Awaria w dużym banku. Problemy z aplikacją i płatnościami

Celina Marchewka
Celina Marchewka
zdjęcie ilustracyjne
zdjęcie ilustracyjne pixabay.com
Problemy mają dzisiaj klienci mBanku. Od rana donoszą oni o trudnościach między innymi z płatnościami BLIKiem. Bank poinformował w mediach społecznościowych, że "logowanie do aplikacji mobilnej i serwisu transakcyjnego trwa dłużej niż zwykle. Trudności dotyczą też aplikacji maklerskich mBanku. Nie zapłacicie BLIKiem, ale możecie płacić naszymi kartami". W komunikacie dodano także, że trwają prace nad przywróceniem dostępności wszystkich usług.

Szczepionka Johnson&Jonshon w Polsce wcześniej niż zakładano

Wideo

Komentarze 3

Komentowanie artykułów jest możliwe wyłącznie dla zalogowanych Użytkowników. Cenimy wolność słowa i nieskrępowane dyskusje, ale serdecznie prosimy o przestrzeganie kultury osobistej, dobrych obyczajów i reguł prawa. Wszelkie wpisy, które nie są zgodne ze standardami, proszę zgłaszać do moderacji. Zaloguj się lub załóż konto

Nie hejtuj, pisz kulturalne i zgodne z prawem komentarze! Jeśli widzisz niestosowny wpis - kliknij „zgłoś nadużycie”.

Podaj powód zgłoszenia

G
Gość

A kto płaci tym gównianym BLIKIEM? Chcecie stracić wszystkie swoje pieniądze?

i
inny klient
2 marca, 14:38, klient:

szkoda że informują o tym na portalach społecznościowych a nie np. po zalogowaniu się lub przed zalogowaniem, co to za problem wystawić aktywny komunikat "przepraszamy po zalogowaniu mogą wystąpić problemy w działaniu systemu" albo sms do klientów. Brak słów

Zgaduje, ze jak wlasnie sa problemy z aplikacja to moze byc tez problem z ustawieniem tam komunikatu. Nie wpadles na to nie?

k
klient

szkoda że informują o tym na portalach społecznościowych a nie np. po zalogowaniu się lub przed zalogowaniem, co to za problem wystawić aktywny komunikat "przepraszamy po zalogowaniu mogą wystąpić problemy w działaniu systemu" albo sms do klientów. Brak słów

Dodaj ogłoszenie