Klienci w sieci sprzedażowych sztuczek

TVN/X-News

Wideo

Udostępnij:
Na czym polega zbieranie danych o kliencie przez sklepy? - Z jednej strony nie chcemy być monitorowani, ale chcemy mieć korzyści - powiedział w "Dzień Dobry TVN" dr Marek Borowiński, psycholog, specjalista ds. technik sprzedażowych. Jakich sprzedażowych sztuczek używają centra handlowe? A jak przebiega zbieranie danych o wiernych, którzy przychodzą do kościoła?

Komentarze 1

Komentowanie artykułów jest możliwe wyłącznie dla zalogowanych Użytkowników. Cenimy wolność słowa i nieskrępowane dyskusje, ale serdecznie prosimy o przestrzeganie kultury osobistej, dobrych obyczajów i reguł prawa. Wszelkie wpisy, które nie są zgodne ze standardami, proszę zgłaszać do moderacji. Zaloguj się lub załóż konto

Nie hejtuj, pisz kulturalne i zgodne z prawem komentarze! Jeśli widzisz niestosowny wpis - kliknij „zgłoś nadużycie”.

Podaj powód zgłoszenia

R
Rzól
To się [email protected]#$a wysililiście z artykułem, naprawdę szacunek! Może dajcie na stronie głównej link do youtube, a ludzie sobie sami wszystko obejrzą!
Dodaj ogłoszenie