- Jako marka innowacyjna, która odpowiada na aktualne trendy, proponujemy klientom dodatkową okazję do zjedzenia swojej ulubionej pizzy: „po drodze” do domu, pracy lub na uczelnię,
przygotowywaną ze świeżych składników, na oczach Gości w ciągu 5 minut. Na polskim rynku widać, że klientów szukających takiej oferty jest coraz więcej. Przede wszystkim z myślą o nich tworzymy
Pizza Hut Express - mówi Damian Rybak, Brand President marki Pizza Hut.
W ofercie Pizza Hut Express znajdzie się pięć najpopularniejszych smaków z menu restauracji Pizza Hut. Na tę chwilę są to margherita, pepperoni, hawajska, farmerska i prosciutto e rucola, podawane na
klasycznym, cienkim cieście. Klienci będą mogli również skomponować własną pizzę z wybranych przez siebie składników.
Co ważne, pizze w rozmiarze 23 cm średnicy, czyli optymalne na
jednorazowy posiłek, będą oferowane w cenie od 9,95 do 14,95 zł.
Pizza Hut Express we Wrocławiu będzie drugim (po Bielsku-Białej) lokalem tego typu w Polsce.
O firmie
AmRest Holdings SE jest największą publicznie notowaną spółką restauracyjną w Europie Środkowo-Wschodniej. Do zarządzanych przez nią marek należą: KFC, Pizza Hut, Starbucks i Burger King.
AmRest jest także właścicielem wyjątkowej marki La Tagliatella oraz dwóch chińskich konceptów: Blue Frog i KABB.
Obecnie Spółka zarządza ponad 800 restauracjami w segmencie restauracji szybkiej obsługi (Quick Service Restaurants) i restauracji z obsługą kelnerską (Casual Dining Restaurants) w 12 krajach: Polsce, Czechach, na Węgrzech, w Bułgarii, Serbii, Chorwacji, Rosji, Hiszpanii, Francji, Niemczech, Chinach oraz Stanach Zjednoczonych.
Strefa Biznesu: Uwaga na chińskie platformy zakupowe
Dołącz do nas na Facebooku!
Publikujemy najciekawsze artykuły, wydarzenia i konkursy. Jesteśmy tam gdzie nasi czytelnicy!
Kontakt z redakcją
Byłeś świadkiem ważnego zdarzenia? Widziałeś coś interesującego? Zrobiłeś ciekawe zdjęcie lub wideo?