Biznes w sieci: Pracownicy wspólnie świętują sukcesy firmy

Paweł Kuś
- Nasi pracownicy zawsze mają sporo różnych szkoleń do wyboru - mówi Marcin Misztal, prezes Tromedia
- Nasi pracownicy zawsze mają sporo różnych szkoleń do wyboru - mówi Marcin Misztal, prezes Tromedia Fot. Materiały prasowe
Trzynastu pracowników w siedzibie firmy Tromedia we Wrocławiu, która zarządza m.in. portalami internetowymi, ma ostatnio ręce pełne roboty. Ale żaden z nich nie narzeka na zły humor.

- Tromedia zapewnia mi stały rozwój. Poza tym fajnie pracować w młodym zespole. Świetnie się razem rozumiemy, każdy mówi do siebie na ty - zapewnia Andrzej Hajduk z działu reklamy.

Mały zespół oraz brak problemów z komunikacją i załatwianiem spraw zawodowych - to z kolei główne plusy, które odnajduje Mateusz Szuściak, dyrektor ds. rozwoju.

Wrocławska kadra to jednak tylko część wszystkich pracowników Tromedii. Firma prowadzi biuro w Warszawie, a poza tym każdy z serwisów ma swój osobny zespół redakcyjny.

- Tromedia zapewnia nam dużą autonomię. Może swobodnie przedstawiać i realizować nasze pomysły - mówi Łukasz Furman, redaktor naczelny serwisu Boisko.pl, którego odsłona ma niedługo nastąpić. Cały zespół też organizuje współne wieczory i wy-jazdy integracyjne z okazji sukcesów firmy.

- W najbliższym czasie wyjeżdżamy na dwa dni wspólnie uczcić debiut na NewConnect - mówi Misztal. Pracodawcy w Tromedii nie zaniedbują także kwestii rozwoju swoich podwładnych. Firma udziela się między innymi w takich instytucjach, jak: Dolnośląska Izba Gospodarcza, Międzynarodowe Stowarzyszenie Reklamy czy Polska Izba Informatyki i Telekomunikacji. - Dzięki temu nasi pracownicy zawsze mają sporo szkoleń do wyboru - twierdzi Misztal.

Tromedia stała się jedną z lepiej rozwijających się firm z branży IT (technologie informacyjne). Niedawno debiutowała na giełdzie NewConnect. Teraz firma nie może opędzić się od klientów.
W Tromedii zajmują się promocją i zarządzaniem portalami internetowymi. Najbardziej znane z nich to: ajo.pl, oc-forum.org, gram24.pl czy kanciapa.pl. - Jesteśmy jedyną taką firmą w całej Europie - mówi z dumą Marcin Misztal, prezes. - W przeciwieństwie do innych przedsiębiorstw skupujących portale, my posiadamy potrzebne know-how. Dzięki temu nie tylko wspieramy ich finansowo, ale też wspólnie staramy się ulepszać nasz produkt - dodaje.

Tromedia może się pochwalić dużą rentownością. Tylko w tym roku szacują, że zysk netto wyniesie 1,5 miliona złotych. - Ostatnio zainwestowaliśmy w dwa portale: kinomaniak.pl i nastek.pl, a w kolejce czeka już kolejne 35 projektów do omówienia - informuje Misztal.

Przygotuj swój turystyczny biznes na sezon

Wideo

Komentarze 1

Komentowanie artykułów jest możliwe wyłącznie dla zalogowanych Użytkowników. Cenimy wolność słowa i nieskrępowane dyskusje, ale serdecznie prosimy o przestrzeganie kultury osobistej, dobrych obyczajów i reguł prawa. Wszelkie wpisy, które nie są zgodne ze standardami, proszę zgłaszać do moderacji. Zaloguj się lub załóż konto

Nie hejtuj, pisz kulturalne i zgodne z prawem komentarze! Jeśli widzisz niestosowny wpis - kliknij „zgłoś nadużycie”.

Podaj powód zgłoszenia

h
helmut

darmowa reklama ! Be....!

Dodaj ogłoszenie