Telekonferencje zdominowały nasze życie. Dane pokazują duże zainteresowanie eleganckimi artykułami, które nosimy w górnych partiach ciała

OPRAC.:
Maciej Badowski
Maciej Badowski
Śmiało można powiedzieć, że w 2020 roku Polacy postawili na wygodę, ale elegancką.
Śmiało można powiedzieć, że w 2020 roku Polacy postawili na wygodę, ale elegancką. 123RF
Moda, ze średnio ponad 1000 użytkownikami na minutę, to jedna z najczęściej odwiedzanych kategorii na Allegro. Wybór produktów w jej ramach wzrósł o 50 proc. w porównaniu do 2019 roku. - Na Allegro pojawiło się blisko 40% więcej sprzedawców w porównaniu do zeszłego roku- komentuje ekspert.

Allegro, opublikowało raport na temat stosunku Polaków do mody, ich najczęstszych wyborów oraz zwyczajów zakupowych. Od początku 2020 roku sprzedano prawie 50 milionów sztuk produktów z działu moda. Oznacza to, że średnio co minutę do koszyka dodawano 3 sukienki, 4 męskie t-shirty, 6 par damskich butów i 10 sztuk bielizny.

- Rok 2020 przyniósł sporo wyzwań, którym musieliśmy stawić czoło- skomentowała Celestyna Lendo-Zachariasz, Allegro. - Na Allegro pojawiło się blisko 40 proc. więcej sprzedawców w porównaniu do zeszłego roku- dodała.

Śmiało można powiedzieć, że w 2020 roku Polacy postawili na wygodę, ale elegancką. Można też pokusić się o wniosek, że telekonferencje zdominowały nasze życie. Dane pokazują pewną przewagę zainteresowania eleganckimi artykułami, które nosimy w górnych partiach ciała. Panowie, mimo że rzadziej kupowali garnitury, to inwestowali w kamizelki i krótkie spodenki. Panie z kolei stawiały na akcesoria do włosów, biżuterię oraz okulary zerówki.

Wśród kobiet niezaprzeczalnym liderem pozostały sukienki. Jednak bardzo szybko rosło zapotrzebowanie na wygodną odzież. Najszybciej na popularności zyskiwały takie kategorie, jak komplety dresowe (+ 178 proc.), spodnie dresowe (+ 62 proc.) i legginsy (+ 55 proc.). Jedynie suknie wieczorowe, co nie dziwi, odnotowały niewielki spadek zainteresowania w porównaniu z ubiegłym rokiem. Na popularności zyskiwały wszystkie kategorie produktów w segmencie biżuterii, który w całości wzrósł o ponad 40 proc.

A jak wyglądała męska garderoba w 2020 roku? Sytuacja była podobna. Panowie stracili zainteresowanie garniturami na rzecz dżinsów , szortów dresów i kamizelek. Mężczyźni zaczęli też częściej szukać piżam i szlafroków. Biorąc pod uwagę, że największe zainteresowanie tymi produktami odnotowywano w okolicach świąt, takich jak Dzień Chłopaka czy Walentynki, można przypuszczać, że zakupów tych dokonywały panie.

Kategoria mody zaczyna się rządzić zupełnie innymi prawami w okresie przedświątecznym. Na szczycie listy wyszukiwań zaczynają królować produkty, którymi Polacy planują obdarować swoich bliskich. Każdego roku najwięcej transakcji w tym segmencie odnotowuje się w poniedziałek, tydzień przed Wigilią. Wydaje się, że po okresie intensywnych przygotowań do Świąt w końcu zaczynamy myśleć o sobie i dobierać stroje na tę okazję. Po drugie, Polacy szukają prezentów na ostatnią chwilę.

Wśród najpopularniejszych, tegorocznych podarunków dla mężczyzn można wskazać zegarki, skórzane portfele oraz kolorowe skarpetki. Z kolei panie pod choinką znajdą złote zegarki, klasyczną biżuterię, wygodne piżamy i czerwone, lakierowane portfele.

Polak szefem światowego koncernu

Wideo

Materiał oryginalny: Telekonferencje zdominowały nasze życie. Dane pokazują duże zainteresowanie eleganckimi artykułami, które nosimy w górnych partiach ciała - Polska Times

Komentarze

Komentowanie artykułów jest możliwe wyłącznie dla zalogowanych Użytkowników. Cenimy wolność słowa i nieskrępowane dyskusje, ale serdecznie prosimy o przestrzeganie kultury osobistej, dobrych obyczajów i reguł prawa. Wszelkie wpisy, które nie są zgodne ze standardami, proszę zgłaszać do moderacji. Zaloguj się lub załóż konto

Nie hejtuj, pisz kulturalne i zgodne z prawem komentarze! Jeśli widzisz niestosowny wpis - kliknij „zgłoś nadużycie”.

Podaj powód zgłoszenia

Nikt jeszcze nie skomentował tego artykułu.
Dodaj ogłoszenie