Nasza Loteria SR - pasek na kartach artykułów
4 z 17
Przeglądaj galerię za pomocą strzałek na klawiaturze
Poprzednie
Następne
Przesuń zdjęcie palcem
Moc zapachu...
fot. Wojciech Wojtkielewicz

Takie sztuczki stosują teraz supermarkety. Tak sklepy oszukują klientów, by kupowali więcej

Moc zapachu
Zapach jest niezwykle skuteczny w przywoływaniu miłych wspomnień. W ten sposób sklepy łączą to, co powinno być najbardziej bolesną częścią zakupów (płacenie za nie) z kojącym zapachem pysznego domowego wypieku. Zapach pieczywa ma zatem ułatwiać dokonywanie decyzji zakupowych i sprawić, że poczujemy się wyjątkowi i nagrodzeni.

Dodatkowo nic tak nie pobudza apetytu jak zapach świeżego pieczywa. W głodni klienci są w stanie kupić więcej. Za sprawą świeżo wyjętych z pieca pachnących wypieków, sklepy starają się więc zachęcić do większych zakupów.

Zobacz również

Oliveira zaskakująco odpowiedział Gamrotowi: „Nie patrzę wstecz, ale do przodu”

Oliveira zaskakująco odpowiedział Gamrotowi: „Nie patrzę wstecz, ale do przodu”

Anwil Włocławek o jedno zwycięstwo od awansu do półfinału Orlen Basket Ligi. Zdjęcia

Anwil Włocławek o jedno zwycięstwo od awansu do półfinału Orlen Basket Ligi. Zdjęcia

Polecamy

Piast Gliwice zdobywcą Pucharu Polski w futsalu

Piast Gliwice zdobywcą Pucharu Polski w futsalu

Vuelta a Espana kobiet. Świetny występ Polek. Walka do samego końca WIDEO

Vuelta a Espana kobiet. Świetny występ Polek. Walka do samego końca WIDEO

Rublow pierwszym finalistą w Madrycie. Pogromca Polaka wyeliminowany

Rublow pierwszym finalistą w Madrycie. Pogromca Polaka wyeliminowany