Nasza Loteria SR - pasek na kartach artykułów
4 z 17
Przeglądaj galerię za pomocą strzałek na klawiaturze
Poprzednie
Następne
Przesuń zdjęcie palcem
W 2015 r. kontrowersje wywołała reklama firmy...

Pół minuty za pięć milionów. 15 najbardziej kontrowersyjnych reklam w historii Super Bowl

W 2015 r. kontrowersje wywołała reklama firmy ubezpieczeniowej Nationwide. Widać na niej małego chłopca, który w towarzystwie melancholijnej muzyki opowiada, że w przyszłości nie będzie mógł się ożenić ani wyruszyć z przyjacielem w podróż dookoła świata. Swoją opowieść konkluduje tym, że nie będzie mógł zrobić tych rzeczy, ponieważ umarł w wyniku wypadku. Firma chciała w ten sposób zwiększyć świadomość o liczbie zgonów dzieci z przyczyny dających się do przewidzenia domowych wypadków. Firmę natychmiast skrytykowano za brak wyczucia i poruszanie poważnych tematów w trakcie komercyjnej imprezy sportowej.

Zobacz również

W Dębiu odbędzie się kolarski wyścig w ramach Pucharu Polski

W Dębiu odbędzie się kolarski wyścig w ramach Pucharu Polski

Superstrażniczka z Podgórza otrzymała prestiżowe wyróżnienie

Superstrażniczka z Podgórza otrzymała prestiżowe wyróżnienie

Polecamy

Brutalny ranking tiktokera: najbrzydsze dworce w Polsce. Naprawdę jest aż tak źle?

Brutalny ranking tiktokera: najbrzydsze dworce w Polsce. Naprawdę jest aż tak źle?

Znalazłeś okazję na Temu? Przeczytaj, zanim „poczujesz się jak miliarder”

Znalazłeś okazję na Temu? Przeczytaj, zanim „poczujesz się jak miliarder”

Lista najlepszych gier wszech czasów. W rankingu jeden tytuł z Polski!

Lista najlepszych gier wszech czasów. W rankingu jeden tytuł z Polski!