Przyczyny występujących utrudnień były od banku niezależne. Wyniknęły z awarii sprzętu, który na nasze zlecenie dostawca niezwłocznie wymienił - pisze do nas przedstawicielka banku w komunikacie.
Wcześniej bank pisał: - Mamy czasową niedostępność serwisów internetowych. Pracujemy nad tym, aby były dostępne jak najszybciej. Przepraszamy za zaistniałą sytuację. Jednocześnie informujemy, że karty płatnicze i wypłaty z bankomatów działają bez problemów - brzmi komunikat banku na portalu Facebook.
Klienci skarżą się na problemy i dają upust swojej złości w komentarzach: - Doprawdy to już przestaje być zabawne...Znowu nie można dostać się do konta, zapłacić karta. Nic. Czy Wy sobie jaja robicie? To Bank czy STODOŁA Wiejska? Do cholery chce mieć dostęp do własnych pieniędzy - pisze Jaga. Inny internauta, Paweł, komentuje: - W sumie założyłem konto, żeby korzystać z transakcji internetowych - co komu po bankomatach i płatnościach na stacji za alkohol? To tak jak użyć Internet Explorer żeby ściągnąć FireFoxa - oburza się.
Bank przeprasza swoich klientów: - Mamy nieplanowaną przerwę techniczną - istnieje problem z dostępem do serwisu internetowego. Jeśli chodzi zaś o transakcje kartowe, płatności mobilne IKO i wypłaty w bankomatach działają są bez przeszkód.
Strefa Biznesu: Uwaga na chińskie platformy zakupowe
Dołącz do nas na Facebooku!
Publikujemy najciekawsze artykuły, wydarzenia i konkursy. Jesteśmy tam gdzie nasi czytelnicy!
Kontakt z redakcją
Byłeś świadkiem ważnego zdarzenia? Widziałeś coś interesującego? Zrobiłeś ciekawe zdjęcie lub wideo?