Szlaban opada, kierowcy jadą dalej. Jeden nawet wyprzedza! [FILM]

HAK
Czerwone światło? Opadające szlabany? Kto by się nimi przejmował! Na pewno nie bohaterowie nagrania, które trafiło do sieci. Widać na nim jak na przejeździe kolejowym pod Zgorzelcem kierowcy kompletnie ignorują migające czerwone światło i to, że szlabany zaczynają się zamykać. Jedno w takich warunkach próbuje nawet na przejeździe wyprzedzić dwa inne.

Nagraniem zainteresowała się już policja. Jak informuje Agnieszka Goguł, oficer prasowy Komendy Powiatowej Policji w Zgorzelcu, trwa ustalenie danych kierowców, którzy złamali przepisy ruchu drogowego.

Drogówka zabiera auta piratom drogowym

Wideo

Komentarze 55

Komentowanie artykułów jest możliwe wyłącznie dla zalogowanych Użytkowników. Cenimy wolność słowa i nieskrępowane dyskusje, ale serdecznie prosimy o przestrzeganie kultury osobistej, dobrych obyczajów i reguł prawa. Wszelkie wpisy, które nie są zgodne ze standardami, proszę zgłaszać do moderacji. Zaloguj się lub załóż konto

Nie hejtuj, pisz kulturalne i zgodne z prawem komentarze! Jeśli widzisz niestosowny wpis - kliknij „zgłoś nadużycie”.

Podaj powód zgłoszenia

P
Prawdziwy PiS'ior

... byłoby jednego debila, potencjalnego mordercę drogowego - mniej na świecie !

G
Gość

Uwaga!! Podajemy listę mikoli zidentyfikowanych z imienia i nazwiska aktywnie hejtujących na portalach internetowych starania o reaktywację niektórych lokalnych linii kolejowych na Dolnym Śląsku, gdzie również zniesławiają oraz wulgarnie obrażają różne osoby. Trolle te szczególnie upodobały sobie linię kolejową Jelenia Góra - Lwówek Śląski, gdzie Koleje Dolnośląskie niedawno zlikwidowały wszystkie pociągi a lokalne społeczności aktualnie walczą o ich przywrócenie.

Kamil Styrna
Krzysztof Czarnecki
Maciej Miłosz
Wiktor Lis
Cztery trolle ze Świdnicy obrażające mieszkańców Lwówka Śląskiego na dolnośląskich portalach i hejtujące pociągi do Lwówka. Pierwszy z wymienionych użytkowników znany jest również z portalu "Rynek Kolejowy", gdzie zakłada dziesiątki fakekont.

Radosław Miśta
Grzegorz Jóźwicki
Rafał Skrzatek
Marek Świtalski
Jakub Adamczyk
Dariusz Wojciechowski
Tomasz Warszawski
Adam Mikołaj Maćkowiak
Bartosz Jewsiewicki
Damian Chrustowski
Maciej Gorzechowski
Robert Mitura
Jacek Kaźmierczak
Jacek Wielgus
Mikole głównie z Wrocławia i okolic, zidentyfikowane z imienia i nazwiska na podstawie komentarzy na Facebooku oraz kolejowych forach, piszące anonimowo też na innych portalach. Wywołują kłótnie i obrażają mieszkańców z okolic Jeleniej Góry i Lwówka Śląskiego.

Grzegorz Oleś "Światowid"
Troll z Przesieki, przewodniczący Komitetu Obrony Dolnośląskich Linii Kolejowych (KODLK), który zamiast ratować lokalne linie kolejowe wywołuje albo podsyca w internecie kłótnie mające na celu torpedowanie remontów tych tras.

Jakub Madrjas
Michał Szymajda
Redaktorzy "Rynku Kolejowego", którzy z fikcyjnych kont na "Rynku Kolejowym" rozpowszechniają nieprawdę, sabotują wysiłki o ratowanie niektórych linii kolejowych na Dolnym Śląsku, obrażają różne osoby, publikują zniesławienia osób zaangażowanych w działalność na rzecz ratowania lokalnych linii kolejowych oraz wykorzystując swoje uprawnienia moderatorskie preparują dyskusje usuwając z portalu komentarze niezgodne z ich poglądami lub odpowiedzi do swoich wpisów, aby nadać dyskusjom określony wydźwięk. Podobna aktywność też na Facebooku i prawdopodobnie też innych portalach.

