Intercity przeprasza za fałszywe komunikaty o zakupie biletu

TR
Intercity przeprasza za fałszywe komunikaty o zakupie biletu
Intercity przeprasza za fałszywe komunikaty o zakupie biletu Tomasz Bolt/Polskapresse
Udostępnij:
Pasażerowie Intercity, którzy w przeszłości kupili bilet przez internet, w nocy zostali zaskoczeni wiadomością, że bez ich wiedzy dokonano kolejnej transakcji. Okazuje się, że przyczyną całego zamieszania był test nowych funkcjonalności w internetowym systemie sprzedaży biletów. Intercity przeprasza.

"Witamy,

Informujemy, że odnotowaliśmy rozpoczęcie transakcji zakupu biletu PKP Intercity o numerze XXX. W momencie zakończenia transakcji, poinformujemy o tym w oddzielnym mailu. Jeżeli transakcja została zakończona pozytywnie, a mail z potwierdzeniem nie dotrze, prosimy o próbę zalogowania się do panelu Użytkownika i sprawdzenie, czy bilet jest dostępny.

Prosimy o zapisanie pliku z biletem na dysku lokalnym komputera lub wydrukowanie zakupionego biletu. Pozwoli to na uniknięcie ewentualnych problemów z dostępem do biletu w przypadku problemów z internetem, przerwy technicznej systemu sprzedaży biletów PKP Intercity lub awarii.

pozdrawiamy
Zespół PKP Intercity"

"Witamy,

Dziękujemy za zakup biletu PKP Intercity. Numer zakupionego biletu to: XXX. Prosimy o zapisanie pliku z biletem na dysku lokalnym komputera lub wydrukowanie zakupionego biletu. Pozwoli to na uniknięcie ewentualnych problemów z dostępem do biletu w przypadku problemów z internetem, przerwy technicznej systemu sprzedaży biletów PKP Intercity lub awarii.

Zapraszamy do korzystania z funkcji dostępnych w panelu Użytkownika.

pozdrawiamy
Zespół PKP Intercity"

Wiadomości takiej treści trafiły w środę w nocy do pasażerów, którzy w przeszłości choć raz kupili bilet przez internet. Szkopuł w tym, że nie byli to pasażerowie, którzy akurat tej nocy myśleli o podróży. Wielu z nich nie kryło obaw, czy dokonana bez ich wiedzy transakcja nie została również bez ich wiedzy opłacona. Przewoźnik wyjaśnia i uspokaja.

- Dzisiejszej nocy testowane były nowe funkcjonalności w internetowym systemie sprzedaży biletów - mówi Beata Czemerajda, rzecznik Intercity. - Podczas prac doszło do nieplanowanej wysyłki komunikatów o rozpoczęciu i zakończeniu transakcji zakupowych. Klientom, którzy w tym czasie nie dokonywali transakcji, nie pobrano środków z konta. Wszystkie osoby, które dostały tego typu maile a nie dokonywały transakcji, serdecznie przepraszamy.

Awaria została już usunięta.

Zakupy róbmy racjonalnie a nie emocjonalnie KOMENTARZ

Wideo

Materiał oryginalny: Intercity przeprasza za fałszywe komunikaty o zakupie biletu - Głos Wielkopolski

Komentarze 1

Komentowanie artykułów jest możliwe wyłącznie dla zalogowanych Użytkowników. Cenimy wolność słowa i nieskrępowane dyskusje, ale serdecznie prosimy o przestrzeganie kultury osobistej, dobrych obyczajów i reguł prawa. Wszelkie wpisy, które nie są zgodne ze standardami, proszę zgłaszać do moderacji. Zaloguj się lub załóż konto

Nie hejtuj, pisz kulturalne i zgodne z prawem komentarze! Jeśli widzisz niestosowny wpis - kliknij „zgłoś nadużycie”.

Podaj powód zgłoszenia

t
trambus
do domu podróżnego, nie wyrwali go z łóżka i nie przewieźli w jedną stronę… :)
Dodaj ogłoszenie