Grand Theft Auto: The Trilogy - The Definitive Edition. Problemy Rockstar Games powodem kolejnej wpadki

Kacper Derwisz
Kacper Derwisz
Rockstar Games
Udostępnij:
Grand Theft Auto: The Trilogy - The Definitive Edition od dnia premiery wzbudza masę kontrowersji. Błędy, glitche i mierna jakość remasterów wywołały falę hejtu, memów i kontrowersji. Rockstar powoli naprawia część niedogodności, jednak pojawiła się kolejna. Zobaczcie, co tym razem poruszyło internautów.

Na oficjalnym koncie w serwisie twitter Rockstar Games, wydawca odświeżonej trylogii GTA, poinformował o kolejnej wpadce związanej z najnowszą premierą. Jak czytamy w poście:

Daty wydania fizycznych wersji Grand Theft Auto: The Trilogy - The Definitive Edition uległy zmianie.

Wersje Xbox Series X / Xbox One i PS4 zostaną wydane 17 grudnia. Wydanie na Nintendo Switch zostanie wydane na początku 2022 roku.

Oznacza to, że osoby czekające na zakup trylogii w pudełku będą musiały poczekać minimum 10 dni dłużej, niż zakładano. Nie udostępniono też informacji odnośnie wersji pudełkowej na PlayStation 5. Powodem opóźnienia jest prawdopodobnie chęć załatania zgłaszanych przez fanów błędów, by na fizycznym nośniku znalazła się jak najsprawniejsza wersja gry.

Więcej o błędach i wpadkach w remasterach GTA przeczytacie tutaj:

Polska na czele OBWE

Wideo

Materiał oryginalny: Grand Theft Auto: The Trilogy - The Definitive Edition. Problemy Rockstar Games powodem kolejnej wpadki - GRA.PL

Komentarze

Komentowanie artykułów jest możliwe wyłącznie dla zalogowanych Użytkowników. Cenimy wolność słowa i nieskrępowane dyskusje, ale serdecznie prosimy o przestrzeganie kultury osobistej, dobrych obyczajów i reguł prawa. Wszelkie wpisy, które nie są zgodne ze standardami, proszę zgłaszać do moderacji. Zaloguj się lub załóż konto

Nie hejtuj, pisz kulturalne i zgodne z prawem komentarze! Jeśli widzisz niestosowny wpis - kliknij „zgłoś nadużycie”.

Podaj powód zgłoszenia

Nikt jeszcze nie skomentował tego artykułu.
Dodaj ogłoszenie