MKTG SR - pasek na kartach artykułów

Zostań urzędnikiem. Praca we wrocławskim magistracie - czeka kilka wakatów, a my znamy wymagania

MR
Szukasz stabilnej pracy? Jeśli tak, to wrocławski magistrat systematycznie rekrutuje. Obecnie czeka osiem wakatów - na kolejnych slajdach szczegóły dotyczące wymagań i sposobu składania dokumentów.
Szukasz stabilnej pracy? Jeśli tak, to wrocławski magistrat systematycznie rekrutuje. Obecnie czeka osiem wakatów - na kolejnych slajdach szczegóły dotyczące wymagań i sposobu składania dokumentów. Fot. Pawel Relikowski / Polskapresse
Osiem wakatów na sześciu stanowiskach czeka we wrocławskim magistracie. Jeżeli szukasz pracy i bierzesz pod uwagę zostanie urzędnikiem - kliknij w zdjęcie i poznaj szczegóły każdej z ofert. Należy się spieszyć - dokumenty trzeba złożyć w pierwszej połowie września.

Praca we wrocławskim urzędzie miasta

Wrzesień to dobry czas na zmianę pracy. Jeżeli szukacie stabilnego zatrudnienia warto zapoznać się z ofertami jakie czekają we wrocławskim magistracie. Poszukiwani są urzędnicy, którzy będą odpowiadać m.in. za:

  • ochronę danych osobowych;
  • pracę bezpośrednio z mieszkańcami;
  • rejestrację pojazdów;
  • pracę z przedsiębiorcami.

Zobacz też: Tu brakuje ludzi do pracy we Wrocławiu. Firmy przyjmują od ręki i płacą naprawdę dobre pieniądze! Mamy listę

Aby pracować w jednostkach samorządu należy spełnić kilka warunków formalnych. Kandydaci muszą posiadać obywatelstwo polskie (o stanowisko mogą ubiegać się obywatele Unii Europejskiej oraz obywatele innych państw, którym na podstawie umów międzynarodowych lub przepisów prawa wspólnotowego przysługuje prawo do podjęcia zatrudnienia na terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, zgodnie z ustawą z dnia 21 listopada 2008 r. o pracownikach samorządowych).

Wśród wymagań koniecznych znajduje się także: pełna zdolność do czynności prawnych oraz korzystanie z pełni praw publicznych oraz nieskazanie prawomocnym wyrokiem sądu za umyślne przestępstwo ścigane z oskarżenia publicznego lub umyślne przestępstwo skarbowe.

Ile zarabia się w urzędzie?

Praca w tzw. budżetówce to przede wszystkim stabilne zatrudnienie. Pensja składa się z kilku elementów. Głównym jest oczywiście podstawa. Do tego dochodzi dodatek za staż pracy. Ten naliczany jest po 5 latach pracy (ogółem) w wysokości wynoszącej 5 proc. miesięcznego wynagrodzenia zasadniczego. Dodatek ten wzrasta o 1 proc. za każdy dalszy rok pracy aż do osiągnięcia 20 proc. miesięcznego wynagrodzenia zasadniczego.

Oprócz tego można liczyć na premie lub tzw. motywacyjne. Są również dodatki funkcyjne, czy odprawa z tytułu przejścia na rentę lub emeryturę. Raz do roku można liczyć również na "trzynastkę".

Praca we wrocławskim urzędzie miasta

W tej chwili miasto poszukuje w otwartych naborach ośmiu osób na sześć stanowisk. Dokładne wymagania i proces rekrutacji znajdziesz po kliknięciu w poniższy przycisk.

Szukasz stabilnej pracy? Jeśli tak, to wrocławski magistrat systematycznie rekrutuje. Obecnie czeka osiem wakatów - na kolejnych slajdach szczegóły dotyczące wymagań i sposobu składania dokumentów.

Zostań urzędnikiem. Praca we wrocławskim magistracie - czeka...

emisja bez ograniczeń wiekowych
Wideo

Strefa Biznesu: Te firmy będą zatrudniały w najbliższym czasie

Dołącz do nas na Facebooku!

Publikujemy najciekawsze artykuły, wydarzenia i konkursy. Jesteśmy tam gdzie nasi czytelnicy!

Polub nas na Facebooku!

Kontakt z redakcją

Byłeś świadkiem ważnego zdarzenia? Widziałeś coś interesującego? Zrobiłeś ciekawe zdjęcie lub wideo?

Napisz do nas!

Polecane oferty

Materiały promocyjne partnera
Wróć na gazetawroclawska.pl Gazeta Wrocławska