Marcin Medyk
Adwokat z Kluczborka (zam. Kluczbork, ul. Krakowska 22), który zamiast dbać o przestrzeganie prawa obraża na różnych portalach osoby, z którymi nie zgadza się w poglądach, nęka te osoby oraz spamuje portale hejtem i wyzwiskami.

Andrzej Sosna
Mikol z Wrocławia notorycznie zniesławiający na różnych portalach byłego sołtysa Marczowa zaangażowanego dawniej w działalność mającą na celu poprawę dla mieszkańców oferty kolejowej na linii Jelenia Góra - Lwówek Śląski. Pisze m.in. na Facebooku pod imieniem i nazwiskiem, "Rynku Kolejowym" (nick "Zdzisław Skywalker") oraz wielu innych portalach regionalnych i kolejowych pod różnymi pseudonimami.

Michał Nadolski
Agnieszka Szymkiewicz
Pseudodziennikarze świdnickiego szmatławca Swidnica24.pl, którzy odpowiadają za obelżywe wyzwiska pod adresem mieszkańców Lwówka Śląskiego pojawiające się na tym portalu przy artykułach o tematyce kolejowej.

Powyższa lista ma charakter informacyjny i ma na celu ostrzeżenie czytelników, miłośników kolei i osoby z branży kolejowej przed trollami, spamerami i hejterami notorycznie wywołującymi kłótnie i publikującymi kłamliwe komentarze, w związku z nasileniem się w ostatnim czasie takich działań w internecie pod artykułami o kolei na Dolnym Śląsku. TAK dla powrotu pociągów na lokalne linie kolejowe Dolnego Śląska, NIE dla hejterstwa, chamstwa i sabotowania wysiłków ludzi o poprawę komunikacji w regionach odległych od Wrocławia!
Lista będzie na bieżąco aktualizowana i publikowana.
Rozpowszechnianie dozwolone, a nawet wskazane.

Komitet Obrony Dolnośląskich Linii Kolejowych Przed Mikolami (KODLKPM)

j
jaja jak berety

Opowiem wam kawał o wrocławskim mikolu.

Przychodzi wrocławski mikol do lekarza i mówi:
- Panie doktorze, mam pociąg.
- Ale pociąg do czego? - pyta lekarz. - Do narkotyków, alkoholu, papierosów, hazardu, pedofili, ćpania, wąchania kleju, masturbacji, innych chłopców, nekrofili, używek?
- To też, ale to mi nie przeszkadza. Mam pociąg do Lwówka, jutro rano - odpowiada mikol. - Boję się, że znowu obiją mi tam ryja za chamstwo, hejt i trollowanie w internecie.
- Aaaa... Rozumiem.
Lekarz bierze druczek i zapisuje lekarstwo, po czym daje go mikolowi. Mikol bierze, patrzy, a tam... bilet kolejowy na pociąg w jedną stronę z Wrocławia do Tworek.

Podobało się? Lajkujcie, to będą kolejne. :)

P
PASAŻER

A co z przepiękną linią kolejową do Lwówka Śląskiego? Tym, że zawieszono na niej niedawno wszystkie pociągi, władze Dolnego Śląska już się nie pochwaliły. Kiedy zostanie przywrócony ruch na tej pięknej linii?? Dolny Śląsk to nie tylko aglomeracja wrocławska, panie marszałku! Całe szczęście że są jeszcze pociągi PKP IC, bo to dzięki nim polepszy się połączenie np. z Jelenią Górą. Dolny Śląsk i Koleje Dolnośląskie nie mają w tym ŻADNEJ zasługi, za to bardzo lubią przypisywać sobie czyjeś sukcesy.

K
Krzysztof Czarnecki

Zgorzelec w ogóle nie potrzebuje aż tylu pociągów do Wrocławia. Nowa Ruda nie ma ani jednego i żyje. Podobnie Lubin. A mieszkańcy tych miast też jeżdżą załatwiać różne sprawy do miasta. Dlatego dobrym pomysłem jest wydłużenie niektórych pociągów Jelenia Góra – Görlitz do Drezna (na początek 3 pary wystarczą: rano, po południu i wieczorem). Frekwencja na pewno byłaby dużo wyższa niż z Wrocławia, bo Niemcy kochają jeździć w góry pociągami.

