Rzeczywiście, takie rozwiązanie stosuje wiele spółdzielni mieszkaniowych czy zarządców nieruchomości.
Z informacji Zarządu Zasobu Komunalnego wynika, że tu wcześniej takich pomysłów nie było. - Pytanie czytelnika jest sygnałem od lokatora, dlatego też w najbliższym czasie przeanalizujemy sprawę pod kątem możliwości i skali zainteresowania – mówi ogólnikowo Urszula Hamkało, rzecznik prasowy Zarządu Zasobu Komunalnego.
Na razie 27 tys. lokatorów komunalnych może skorzystać wyłącznie z jedenastu biur obsługi klienta, rozlokowanych po całym mieście. Siedem z nich jest przypisanych dla mieszkańców lokali z Zarządu Zasobu Komunalnego, a cztery - dla budynków zarządzanych przez spółkę Wrocławskie Mieszkania.
Są one czynne w godzinach od 7.30 do 15.30 w poniedziałki, wtorki, piątki oraz od godz. 8.00 do godz. 17.00 w środy i czwartki. Tam mieszkańcy mogą otrzymać informacje dotyczące salda ich rachunku. Ze względu na ochronę danych osobowych informacje o zadłużeniu nie mogą być udzielane telefonicznie.
Dołącz do nas na Facebooku!
Publikujemy najciekawsze artykuły, wydarzenia i konkursy. Jesteśmy tam gdzie nasi czytelnicy!
Kontakt z redakcją
Byłeś świadkiem ważnego zdarzenia? Widziałeś coś interesującego? Zrobiłeś ciekawe zdjęcie lub wideo?