- Projekt powinien być gotowy na przełomie lat 2012-2013 - wyjaśnia Marek Szempliński z Wrocławskich Inwestycji.
Nie wiadomo, kiedy na budowie pojawią się pierwsi robotnicy. Jednak zgodnie z Wieloletnim Planem Inwestycyjnym Wrocławia rondo powinno być gotowe do 2016 roku. Miasto szacuje, że będzie musiało przeznaczyć na przebudowę ulicy w latach 2008-2016 ponad 80 mln zł.
Drogowcy chcą, by do ronda prowadziły od północy cztery pasy, po dwa w każdą stronę.
Natomiast nie wiadomo na razie, ile pasów zaplanują ostatecznie w kierunku Jagodna. Na razie założenie jest takie, że będą po dwie nitki w każdym kierunku.
Prawdopodobnie na Jagodnie nie pojawią się w najbliższych latach tory tramwajowe. Miejska spółka obiecuje, że więcej szczegółów związanych z inwestycją poznamy pod koniec roku.
Wielu kierowców narzeka, że wylot z Wrocławia na Strzelin jest w opłakanym stanie.
- Ulicą Bardzką jedzie się super, ale pod wiaduktem kolejowym na Buforowej jest źle. Trzeba mocno hamować, inaczej łatwo można uszkodzić zawieszenie - wyjaśnia Paweł Kowalik, kierowca z Wrocławia, który codziennie pokonuje tę trasę, jadąc do pracy.
Rondo jest potrzebne, bo w godzinach szczytu panuje tu spory ruch. Kierowcy, którzy chcą wyjechać z ul. Terenowej lub terenu byłej Chemii Wrocław, mają z tym nie lada problem.
Dodatkowym utrudnieniem jest zwężenie - z dwóch pasów na ul. Bardzkiej do jednego przed wiaduktem kolejowym
Dołącz do nas na Facebooku!
Publikujemy najciekawsze artykuły, wydarzenia i konkursy. Jesteśmy tam gdzie nasi czytelnicy!
Kontakt z redakcją
Byłeś świadkiem ważnego zdarzenia? Widziałeś coś interesującego? Zrobiłeś ciekawe zdjęcie lub wideo?