Wrocław: Na pl. Powstańców Śląskich montują nową sygnalizację [ZDJĘCIA]

MAL
Prace przy Powstańców Śląskich Zarząd Dróg i Utrzymania Miasta
Na pl. Powstańców Śląskich (zwanym powszechnie rondem Powstańców Śląskich) montują nową sygnalizację. Wykonawca wybudował już kanały pod kable oraz zabetonował fundamenty pod nowe sygnalizatory. Zamontowana została już część sygnalizatorów dla pieszych. Prace potrwają do 30 kwietnia. Dzięki zmianie możliwe będzie włączenie ronda do systemu ITS.

Wideo

Komentarze 12

Komentowanie artykułów jest możliwe wyłącznie dla zalogowanych Użytkowników. Cenimy wolność słowa i nieskrępowane dyskusje, ale serdecznie prosimy o przestrzeganie kultury osobistej, dobrych obyczajów i reguł prawa. Wszelkie wpisy, które nie są zgodne ze standardami, proszę zgłaszać do moderacji. Zaloguj się lub załóż konto

Nie hejtuj, pisz kulturalne i zgodne z prawem komentarze! Jeśli widzisz niestosowny wpis - kliknij „zgłoś nadużycie”.

Podaj powód zgłoszenia

h
hmm
wytrzymała dwie wojny, jak położą nowoczesną nawierzchnie to trzeba będzie co 4 lata remontować
W
Wrockus
A MOŻE NIE PLANOWAŁ,A PLAN WYKONA PO ROBOCIE?
x
xxxdrive
Kolego "g", ośmieszyłeś się swoimi mądrościami bo plac jest tzw. rondem. Jak wyłączą sygnalizację to jedź jak na rundzie to szybko spowodujesz kolizje, popatrz na znaki. Nie ma nigdzie znaku informującego o ruchu okrężnym :)
i
i
INTELIGENTNY SYSTEM DLA INTELIGENTNYCH INACZEJ
/czyt. debilnych myślicieli = urzędasów wrocławskich/
g
g
"Na pl. Powstańców Śląskich (zwanym powszechnie rondem Powstańców Śląskich)"
Plac Powstańców Śl. jest NIE zwanym powszechnie lecz RONDEM z prawdziwego zdarzenia i to widać gołym, nieuzbrojonym okiem !
A Autor-słoik MAL niech się najpierw nauczy miasta i nie nie wprowadza nas w błąd.
L
Lisi
Faktycznie ten system to lipa - projektanci nie myśleli za długo jak go zrobić i zrobili wszystko na skróty - byle coś działało ale chyba nikt nie sprawdza tego jak to działa. A działa tak jak piszesz - wyłącza całe cykle świetlne na poprzecznych ulicach i zamiast oddać później "zabrane zielone" w następnym cyklu to nie robi nic :)

Polecam obejrzeć to w praktyce - przy Ovo na Podwalu. Zielone na Podwalu świeci się jakieś 7 sekund a często w ogóle nie zapala - cykl jest pomijany i te "zabrane" sekundy nie są oddawane w następnym cyklu - w efekcie czego zakorkowane zostały ulice na których wcześniej nie był korków. A jeżeli główna ulica ma zielone przez 25 sekund, boczna przez 7 i na bocznej cykl jest pomijany to w następnym cyklu główna powinna mieć zielone 18 sekund a boczna 14.

Mało tego - kiedy włączane jest priorytetowe zielone dla tramwaju to często inne kierunki ruchu które nie kolidują z ruchem tramwaju mają czerwone (a można było włączyć zielone żeby samochody i autobusy jechały równolegle z tramwajem no ale to jest chyba już za dużo myślenia) - ładnie to widać na Borowskiej przy skrzyżowaniu z Glinianą i Dyrekcyjną. Tramwaj jest pół kilometra od skrzyżowania ale zielone już się świeci - nic nie jedzie, wszyscy stoją i czekają :) Inteligentny system jak diabli.
o
olek_01
ITS jak tapeta w motylki
B
Biały Pan
Kostka pamiętająca Otto Von Bismarca, Rafał wstydź się .
M
M.
dopiero poznamy co to prawdziwe korki! Bo ITS to przecież system szczególnej troski - uczy się długo i na koniec okazuje się, że i tak nic nie pojmuje...
d
dfv
mojego czasu?
E
Erfda
... z założenia miały się dzięki ITS wyprzedzać szczególnie te zwane do niedawna Plus, ale coś nie wyszło tzn wyszło jak zawsze. Szkoda tylko tych wydanych ponad 100 baniek
J
J23
Jak na razie to ITS skutecznie korkuje miasto (tam gdzie korków nie było) wyłączając całe cykle świateł na poprzecznych ulicach. Blokuje też autobusy MPK, a tramwaje wcale znacznie nie przyspieszyły przy jego udziale:)
Dodaj ogłoszenie