Nasza Loteria SR - pasek na kartach artykułów

Firmy Rodzinne na Dolnym Śląsku - znamy wyniki głosowania!

Anna Bijak
Anna Bijak
W dniach 3-4 marca w Haston City Hotel we Wrocławiu odbędzie się największe w regionie wydarzenie adresowane do właścicieli przedsiębiorstw rodzinnych i ich następców. Tegorocznemu Kongresowi Firm Rodzinnych towarzyszy plebiscyt, w którym zaprezentujemy i nagrodzimy przedsiębiorstwa, które cieszą się największą popularnością wśród klientów i Czytelników Gazety Wrocławskiej.
KLIKNIJ
i SPRAWDŹ WYNIKI:
Duże Firmy
Średnie Firmy
Mikro i Małe Firmy

______________________

____________________

Głosowanie w plebiscycie rozpoczyna się w poniedziałek, 27 stycznia, od godz. 12.00 i będzie trwało do piątku 21 lutego 2020 r. do godz. 21:00. Laureaci trzech pierwszych miejsc w każdej kategorii odbiorą statuetki i nagrody podczas Kongresu Firm Rodzinnych we Wrocławiu. Przez cały czas plebiscytu na stronach Gazety Wrocławskiej prezentować będziemy aktualnych liderów, a zwycięzcy będą mieli możliwość zrealizowania kampanii reklamowej w mediach Polska Press.

Kandydatów do wyróżnień w tegorocznej edycji nominowali organizatorzy i Partnerzy Kongresu Firm Rodzinnych oraz Czytelnicy Gazety Wrocławskiej w trzech kategoriach: firmy duże, średnie i małe. Jeszcze do 10 lutego 2020 roku można zgłaszać swoich kandydatów poprzez formularz na stronie plebiscytu.

O Kongresie

Kongres Firm Rodzinnych jest najważniejszym w regionie wydarzeniem skierowanym do przedsiębiorców rodzinnych – zarówno tych małych, działających lokalnie, jak i tych dużych, którzy obecni są na rynku krajowym i międzynarodowym. Do uczestnictwa w wydarzeniu zaproszeni są właściciele firm i członkowie rodzin zaangażowani w prowadzenie przedsiębiorstwa oraz pokolenie sukcesorów, czyli następców przygotowujących się do zarządzania w przyszłości biznesem rodzinnym.

Jest to wydarzenie unikalne pod względem merytorycznym, ponieważ z jednej strony stanowi okazję do spotkania przedsiębiorców i wymiany doświadczeń, z drugiej skupia ekspertów z obszarów zarządzania, prawa, handlu, marketingu i wielu innych, mających bezpośredni wpływ na prowadzenie firmy. Podczas dwudniowego Kongresu przedstawiciele firm oraz eksperci dzielą się wiedzą i doświadczeniem, dyskutują i odpowiadają na pytania uczestników.

W poprzedniej edycji Kongresu Firm Rodzinnych uczestniczyło 330 osób, przeprowadzono 5,5 godziny rozmów plenarnych, wystąpiło 29 mówców i odbyło się 18 godzin warsztatów prowadzonych przez 6 ekspertów. W gronie prelegentów byli przedstawiciele m.in. takich firm, jak: Inglot, Zieta Prozessdesign Studio, Kaczmarski Group, Runoland Sp. z o. o., NavSim Polska Sp. z o.o., PPH VITBIS Sp. z o.o., Unilight Polska Sp. z o.o. czy Huta Szkła Kryształowego Julia.

- Tegoroczna edycja Kongresu odbywać się będzie pod hasłem „Własność zobowiązuje” co oznacza, że chcemy analizować różne problemy z obszaru zarządzania współczesnym przedsiębiorstwem rodzinnym poprzez pryzmat odpowiedzialności za przyszłość, rozwój, otoczenie i ciągłość działania, ale też za swoich pracowników i za swoje rodziny – zapowiada dr hab. Krzysztof Safin, prof. WSB, inicjator i twórca Kongresu Firm Rodzinnych.

Hasło „Własność zobowiązuje” stanowić będzie myśl wiodącą dla całego, dwudniowego wydarzenia. Zaplanowane są m.in.: dyskusje i prezentacje związane z innowacyjnymi modelami sukcesji, pokazujące rolę kobiet i partnerstwa w sukcesie firmy rodzinnej, poświęcone zarządzaniu pracownikami firmy rodzinnej oraz podkreślające rolę aktywności zagranicznej w budowaniu przewagi konkurencyjnej.

- Pokażemy inspirujące i przełomowe koncepcje oraz modele rozwojowe firm rodzinnych, które mogą być wzorem i natchnieniem dla uczestników. W czasie Kongresu zaproponujemy spotkania warsztatowe i networkingowe oraz zaprosimy do strefy prezentacji, gdzie motywem przewodnim będą osiągniecia dolnośląskich manufakturowych wytwórców win i serów – dodaje dr hab. Krzysztof Safin, prof. WSB.

Program Kongresu Firm Rodzinnych dostępny jest na stronie www: https://www.wsb.pl/wroclaw/wspolpraca-z-biznesem/kongres-firm-rodzinnych. Ruszyła rejestracja uczestników. Wstęp jest bezpłatny, liczba miejsc ograniczona.

Informacji o akcji udziela:
Natalia Niedzielska-Burdzy
tel. 797 607 891
e-mail: [email protected]

emisja bez ograniczeń wiekowych
Wideo

Niedziele handlowe mogą wrócić w 2024 roku

Dołącz do nas na Facebooku!

Publikujemy najciekawsze artykuły, wydarzenia i konkursy. Jesteśmy tam gdzie nasi czytelnicy!

Polub nas na Facebooku!

Kontakt z redakcją

Byłeś świadkiem ważnego zdarzenia? Widziałeś coś interesującego? Zrobiłeś ciekawe zdjęcie lub wideo?

Napisz do nas!

Polecane oferty

Materiały promocyjne partnera
Wróć na gazetawroclawska.pl Gazeta Wrocławska