innogy zmienia nazwę i logo. Co to oznacza dla klientów?

OPRAC.:
Maciej Badowski
Maciej Badowski
- Zmiana marki jest ostatnim etapem dwuletniego procesu integracji, który rozpoczął się w 2019 roku- wskazano w komunikacie.
- Zmiana marki jest ostatnim etapem dwuletniego procesu integracji, który rozpoczął się w 2019 roku- wskazano w komunikacie. Pawel Relikowski / Polska Press
innogy Polska od połowy grudnia 2021 roku będzie funkcjonować pod nową nazwą: E.ON Polska. Zmienią się logotypy i nazwy poszczególnych spółek należących do Grupy innogy. - Zmiana nazwy i identyfikacji wizualnej oznacza finalizację dwuletniego procesu integracji z Grupą E.ON- podała spółka w komunikacie.

- Zmiana marki jest ostatnim etapem dwuletniego procesu integracji, który rozpoczął się w 2019 roku, gdy E.ON przejął aktywa innogy od RWE. W grudniu 2021 firma oficjalnie zmieni nazwę na E.ON Polska. Spółki zależne grupy innogy Polska również zmienią markę- poinformowano w komunikacie.

Jednocześnie poinformowano, że w grudniu 2021 spółki innogy w Polsce zmienią nazwę na E.ON. Na materiałach oraz dokumentach firmowych, budynkach i w salonach obsługi pojawi się nowe logo, a portal „Moje innogy” zostanie zastąpiony przez „Mój E.ON”. Jeszcze we wrześniu uruchomiona zostanie dedykowana strona www dotycząca rebrandingu.

- Zmiana nazwy i identyfikacji wizualnej oznacza finalizację dwuletniego procesu integracji z Grupą E.ON. Postanowiliśmy zachować w nazwie spółki historyczny człon „Stoen”, który nawiązuje do stołecznej energetyki – mówi Robert Stelmaszczyk, Prezes innogy Stoen Operator, cytowany w komunikacie. - Dołączyliśmy do jednej z największych grup energetycznych w Europie, zyskując dodatkowy dostęp do technologii i kapitału. Działalność naszej firmy pozostaje bez zmian, a integracja nie ma wpływu na zakres i zasady realizacji umów z klientami.

A jak unikać płacenia zawyżonych rachunków?

Sprawdź jak nieuczciwi sprzedawcy oszukują w lokalach gastro...

Spółka zapewniła, że każdy korzystający z usług Grupy innogy w Polsce będzie indywidualnie poinformowany o najważniejszych kwestiach związanych z rebrandingiem. - Informacje zostaną wysłane wraz z fakturami pocztą tradycyjną lub mailowo, jeżeli klient wybrał tę formę kontaktu jako preferowaną. Pierwsze listy wysłane były już na początku września- napisano.

Jak zapewniono, "wszystkie obowiązujące umowy i ich warunki pozostają bez zmian, a klienci nie muszą podejmować żadnych działań ze swojej strony".

E.ON Polska sprzedaje energię elektryczną do ponad 1 mln klientów indywidualnych, głównie ze stolicy. Grupa E.ON jest właścicielem ponad 1,3 mln km sieci dystrybucyjnych energii elektrycznej, gazu i ciepła w całej Europie. W Warszawie posiada ponad 16,5 tys. km sieci elektroenergetycznej.

Będą zmiany w prawie dotyczącym cmentarzy i pochówków

Wideo

Materiał oryginalny: innogy zmienia nazwę i logo. Co to oznacza dla klientów? - Polska Times

Komentarze

Komentowanie artykułów jest możliwe wyłącznie dla zalogowanych Użytkowników. Cenimy wolność słowa i nieskrępowane dyskusje, ale serdecznie prosimy o przestrzeganie kultury osobistej, dobrych obyczajów i reguł prawa. Wszelkie wpisy, które nie są zgodne ze standardami, proszę zgłaszać do moderacji. Zaloguj się lub załóż konto

Nie hejtuj, pisz kulturalne i zgodne z prawem komentarze! Jeśli widzisz niestosowny wpis - kliknij „zgłoś nadużycie”.

Podaj powód zgłoszenia

Nikt jeszcze nie skomentował tego artykułu.
Dodaj ogłoszenie