Projekt wystartował we wrześniu i potrwa do lipca przyszłego roku. Bierze w nim udział 40 studentów wszystkich wydziałów 4 i 5 roku Uniwersytetu Wrocławskiego.
Podczas 140 godzin zajęć nauczą się efektywnej komunikacji w zespole, poznają język angielski przydatny w rozmowach biznesowych, poznają tajniki analizy i sztukę prezentacji swojej pracy.
- Szkolona przez nas grupa studentów, to przyszli liderzy rynku pracy we Wrocławiu - twierdzi opiekun projektu dr Aldona Wiktorska-Święcicka.
-Chcemy by w przyszłości programu nauczania były tworzone przy współpracy z firmami, tak by młodzi ludzie wiedzieli czego będą oczekiwać pracodawcy - dodawał prorektor Uniwersytetu ds. nauczania, prof. Ryszard Cach.
- Firmy inwestują w intelekt, a nie w tania siłę robocza - podkreślał prof Tadeusz Luty, szef wrocławskiego centrum akademickiego.
Projekt już wsparły takie firmy jak Google, BZ WBK, McKinsey, Hewlett-Packard, Credit-Suisse, Nokia Siemens Network czy Capgemini.
W przyszłości program ma być wdrożony na większą skalę, a zaproszone do niego zostaną też inne wrocławskie uczelnie.
Dołącz do nas na Facebooku!
Publikujemy najciekawsze artykuły, wydarzenia i konkursy. Jesteśmy tam gdzie nasi czytelnicy!
Kontakt z redakcją
Byłeś świadkiem ważnego zdarzenia? Widziałeś coś interesującego? Zrobiłeś ciekawe zdjęcie lub wideo?