MKTG SR - pasek na kartach artykułów
4 z 5
Przeglądaj galerię za pomocą strzałek na klawiaturze
Poprzednie
Następne
Przesuń zdjęcie palcem
Po zsumowaniu frustrujące doświadczenia tworzą negatywne...
fot. Anna Kaczmarz / Polska Press

Konsumenci obniżają wydatki w sklepach detalicznych oraz na podróże i rozrywkę. By nie odejść, wymagają szybszej obsługi

Po zsumowaniu frustrujące doświadczenia tworzą negatywne postrzeganie marki i nierzadko skutkują utratą klienta. Według 52% konsumentów niska jakość obsługi jest głównym powodem, który powstrzymuje ich przed ponownym zakupem i skłania do skorzystania z oferty konkurencyjnej firmy.

Zobacz również

Piknik rodzinny u bł. Karoliny. Z proboszczem w pierwszej parze. Zobaczcie zdjęcia

Piknik rodzinny u bł. Karoliny. Z proboszczem w pierwszej parze. Zobaczcie zdjęcia

Spektakl "Kopciuszek" Kieleckiego Teatru Tańca w Końskich. Zdjęcia

Spektakl "Kopciuszek" Kieleckiego Teatru Tańca w Końskich. Zdjęcia

Polecamy

„Rzeczy zbędne” już po raz trzeci we Wrocławiu

„Rzeczy zbędne” już po raz trzeci we Wrocławiu

Nintendo Switch w 2024 roku? Zobacz, ile kosztuje i czy warto kupić

Nintendo Switch w 2024 roku? Zobacz, ile kosztuje i czy warto kupić

Ile zapłacisz za urlop w Chorwacji w 2024 roku?

Ile zapłacisz za urlop w Chorwacji w 2024 roku?