Nasza Loteria SR - pasek na kartach artykułów
3 z 5
Przeglądaj galerię za pomocą strzałek na klawiaturze
Poprzednie
Następne
Przesuń zdjęcie palcem
Idealnie rozwiązanie to promocje? Niekoniecznie, bo z...
fot. Łukasz Gdak / Polska Press

Klient pozbawiony pieniędzy przez inflację wciąż pożądany, bo w magazynach pełno towarów. Jak marki zabiegają teraz o kupujących?

Idealnie rozwiązanie to promocje? Niekoniecznie, bo z masowym stosowaniem obniżek jest jednak problem. Zaledwie kilka miesięcy temu Marketing Week poinformował, że marki takie jak Superdry, Marks & Spencer i Pizza Express, odchodzą od stosowania rabatów jako powszechnego sposobu na zdobycie uznania klientów. Powód? Jeśli promocje są zbyt częste i dotyczą zbyt szerokiego spektrum towaru, marki mogą w przyszłości narażać się na zniechęcenie klientów do zakupu pełnej ceny.

Zobacz również

Kiedy Jagiellonia zostanie mistrzem Polski? Nikt nie chce jej gonić

Kiedy Jagiellonia zostanie mistrzem Polski? Nikt nie chce jej gonić

Mieszkańcy powiatu malborskiego w XXXI Sztumskim Biegu Solidarności

Mieszkańcy powiatu malborskiego w XXXI Sztumskim Biegu Solidarności

Polecamy

Nie żółto-czerwony, ale biały! Nowy autobus na ulicach Wrocławia, przejazd za darmo!

Nie żółto-czerwony, ale biały! Nowy autobus na ulicach Wrocławia, przejazd za darmo!

Tunezyjczyk zakochał się w Łodzi. W Paryżu chce iść po medal w naszych barwach

Tunezyjczyk zakochał się w Łodzi. W Paryżu chce iść po medal w naszych barwach

Kłopoty słynnej restauratorki. Jest akt oskarżenia

Kłopoty słynnej restauratorki. Jest akt oskarżenia