Takiego placu Orląt Lwowskich jeszcze nie widzieliście. Budowa TAT (GALERIA)

fot. Paweł Relikowski, Andrzej Zwoliński
Budowa trasy tramwajowo-autbusowej na Nowy Dwór idzie zgodnie z planem, a nawet szybciej. Na Robotniczej między Podwalem i skrzyżowaniem ze Śrubową powstał prawie kilometr torowiska tramwajowego. W tej okolicy zbudowano już dwa perony przystankowe. Powstaje też podbudowa pod blisko kilometr ścieżki rowerowej od ulicy Nabycińskiej do Smoleckiej. Ustawionych kilkadziesiąt słupów trakcyjnych, a w międzytorzu przy Podwalu wylewany jest  asfalt. Roboty na placu Orląt Lwowskich potrwają jeszcze mniej więcej do połowy maja. Przypomnijmy, że Wrocławskie Inwestycje ogłosiły pod koniec kwietnia przetarg na budowę odcinka TAT – od Parku Biznesu do ul. Rogowskiej jesienią ubiegłego roku. Na realizację przeznaczono 17 miesięcy. Do przetargu stanęły cztery firmy: Pro-Tra Building, Budimex, Skanska i Strabag. Wszystkie zmieściły się w założonym budżecie – blisko 120 mln złotych, ale wykonawcy jak na razie nie wyłoniono.  Na to, która zostanie wybrana będziemy musieli jeszcze poczekać. TAT to  7 kilometrów trasy autobusowo-tramwajowej, dwa wiadukty 160 metrowy nad torami kolejowymi i 22 metrowy nad ulicą Smolecką. Na obecną chwilę umowy z wykonawcami są podpisane na ponad 151 milionów złotych. TAT mamy pojechać za trzy lata.
Budowa trasy tramwajowo-autbusowej na Nowy Dwór idzie zgodnie z planem, a nawet szybciej. Na Robotniczej między Podwalem i skrzyżowaniem ze Śrubową powstał prawie kilometr torowiska tramwajowego. W tej okolicy zbudowano już dwa perony przystankowe. Powstaje też podbudowa pod blisko kilometr ścieżki rowerowej od ulicy Nabycińskiej do Smoleckiej. Ustawionych kilkadziesiąt słupów trakcyjnych, a w międzytorzu przy Podwalu wylewany jest asfalt. Roboty na placu Orląt Lwowskich potrwają jeszcze mniej więcej do połowy maja. Przypomnijmy, że Wrocławskie Inwestycje ogłosiły pod koniec kwietnia przetarg na budowę odcinka TAT – od Parku Biznesu do ul. Rogowskiej jesienią ubiegłego roku. Na realizację przeznaczono 17 miesięcy. Do przetargu stanęły cztery firmy: Pro-Tra Building, Budimex, Skanska i Strabag. Wszystkie zmieściły się w założonym budżecie – blisko 120 mln złotych, ale wykonawcy jak na razie nie wyłoniono. Na to, która zostanie wybrana będziemy musieli jeszcze poczekać. TAT to 7 kilometrów trasy autobusowo-tramwajowej, dwa wiadukty 160 metrowy nad torami kolejowymi i 22 metrowy nad ulicą Smolecką. Na obecną chwilę umowy z wykonawcami są podpisane na ponad 151 milionów złotych. TAT mamy pojechać za trzy lata. Paweł Relikowski
Okolice Dworca Świebodzkiego oraz ulica Robotnicza zmieniły się nie do poznania. Jest już nowa jezdnia, torowiska i przystanki.

Dopłaty do cen energii

Wideo

Komentarze

Komentowanie artykułów jest możliwe wyłącznie dla zalogowanych Użytkowników. Cenimy wolność słowa i nieskrępowane dyskusje, ale serdecznie prosimy o przestrzeganie kultury osobistej, dobrych obyczajów i reguł prawa. Wszelkie wpisy, które nie są zgodne ze standardami, proszę zgłaszać do moderacji. Zaloguj się lub załóż konto

Nie hejtuj, pisz kulturalne i zgodne z prawem komentarze! Jeśli widzisz niestosowny wpis - kliknij „zgłoś nadużycie”.

Podaj powód zgłoszenia

Nikt jeszcze nie skomentował tego artykułu.
Dodaj ogłoszenie