Zaawansowanie robót trwających od 2020 roku wynosi w tym momencie około 74 proc. Jak informują drogowcy, zaawansowanie czasowe, wynosi blisko 80 proc. a zatem potrzebne jest niewielkie przyspieszenie, by dotrzymać deklarowanego terminu. Przypomnijmy, że inwestycję nadzoruje Dolnośląska Służba Dróg i Kolei, a wykonawcą - liderem konsorcjum - jest firma Kobylarnia.
ciąg dalszy tekstu poniżej
ZOBACZ TAKŻE:
Trasa będzie się składać z jednej, dwupasmowej jezdni (po jednym pasie w każdym z kierunków), drogi pieszo-rowerowej oraz dróg dojazdowych i technicznych. Z jednej strony będziemy na nią wjeżdżać na rondzie przy ulicy Strachocińskiej (na rogatkach Wrocławia), z drugiej wjazd będzie możliwy przez nowy węzeł powstający przy ulicy Wrocławskiej, w miejscu gdzie zaczyna się tzw. Łącznik Długołęka (pomiędzy Mirkowem a Długołęką właśnie).
W tym miejscu wschodnia obwodnica Wrocławia będzie się krzyżowała z wyjazdem na Długołękę
Jak wielka jest skala prac w tym miejscu, można zobaczyć na filmie udostępnionym na kanale Wroclaw from Sky na serwisie YouTube. Zobaczcie przelot nad cała nową trasą w kwietniu 2022 roku:
Dołącz do nas na Facebooku!
Publikujemy najciekawsze artykuły, wydarzenia i konkursy. Jesteśmy tam gdzie nasi czytelnicy!
Kontakt z redakcją
Byłeś świadkiem ważnego zdarzenia? Widziałeś coś interesującego? Zrobiłeś ciekawe zdjęcie lub wideo?