Czekają nas problemy z odprawą przed lotem liniami Ryanair. Irlandzki przewoźnik informuje, że wkrótce podróżni korzystający z opcji odprawy online przez lotem, nie będą mogli skorzystać z tej usługi przez 12 godzin.

Strona internetowa Ryanair nie będzie działała. Przerwa potrwa od środy, 7 listopada, godz. 18 do czwartku, 8 listopada, godz. 6 rano.

W komunikacie Ryanair czytamy: W związku z aktualizacją systemu, nasza strona internetowa oraz aplikacja mobilna będą niedostępne przez 12 godzin od środy 7 listopada od 18:00 do czwartku 8 listopada do 6:00 (czas CEE). W tym czasie odprawa online nie będzie dostępna, nie będzie również można dokonać nowych rezerwacji ani dokonywać zmian w istniejących rezerwacjach.

Bardzo przepraszamy za wszelkie niedogodności i zachęcamy wszystkich podróżujących w tych dniach do dokonania odprawy online we wtorek 6 listopada. Aktualizacja ma celu poprawę funkcjonalności strony internetowej nr 1 wśród linii lotniczych w Europie.

Irlandzki przewoźnik kontaktował się już z pasażerami, którzy mają zarezerwowane loty na ten termin. Mogą się oni odprawić przed przerwą w działaniu systemu.

Przypomnijmy, że w Ryanair zarówno odprawa na lotnisku, jak i wydrukowanie tam karty pokładowej, są dodatkowo płatne.

Tanie linie lotnicze z początkiem miesiąca zmieniły opłaty dotyczące przewożenia bagażu podręcznego. Przed wprowadzeniem nowych regulacji dopuszczały podróżowanie z torbami o następujących wymiarach: duży - 55x40x20 cm, waga 10 kg oraz mały o rozmiarach 35x20x20 cm.

Jaki bagaż od listopada można wnieść za darmo na pokład samolotu? Ekspert ds. turystyki Maciej Nykiel opowiedział o zmianach w regulacjach tanich linii lotniczych.