Na razie jednak wciąż brakuje niebieskich znaków informacyjnych i poziomych P21 "powierzchnia wyłączona" i P22"bus". Kierowcy dziś rano byli zdezorientowani. Większość stosowała się do nowego rozwiązania i jechała zewnętrznym pasem, z tego powodu tworzyły się korki. Nowa organizacja ruchu w tym miejscu zacznie funkcjonować od 1 kwietnia.
Odebranie pasa kierowcom na Podwalu ma osłodzić zmiana cykli świetlnych na pl. Orląt Lwowskich, skrzyżowaniu Nabycińskiej z
Braniborską i Legnickiej z Nabycińską. To tamtą trasą wydział inżynierii miejskiej chce puścić większą ilość samochodów z ulicy Legnickiej.
Niestety od 1 kwietnia zamiast trzech pasów na wprost na ul. Legnickiej (skrzyżowanie z Nabycińską) jeden będzie służył wyłącznie do skrętu w prawo. Prosto będą mogły jechać tylko autobusy.
W przyszłości (po Euro) ma być także poszerzony o 1,5 metra (do czterech pasów) odcinek ul. Braniborskiej od ul. Nabycińskiej do pl. Orląt Lwowskich. Miasto zapowiada jednak, że wcześniej ten odcinek wyremontuje.
Dołącz do nas na Facebooku!
Publikujemy najciekawsze artykuły, wydarzenia i konkursy. Jesteśmy tam gdzie nasi czytelnicy!
Kontakt z redakcją
Byłeś świadkiem ważnego zdarzenia? Widziałeś coś interesującego? Zrobiłeś ciekawe zdjęcie lub wideo?