Firmy Rodzinne na Dolnym Śląsku - znamy wyniki głosowania!

Anna Bijak
Anna Bijak
W dniach 3-4 marca w Haston City Hotel we Wrocławiu odbędzie się największe w regionie wydarzenie adresowane do właścicieli przedsiębiorstw rodzinnych i ich następców. Tegorocznemu Kongresowi Firm Rodzinnych towarzyszy plebiscyt, w którym zaprezentujemy i nagrodzimy przedsiębiorstwa, które cieszą się największą popularnością wśród klientów i Czytelników Gazety Wrocławskiej.
KLIKNIJ
i SPRAWDŹ WYNIKI:
Duże Firmy
Średnie Firmy
Mikro i Małe Firmy

______________________

____________________

Głosowanie w plebiscycie rozpoczyna się w poniedziałek, 27 stycznia, od godz. 12.00 i będzie trwało do piątku 21 lutego 2020 r. do godz. 21:00. Laureaci trzech pierwszych miejsc w każdej kategorii odbiorą statuetki i nagrody podczas Kongresu Firm Rodzinnych we Wrocławiu. Przez cały czas plebiscytu na stronach Gazety Wrocławskiej prezentować będziemy aktualnych liderów, a zwycięzcy będą mieli możliwość zrealizowania kampanii reklamowej w mediach Polska Press.

Kandydatów do wyróżnień w tegorocznej edycji nominowali organizatorzy i Partnerzy Kongresu Firm Rodzinnych oraz Czytelnicy Gazety Wrocławskiej w trzech kategoriach: firmy duże, średnie i małe. Jeszcze do 10 lutego 2020 roku można zgłaszać swoich kandydatów poprzez formularz na stronie plebiscytu.

O Kongresie

Kongres Firm Rodzinnych jest najważniejszym w regionie wydarzeniem skierowanym do przedsiębiorców rodzinnych – zarówno tych małych, działających lokalnie, jak i tych dużych, którzy obecni są na rynku krajowym i międzynarodowym. Do uczestnictwa w wydarzeniu zaproszeni są właściciele firm i członkowie rodzin zaangażowani w prowadzenie przedsiębiorstwa oraz pokolenie sukcesorów, czyli następców przygotowujących się do zarządzania w przyszłości biznesem rodzinnym.

Jest to wydarzenie unikalne pod względem merytorycznym, ponieważ z jednej strony stanowi okazję do spotkania przedsiębiorców i wymiany doświadczeń, z drugiej skupia ekspertów z obszarów zarządzania, prawa, handlu, marketingu i wielu innych, mających bezpośredni wpływ na prowadzenie firmy. Podczas dwudniowego Kongresu przedstawiciele firm oraz eksperci dzielą się wiedzą i doświadczeniem, dyskutują i odpowiadają na pytania uczestników.

W poprzedniej edycji Kongresu Firm Rodzinnych uczestniczyło 330 osób, przeprowadzono 5,5 godziny rozmów plenarnych, wystąpiło 29 mówców i odbyło się 18 godzin warsztatów prowadzonych przez 6 ekspertów. W gronie prelegentów byli przedstawiciele m.in. takich firm, jak: Inglot, Zieta Prozessdesign Studio, Kaczmarski Group, Runoland Sp. z o. o., NavSim Polska Sp. z o.o., PPH VITBIS Sp. z o.o., Unilight Polska Sp. z o.o. czy Huta Szkła Kryształowego Julia.

- Tegoroczna edycja Kongresu odbywać się będzie pod hasłem „Własność zobowiązuje” co oznacza, że chcemy analizować różne problemy z obszaru zarządzania współczesnym przedsiębiorstwem rodzinnym poprzez pryzmat odpowiedzialności za przyszłość, rozwój, otoczenie i ciągłość działania, ale też za swoich pracowników i za swoje rodziny – zapowiada dr hab. Krzysztof Safin, prof. WSB, inicjator i twórca Kongresu Firm Rodzinnych.

Hasło „Własność zobowiązuje” stanowić będzie myśl wiodącą dla całego, dwudniowego wydarzenia. Zaplanowane są m.in.: dyskusje i prezentacje związane z innowacyjnymi modelami sukcesji, pokazujące rolę kobiet i partnerstwa w sukcesie firmy rodzinnej, poświęcone zarządzaniu pracownikami firmy rodzinnej oraz podkreślające rolę aktywności zagranicznej w budowaniu przewagi konkurencyjnej.

- Pokażemy inspirujące i przełomowe koncepcje oraz modele rozwojowe firm rodzinnych, które mogą być wzorem i natchnieniem dla uczestników. W czasie Kongresu zaproponujemy spotkania warsztatowe i networkingowe oraz zaprosimy do strefy prezentacji, gdzie motywem przewodnim będą osiągniecia dolnośląskich manufakturowych wytwórców win i serów – dodaje dr hab. Krzysztof Safin, prof. WSB.

Program Kongresu Firm Rodzinnych dostępny jest na stronie www: https://www.wsb.pl/wroclaw/wspolpraca-z-biznesem/kongres-firm-rodzinnych. Ruszyła rejestracja uczestników. Wstęp jest bezpłatny, liczba miejsc ograniczona.

Informacji o akcji udziela:
Natalia Niedzielska-Burdzy
tel. 797 607 891
e-mail: natalia.niedzielska-burdzy@polskapress.pl

Zamiast tarcz miliardy euro z Brukseli?

Wideo

Dodaj ogłoszenie

Wykryliśmy, że nadal blokujesz reklamy...

To dzięki reklamom możemy dostarczyć dla Ciebie wartościowe informacje. Jeśli cenisz naszą pracę, prosimy, odblokuj reklamy na naszej stronie.

Dziękujemy za Twoje wsparcie!

Jasne, chcę odblokować
Przycisk nie działa ?
1.
W prawym górnym rogu przegladarki znajdź i kliknij ikonkę AdBlock. Z otwartego menu wybierz opcję "Wstrzymaj blokowanie na stronach w tej domenie".
krok 1
2.
Pojawi się okienko AdBlock. Przesuń suwak maksymalnie w prawą stronę, a nastepnie kliknij "Wyklucz".
krok 2
3.
Gotowe! Zielona ikonka informuje, że reklamy na stronie zostały odblokowane.
krok 3