Nasza Loteria

Tak wygląda przebudowa Ronda Reagana. Co tam teraz robią?

RP
Nowa betonowa nawierzchnia zastąpi starą nierówną kostkę brukową. W drugiej części remontu przystanki zostaną także podniesione.
Nowa betonowa nawierzchnia zastąpi starą nierówną kostkę brukową. W drugiej części remontu przystanki zostaną także podniesione. fot. Paweł Relikowski / Gazeta Wrocławska
Prace związane z wymianą nawierzchni torowiska na Rondzie Reagana trwają od 27 czerwca. Do tej pory przy peronach 1 i 2 od strony ulicy Piastowskiej na miejsce starej kostki brukowej trafił beton, wymianie podlegają także zwrotnice i część torowiska.

Przebudowa ma zapewnić, że przez kilkanaście najbliższych lat kolejny remont nie będzie już potrzebny. Problematyczna była bowiem granitowa kostka, która na skutek dużych drgań wybrzuszała się utrudniając przejazd autobusom.

Po zakończeniu tej części remontu w najbliższych dniach prace przeniosą się na sąsiednie perony. Zakres prac będzie podobny, jednak w tym miejscu powstanie przystanek wiedeński, czyli podniesiony zostanie peron, co znacznie ułatwi wsiadanie do pojazdów komunikacji miejskiej.

emisja bez ograniczeń wiekowych
Wideo

szkolenie wojsko

Dołącz do nas na Facebooku!

Publikujemy najciekawsze artykuły, wydarzenia i konkursy. Jesteśmy tam gdzie nasi czytelnicy!

Polub nas na Facebooku!

Kontakt z redakcją

Byłeś świadkiem ważnego zdarzenia? Widziałeś coś interesującego? Zrobiłeś ciekawe zdjęcie lub wideo?

Napisz do nas!

Polecane oferty

Materiały promocyjne partnera

Komentarze 8

Komentowanie artykułów jest możliwe wyłącznie dla zalogowanych Użytkowników. Cenimy wolność słowa i nieskrępowane dyskusje, ale serdecznie prosimy o przestrzeganie kultury osobistej, dobrych obyczajów i reguł prawa. Wszelkie wpisy, które nie są zgodne ze standardami, proszę zgłaszać do moderacji. Zaloguj się lub załóż konto

Nie hejtuj, pisz kulturalne i zgodne z prawem komentarze! Jeśli widzisz niestosowny wpis - kliknij „zgłoś nadużycie”.

Podaj powód zgłoszenia

G
Gość

Depać po napisie "Ramiszów"? Sutryk jednak całkowicie się odcina od poprzednika...

G
Gość

Kto nażeka na tramwaje ten to niech KUPI wreście ROWER! Ścieszki są pogody są STOP blachosmrodom a tramwaje niech puste jadą. Bądź EKO zawsze #PARTIARAZEM!

G
Gość
5 sierpnia, 7:25, Gość:

Gazeta pisze: Przebudowa ma zapewnić, że przez kilkanaście najbliższych lat kolejny remont nie będzie już potrzebny.

Koń by się uśmiał. Już widzę jak to wytrzyma tyle lat. Przy polskiej robocie już za dwa lata będzie trzeba poprawiać spartaczoną robotę!!!

5 sierpnia, 8:27, Gość:

Polska robota lepsza od niemieckiej - winny jest Inwestor i jego nadzór

Może i inwestor ale i tak robota będzie spartaczona!

G
Gość
5 sierpnia, 7:25, Gość:

Gazeta pisze: Przebudowa ma zapewnić, że przez kilkanaście najbliższych lat kolejny remont nie będzie już potrzebny.

Koń by się uśmiał. Już widzę jak to wytrzyma tyle lat. Przy polskiej robocie już za dwa lata będzie trzeba poprawiać spartaczoną robotę!!!

Polska robota lepsza od niemieckiej - winny jest Inwestor i jego nadzór

G
Gość

Gazeta pisze: Przebudowa ma zapewnić, że przez kilkanaście najbliższych lat kolejny remont nie będzie już potrzebny.

Koń by się uśmiał. Już widzę jak to wytrzyma tyle lat. Przy polskiej robocie już za dwa lata będzie trzeba poprawiać spartaczoną robotę!!!

B
Byr

Wszystkie zatoczki autobusowe z uporem maniaka robicie w kostce, to jest syzyfowa praca ! Zobaczcie przystanek Działkowa niedawno remontowany. Nie szkoda miastu pieniędzy ?

G
Gość

Technologia zabudowy torowiska oparta jest na procedurach budowlanych - nie da się inaczej - każde torowisko musi mieć stabilne podłoże, żeby nie było niszczenia szyn, rozjazdów - brakuje fachowców w MPK .

Potrzebny remont kapitalny ulicy z całą infrastrukturą inżynierii podziemnej, utwardzenia i dobrego podłoża pod torowisko - a to są olbrzymie koszty i wyłączenie ulicy na długie miesiące

Konieczność dodatkowych stacji transformatorowych, bo nowe tramwaje zbyt obciążają linie i częste wyłączenia

http://www.inzynierbudownictwa.pl/technika,materialy_i_technologie,artykul,torowiska_tramwajowe___roboty_budowlane__pelna_wersja_artykulu_,10247

G
Gość

miejsce starej kostki brukowej trafił beton - podobnie jest z kostką na Nowym Dworze - fale Dunaju i męki pasażerów w autobusach

Wróć na gazetawroclawska.pl Gazeta Wrocławska