Nasza Loteria SR - pasek na kartach artykułów

MPK: "Nie kupywałem biletów, kanary mnie obczaiły, no i przeje..."

Redakcja
Zdjęcie ilustracyjne
Zdjęcie ilustracyjne fot. Janusz Wójtowicz
Kupuj bilet, nie bądź Marianem - to hasło reklamowe nowej akcji marketingowej wrocławskiego MPK przeciwko gapowiczom. Jej pierwszą odsłonę spółka zaprezentowała na swoim profilu na Facebooku.

Można tu posłuchać kilkunastosekundowego spotu, którego bohaterem jest tajemniczy młody człowiek. - Nazywam się Marian, mam 24 lata, nie? Laska mnie spuściła, bo nie mam neta do fejsa i smartfona na wypasie. Pewnie, że chciałem, ale wiszę w KRD, a komornik mi trzodę na dzielni zrobił. No... nie kupywałem biletów, nie? Jak jeżdżę, to obczajam kanarów, ale mnie zwęszyli. Stara nie chciała bulić, no i przej... - opowiada bohater MPK w nagraniu.

Spot kończy głos lektora: - Przejechał się Marian na gapę. Kupuj bilet, nie bądź Marianem!

Posłuchaj nagrania na Facebooku (KLIKNIJ)

Na razie internauci mogą usłyszeć tylko dźwięk. MPK nie ujawnia, czy i jakie będą kolejne odsłony akcji, ani czy zobaczymy w nich twarz pechowego Mariana.

To już kolejna akcja marketingowa MPK przeciwko gapowiczom. Pierwsza prowadzona była kilka lat temu pod hasłem "Z biletem taniej", a jej elementem było m.in. uruchomienie strony internetowej z informacjami o komunikacji. Strona zniknęła jednak z sieci.

Dołącz do nas na Facebooku!

Publikujemy najciekawsze artykuły, wydarzenia i konkursy. Jesteśmy tam gdzie nasi czytelnicy!

Polub nas na Facebooku!

Kontakt z redakcją

Byłeś świadkiem ważnego zdarzenia? Widziałeś coś interesującego? Zrobiłeś ciekawe zdjęcie lub wideo?

Napisz do nas!
Wróć na gazetawroclawska.pl Gazeta Wrocławska