Nasza Loteria

Nowe Centrum Obsługi Mieszkańca powstanie we wrocławskiej Magnolii

Konrad Bałajewicz
Konrad Bałajewicz
Centrum handlowe Magnolia Park we Wrocławiu
Centrum handlowe Magnolia Park we Wrocławiu Paweł Relikowski / Polska Press
Miasto otworzy spore Centrum Obsługi Mieszkańców w centrum handlowym Magnolia Park. Jeżeli wszystko pójdzie zgodnie z planem, uruchomione zostanie jeszcze przed wakacjami. Co będziemy mogli tam załatwić? Przeczytajcie poniżej.

Nowe Centrum Obsługi Mieszkańca (COM) w centrum handlowym Magnolia Park przy ul. Legnickiej we Wrocławiu będzie miało 880 metrów kwadratowych powierzchni, 31 stanowisk obsługi i wpłatomat. Znajdziemy je na I piętrze centrum, zaraz obok ruchomych schodów.

"Lokalizacja COM-u w galerii handlowej została wybrana nieprzypadkowo. Jego usytuowanie w południowej części miasta, z dobrym dojazdem i bezpłatnym parkingiem, umożliwi mieszkańcom dogodne i sprawne zrealizowanie potrzeb w oferowanym przez urząd zakresie" - mówi Marcin Obłoza z Urzędu Miejskiego Wrocławia.

COM w Magnolii - co tam będzie można załatwić?

Na mieszkańców czekać będzie 29 stanowisk. Załatwimy tam sprawy obywatelskie takie jak: rejestracja pojazdów, wydanie prawa jazdy i dowodu osobistego czy meldunek. Natomiast 2 stanowiska przeznaczone są do obsługi spraw społecznych, realizowanych przez Miejski Ośrodek Pomocy Społecznej (MOPS).

"Tak duże centrum obsługi nie powstało dotąd w żadnym polskim mieście. Te wszystkie sprawy będzie również można załatwić przy okazji zakupów" - mówi Włodzimierz Patalas, sekretarz miasta i inicjator stworzenia COM-u poza dotychczasowymi siedzibami urzędu.

COM w Magnolii - kiedy zostanie otwarte?

Obecnie Urząd Miejski Wrocławia ogłosił przetarg na aranżację wnętrza nowego COM-u. Jeśli zostanie rozstrzygnięty w pierwszym podejściu, mieszkańcy zaczną korzystać z niego jeszcze wiosną tego roku.

Centrum Obsługi Mieszkańców w Magnolii będzie czynne od poniedziałku do piątku w godz. 9-18, a w sobotę w godz. 8-16. Zapłacimy w nim zarówno kartą, jak i gotówką. Za realizacje projektu COM odpowiedzialny jest Piotr Misiak, dyrektor Wydziału Obsługi Urzędu Miejskiego Wrocławia.

emisja bez ograniczeń wiekowych
Wideo

szkolenie wojsko

Dołącz do nas na Facebooku!

Publikujemy najciekawsze artykuły, wydarzenia i konkursy. Jesteśmy tam gdzie nasi czytelnicy!

Polub nas na Facebooku!

Kontakt z redakcją

Byłeś świadkiem ważnego zdarzenia? Widziałeś coś interesującego? Zrobiłeś ciekawe zdjęcie lub wideo?

Napisz do nas!

Polecane oferty

Materiały promocyjne partnera

Komentarze 3

Komentowanie artykułów jest możliwe wyłącznie dla zalogowanych Użytkowników. Cenimy wolność słowa i nieskrępowane dyskusje, ale serdecznie prosimy o przestrzeganie kultury osobistej, dobrych obyczajów i reguł prawa. Wszelkie wpisy, które nie są zgodne ze standardami, proszę zgłaszać do moderacji. Zaloguj się lub załóż konto

Nie hejtuj, pisz kulturalne i zgodne z prawem komentarze! Jeśli widzisz niestosowny wpis - kliknij „zgłoś nadużycie”.

Podaj powód zgłoszenia

G
Gość
24 stycznia, 11:33, Gość:

Będą wynajmować,swoje budynki sprzedają o co tu biega

Swoje budynki już dawno sprzedali, jeszcze za Dutkiewicza. Chyba tylko Ratusz im został, a pewnie też jest do sprzedania.

E
Ewa
Na każdym wrocławskim osiedlu powinien być oddział COM gdzie załatwimy wszystkie sprawy. Na każdym osiedlu są puste lokale gdzie można by taki punkt zrobić, dużo nakładów pracy nie trzeba przecież, a koszty są minimalne. Wtedy wszystko rozłoży się na cały Wrocław, a nie kilka miejsc. Zapewni to szybką obsługę mieszkańca oraz ekologię - odpadną dojazdy oraz nie będziemy musieli brać dnia wolnego z pracy aby załatwić sprawę, możemy to zrobić dosłownie po drodze do domu, czy przed pracą.
G
Gość
Będą wynajmować,swoje budynki sprzedają o co tu biega
Wróć na gazetawroclawska.pl Gazeta Wrocławska