Urząd miejski, ZUS, skarbówka, urząd pracy. Jak załatwiać sprawy w pandemii
MOPS
W budynku Miejskiego Ośrodka Pomocy Społecznej we Wrocławiu przy ul. Strzegomskiej 6 znajduje się specjalny punkt przyjmowania wniosków, pism, dokumentów. Klienci mogą składać także dokumenty lub informacje z prośbą o kontakt w prowadzonej przez MOPS sprawie. Do budynku obowiązuje wyłącznie wejście oznaczone wielką literą „B”.
Pracownicy MOPS we Wrocławiu pracują w dotychczasowych godzinach pracy placówki bez zmian. Godziny urzędowania MOPS - od 7.30 -15.30. Kasy przy ul. Strzegomskiej 6 czynne są w godzinach 9:30 – 14:15.
Klienci we wszystkich sprawach prowadzonych przez MOPS Wrocław mogą kontaktować się z pracownikami MOPS-u również telefonicznie i mailowo od poniedziałku do piątku lub przesyłać korespondencję pocztą tradycyjną lub w konkretnych przypadkach za pośrednictwem ePUAP.
Do dyspozycji klientów MOPS pozostaje również Teleinformatyczne Centrum Obsługi Mieszkańca pod numerem tel. +48 71 777 77 77 , strona Biuletynu Informacji Publicznej bip.um.wroc.pl.
Wykaz telefonów kontaktowych do poszczególnych komórek organizacyjnych i pracowników znajduje się na stronie internetowej MOPS we Wrocławiu. Zawieszona została możliwość osobistego składania skarg i wniosków.