Na początek 3880 złotych! Policja szuka chętnych do służby
Procedura rekrutacyjna w szeregi Policji
Postępowanie kwalifikacyjne rozpoczyna się w z chwilą złożenia przez kandydata do służby w Policji następujących dokumentów:
- podanie o przyjęcie do służby w Policji;
- wypełniony kwestionariusz osobowy
- dokumenty potwierdzające posiadane wykształcenie i kwalifikacje zawodowe, w przypadku wystawienia tych dokumentów w językach obcych - ich tłumaczenie;
- kserokopie świadectw pracy lub służby z poprzednich miejsc pracy lub służby (oryginały dokumentów do wglądu), jeżeli wcześniej kandydat do służby pozostawał w stosunku pracy lub służbie;
- książeczka wojskowa zawierającą wpis potwierdzający odbycie zasadniczej służby wojskowej lub przeniesienie do rezerwy
- oświadczenie o wyrażeniu zgody na przetwarzanie danych osobowych oraz klauzula informacyjna
UWAGA: kandydaci do służby w Policji zgłaszający się z wyżej wymienionymi dokumentami powinni legitymować się dokumentem potwierdzającym tożsamość.
Osoby zainteresowane podjęciem służby w Policji powinny osobiście złożyć dokumenty w punkcie obsługi interesantów w:
Wydziale Doboru i Szkolenia Komendy Wojewódzkiej Policji we Wrocławiu, ul. Połbina 1
Wydziale Kadr Komendy Wojewódzkiej Policji we Wrocławiu, ul. Podwale 31/33,
siedzibach komend miejskich i powiatowych Policji województwa dolnośląskiego.
Dokumenty można składać w dowolnym terminie, w dni robocze.
O przebiegu rekrutacji – na kolejnej stronie.