Billboardy są częścią nowej kampanii marketingowej Fabryki Rajstop Adrian.
"Postanowiliśmy poruszyć temat samobójstw i prób samobójczych dotykających w szczególności osób młodych, będących wynikiem depresji, braku zrozumienia, osamotnienia, niezgody i rozwodów rodziców, zbyt wysoko stawianej poprzeczki w szkole, porzucenia przez kochana osobę, utraty pracy, czy pandemii, z którą tak wiele ludzi, z różnych powodów nie jest w stanie sobie poradzić" - napisała Małgorzata Rosołowska-Pomorska, szefowa firmy Adrian w mediach społecznościowych.
Adrian szokuje nie po raz pierwszy. Głośno było o plakatach z Moniką Kuszyńską, która po wypadku samochodowym porusza się na wózku inwalidzkim, Iloną Felicjańską, która nie ukrywa choroby alkoholowej, transseksualną Anną Grodzką czy Karoliną Piasecką, która była ofiarą przemocy domowej ze strony męża, polityka Prawa i Sprawiedliwości.
Jak Wam się podoba nowa kampania i billboardy Adriana? Czekamy na komentarze.
iPolitycznie - 300 milionów Putina by skorumpować Świat
Dołącz do nas na Facebooku!
Publikujemy najciekawsze artykuły, wydarzenia i konkursy. Jesteśmy tam gdzie nasi czytelnicy!
Kontakt z redakcją
Byłeś świadkiem ważnego zdarzenia? Widziałeś coś interesującego? Zrobiłeś ciekawe zdjęcie lub wideo?