Lech Poznań ma nowego sponsora. Globalny lider handlu internetowego AliExpress zostaje nowym partnerem Kolejorza

Dawid Dobrasz
Dawid Dobrasz
Do końca sezonu logo AliExpress będzie widniało na przodzie spodenek strojów Kolejorza, ale wiele wskazuje na to, że to dopiero początek większej współpracy obu stron.
Do końca sezonu logo AliExpress będzie widniało na przodzie spodenek strojów Kolejorza, ale wiele wskazuje na to, że to dopiero początek większej współpracy obu stron. Grzegorz Dembiński
Udostępnij:
Lech Poznań pozyskał nowego sponsora, który jest globalnym liderem handlu internetowego. To firma AliExpress, która jest drugą najchętniej odwiedzaną przez Polaków platformą sprzedaży detalicznej. Umowa potrwa na razie do 30 czerwca 2021 roku, ale to raczej dopiero początek dłuższej współpracy obu stron.

Dla AliExpress jest to premierowe wejście w marketing sportowy i rozpoczyna od polskiego klubu. Według wewnętrznych badań firmy wyszło, że Lech to odpowiednia marka, aby zaangażować się właśnie w poznański zespół. Do końca sezonu logo AliExpress będzie widniało na przodzie spodenek strojów Kolejorza, ale wiele wskazuje na to, że to dopiero początek większej współpracy obu stron.

- AliExpress to jedna z najszybciej rozwijających się w Polsce marek "lifestyle" oraz e-commerce, atrakcyjna dla fanów Lecha. Rozmowy z AliExpress rozpoczęły się na długo przed tym, gdy zdobyliśmy wicemistrzostwo Polski oraz zakwalifikowaliśmy się do fazy grupowej Ligii Europy. Jest to potwierdzenie, że nasz klub jest silnym brandem. Kluczowa okazała się nasza reputacja nie tylko na polskim, ale i europejskim rynku. Miłym dodatkiem do współpracy są wynegocjowane dla naszych kibiców korzystne warunki zakupów na platformie, zwłaszcza podczas nadchodzących wyprzedaży w ramach Dnia Singla - mówi Karol Klimczak, prezes zarządu KKS Lech Poznań.

Artur Wichniarek: "Lech Poznań nie stoi na straconej pozycji"

Zobacz też: Jakub Kamiński i Jakub Moder powołani na listopadowe mecze reprezentacji Polski

Firma przygotowała dla kibiców specjalne kody rabatowe, dzięki którym 100 mln dostępnych na platformie produktów będzie mogło zostać zakupionych po jeszcze niższych cenach podczas wyprzedaży AliExpress w Dniu Singla (10-11 listopada). Szczegóły tej promocji pojawią się wkrótce.

- Polska jest jednym z naszych wiodących rynków w Europie, a piłka nożna to sport narodowy dla Polaków. Chcemy, aby współpraca z Lechem Poznań symbolizowała nasze zaangażowanie na polskim rynku. Lech to ambitny zespół, zaangażowany w rozwój młodzieży i reprezentujący Polskę w tegorocznej Lidze Europy. W nadchodzącym sezonie, w ramach partnerstwa z klubem, będziemy szukać sposobów integracji wspólnych działań w różnych obszarach. Początkiem będzie nasza kampania wspierająca Dzień Singla w listopadzie - podkreślił Gary Topp, prezes AliExpress na Europę Środkowo-Wschodnią.

Zobacz też:

Lech Poznań - Benfica Lizbona 2:4. Kolejorz poszedł na wymianę ciosów z utytułowanym rywalem i pokazał nie tylko ogromną wolę walki, ale też jakość.Przejdź do kolejnego zdjęcia --->

Lech Poznań - Benfica 2:4. Co za mecz Kolejorza w Lidze Euro...

Zobacz też:

Lech Poznań zaprezentował się bardzo dobrze w meczu z Benfiką. Przegrał ze świetnym rywalem 2:4, ale od pierwszych minut zagrał  bez respektu dla wicemistrza Portugalii. Kolejorz stworzył sobie wystarczająco dużo sytuacji, by ten mecz zremisować. Dostarczył widzom dużych emocji i wrażeń, także tych estetycznych.Zobacz wnioski po czwartkowym meczu ---->

Lech Poznań: 6 wniosków po meczu z Benfiką. Wygrał faworyt, ...

Po szalonym meczu Lech Poznań przegrał z Benfiką Lizbona 2:4 na początek zmagań w Lidze Europy. Lechici mieli powody do radości w starciu z wielką Benfiką, ale mieli też powody do smutku. Szkoda, że tych drugich było nieco więcej, bo Kolejorz za swoją postawę i zaangażowanie zasłużył chociaż na jeden punkt. Jak oceniliśmy podopiecznych Dariusza Żurawia? Noty w skali od 1 do 10.Czytaj dalej --->

Lech Poznań - Benfica Lizbona 2:4. Oceniamy piłkarzy Kolejor...

Wideo

Materiał oryginalny: Lech Poznań ma nowego sponsora. Globalny lider handlu internetowego AliExpress zostaje nowym partnerem Kolejorza - Głos Wielkopolski

Komentarze

Komentowanie artykułów jest możliwe wyłącznie dla zalogowanych Użytkowników. Cenimy wolność słowa i nieskrępowane dyskusje, ale serdecznie prosimy o przestrzeganie kultury osobistej, dobrych obyczajów i reguł prawa. Wszelkie wpisy, które nie są zgodne ze standardami, proszę zgłaszać do moderacji. Zaloguj się lub załóż konto

Nie hejtuj, pisz kulturalne i zgodne z prawem komentarze! Jeśli widzisz niestosowny wpis - kliknij „zgłoś nadużycie”.

Podaj powód zgłoszenia

Nikt jeszcze nie skomentował tego artykułu.
Dodaj ogłoszenie