- Awaria została usunięta po godzinie 10 - mówi Małgorzata Krzeszowska z biura prasowego urzędu miejskiego. - Część petentów, którzy przyszli w czasie awarii byli obsługiwani - dodaje. W jaki sposób, jeśli system nie działał?
- Jeśli mieli odebrać dokumenty, bo kończył im się termin np. czasowego dowodu rejestracyjnego czy prawa jazdy, to urzędnicy przedłużali im ważność o kolejne 14 dni - mówi Krzeszowska. - W ciągu dwóch tygodni mogą przyjść i ostatecznie załatwić sprawę.
Ci petenci, którzy chcieli załatwić inne sprawy, które nie wymagały użycia CEPiKU-u, również byli obsługiwani bez przeszkód.
Dołącz do nas na Facebooku!
Publikujemy najciekawsze artykuły, wydarzenia i konkursy. Jesteśmy tam gdzie nasi czytelnicy!
Kontakt z redakcją
Byłeś świadkiem ważnego zdarzenia? Widziałeś coś interesującego? Zrobiłeś ciekawe zdjęcie lub wideo?