Mercedes pod Wrocławiem już rekrutuje. Kogo szukają? [ZOBACZ]
Specjalista Back Office w dziale finansowym
Zakres obowiązków
– Prowadzenie terminarza działu finansowego i dyrektora finansowego, w tym terminarza projektowego. Monitorowanie terminów realizacji zadań działu i wskaźników postępu projektu.
– Organizacja spotkań, warsztatów, koordynacja wyjazdów na warsztaty/ spotkania/ szkolenia.
– Ewidencjonowanie korespondencji w sprawach finansowych / spółki z partnerami zewnętrznymi, na podstawie uzgodnień z przełożonym i zespołem. Zapewnienie obiegu dokumentów w ramach firmy, zbieranie podpisów pod umowami/ dokumentami prawnymi.
– Organizacja i rozliczanie podróży służbowych kierowników działu finansowego oraz raportów z wydatków.
– Kompletowanie dokumentów na potrzeby audytów/ kontroli wewnętrznych.
– Przygotowywanie prezentacji w Power Point i raportów w Excelu pod kierunkiem dyrektora finansowego, na potrzeby działu i spółki oraz komunikacji z partnerami zewnętrznymi, w tym ze spółką matką w Niemczech.
– Bezpośrednia podległość dyrektorowi finansowemu.
Wymagania
– Wykształcenie min. średnie.
– Znajomość języka angielskiego i języka niemieckiego.
– Doświadczenie w pracy na podobnym stanowisku.
– Operatywność w działaniu, dyscyplina, bardzo dobra organizacja pracy, dokładność, uważność.
– Umiejętność obsługi urządzeń biurowych: beamera, urządzeń do telekonferencji, drukarki, skanera.
– Bardzo dobra znajomość pakietu MS Outlook, MS Office (Power Point, Excel) i Skype.
– Bardzo dobre umiejętności komunikacyjne, uprzejmość i pozytywna energia.
– Wysoka kultura osobista i standardy etyczne.