2 z 7
Poprzednie
Następne
Namioty dla petentów stanęły przed urzędami we Wrocławiu. Jak załatwić sprawę bez czekania w kolejce?
Internetowa rejestracja wizyt
Internetowa rejestracja wizyt dla wrocławian dostępna jest na stronie Biuletynu Informacji Publicznej. Aby zarezerwować wizytę należy wybrać odpowiednią kategorię sprawy.
Mieszkaniec Wrocławia z kalendarza dokonuje wyboru miesiąca oraz konkretnego dnia wizyty w urzędzie, wraz z określeniem godziny wizyty (maksymalnie 14 dni do przodu). Po wypełnieniu wszystkich wymaganych pól formularza i wybraniu przycisku "umów wizytę" wyświetla się potwierdzenie rezerwacji, a na podany adres email dodatkowo zostaje wysłane potwierdzenie.
Przed wizytą w urzędzie warto sprawdzić czy mamy wszystkie potrzebne do zrealizowania wniosku dokumenty.
Zarezerwowaliśmy wizytę, co dalej? O tym dalej.