b
bystrzak2000

Warto dodać, że po modernizacji i elektryfikacji linii Jelenia Góra – Zgorzelec wszystkie pociągi do Zgorzelca zostaną przetrasowane przez Jelenią Górę i Wałbrzych, natomiast pociągi z Węglińca skierowane do Lubania. Dzięki temu nie trzeba będzie pchać pociągów z Węglińca do Zgorzelca przez Bory Dolnośląskie, gdzie pociągi wożą powietrze (obecnie jeżdżą na tej trasie najkrótsze szynobusy SA135, a i one jeżdżą prawie puste). Pociągi do Drezna natomiast zostają zlikwidowane, już od grudnia b.r., gdyż frekwencja w nich była bardzo słaba (średnio 5 osób na pociąg). Takie są plany UMWD.

b
bystrzak2000

Nie trzeba było dorzucać kasy do remontu linii do Sobótki (też oferty znacznie powyżej budżetu), to byłaby kasa na nowe pociągi. Marszałek wydał pieniądze na remont torów w krzaki i teraz nie będzie miał czym po nich jeździć. Ot, taka ironia losu. Nieużywane tory szybko zostaną rozkradzione przez miejscowych złomiarzy i nie będzie ani jednego, ani drugiego. Ale to bogate województwo, remont linii do Lwówka pewnie też zrobią dopiero za kilka-kilkanaście lat, gdy koszty będą kilkakrotnie większe niż teraz. Pierwsze co trzeba zrobić to wymienić gospodarza województwa.

J
Jakub Adamczyk

Remont linii do Karpacza, Kowar czy Lwówka powinien być priorytetem dla obecnych władz Dolnego Śląska. Skandalem jest, że do największego kurortu w Karkonoszach nie można dojechać pociągiem, a wyjątkowo atrakcyjną turystycznie linię do Lwówka Śląskiego zamyka się zamiast wyremontować tory, tak jak robiono za czasów głębokiego PKP. Za czasów PKP do tych miejscowości jeździły pociągi, dopiero obecne antykolejowe władze Dolnego Śląska zawiesiły na nich ruch. Wstyd! Proszę pojechać do Czech panie Michalak i Rachwalski i zobaczyć jak w cywilizowanych krajach wykorzystuje się lokalne linie kolejowe dla potrzeb mieszkańców i rozwoju turystyki. Chwalenie się tymi kilkoma pociągami to jest śmiech na sali!

f
fryzjerka z Goerlitz

Zgorzelec w ogóle nie potrzebuje aż tylu pociągów do Wrocławia. Nowa Ruda nie ma ani jednego i żyje. Podobnie Lubin. A mieszkańcy tych miast też jeżdżą załatwiać różne sprawy do miasta. Dlatego dobrym pomysłem jest wydłużenie niektórych pociągów Jelenia Góra – Görlitz do Drezna (na początek 3 pary wystarczą: rano, po południu i wieczorem). Frekwencja na pewno byłaby dużo wyższa niż z Wrocławia, bo Niemcy kochają jeździć w góry pociągami.

J
Jacek Wielgus

Szkoda że nie spaliły się tory. Przynajmniej nie trzeba by było wtedy uruchamiać pociągów które wożą powietrze na tej linii.

b
bystrzak2000

Warto dodać, że po modernizacji i elektryfikacji linii Jelenia Góra – Zgorzelec wszystkie pociągi do Zgorzelca zostaną przetrasowane przez Jelenią Górę i Wałbrzych, natomiast pociągi z Węglińca skierowane do Lubania. Dzięki temu nie trzeba będzie pchać pociągów z Węglińca do Zgorzelca przez Bory Dolnośląskie, gdzie pociągi wożą powietrze (obecnie jeżdżą na tej trasie najkrótsze szynobusy SA135, a i one jeżdżą prawie puste). Pociągi do Drezna natomiast zostają zlikwidowane, już od grudnia b.r., gdyż frekwencja w nich była bardzo słaba (średnio 5 osób na pociąg). Takie są plany UMWD.

M
MadMaxSyndrom.

Za kółkiem, a koszty ewentualnych zdarzeń drogowych ponosi podatnik czyli JA, a na to zgody nie ma! Więc albo nauczycie się jeździć, albo będziecie tracić prawa jazdy. Dalej tak być nie może, że zwykły Kowalski na drodze czuje się jak w Madmaxie, bo pawiany podobne do ludzi sieją terror.

t
troglodyta

Nie kumasz dlatego, bo za głupi jesteś.

R
Ragnarok

Dlaczego zwyczajnie nie ustawić fotoradarów przy przejazdach kolejowych?

n
nieczytelny

Ale jest ZA-BRO-NIO-NE !!!

Dodaj ogłoszenie