Nasza Loteria SR - pasek na kartach artykułów

Zmiana ważności kodów rabatowych w Vozilli. Firma odpowiada: "Kody bezprawnie upubliczniono w internecie"

Piotr Bera
Pawel Relikowski / Polska Press
W sobotę, 8 września, Wypożyczalnia Samochodów Elektrycznych Vozilla nagle zmieniła terminy użycia kodów rabatowych do... 9 września. Wcześniej większość użytkowników mogło z nich skorzystać do końca roku kalendarzowego. To nie spodobało się klientom, którzy uznali, iż "to bezczelna zagrywka". Vozilla odpowiada jednak, że kody wykorzystywano bezprawnie.

O sprawie poinforował nas Pan Jakub, który posiadał cztery kody rabatowe na kwotę 15 złotych. Były ważne do 31 grudnia lub 1 stycznia 2019. W sobotę nasz Czytelnik wszedł na swoje konto i ku jego zdziwieniu zobaczył, że trzy kody rabatowe mają datę ważności o ponad trzy miesiące krótszą - do 9 września. Dzięki posiadaniu czterech kodów Pan Jakub mógł w sumie uzyskać 60 złotych zniżki. Skontaktował się z Vozillą i usłyszał, że wypożyczalnia zgodnie z regulaminem mogła skrócić czas wykorzystania kodów.

- Okej, zabezpieczyli się regulaminem, którego nigdzie nie znalazłem, ale takie zagrywki są mega bezczelne. Chociażby w stosunku do stałych klientów, którzy często jeżdżą. Tu nawet nie chodzi o kody, tylko podejście firmy do zorganizowanej promocji, co nie zachęca do dalszego korzystania z usługi - pisze do nas Pan Jakub.

Dostaliśmy w tej sprawie oświadczenie od Vozilli, która uważa, że gros kodów była wykorzystywana i rozdawana bezprawnie przez użytkowników.

"W ciągu ostatnich miesięcy udostępniliśmy kilka kodów rabatowych. Kody te były częścią działań promocyjnych, kierowanych do uczestników wydarzeń, których byliśmy partnerem. Efektem każdorazowych ustaleń z organizatorami były wydrukowane kody rabatowe dystrybuowane pośród gości danego eventu. Uprawniały one uczestników tych wydarzeń do uzyskania rabatu na oferowane przez nas usługi po wprowadzeniu wydrukowanego na nich kodu do aplikacji Vozilla.
Niestety, wbrew naszej i organizatorów tych wydarzeń woli, kody te zostały bezprawnie upublicznione w internecie i masowo wykorzystywane przez osoby, które nie były do tego uprawnione (nie były uczestnikami wydarzeń). Rosnąca skala tego procederu zmusiła nas do podjęcia działań mających zapobiegać dalszym nadużyciom.
Podjęliśmy decyzję o zablokowaniu z dniem 9 września 2018 możliwości skorzystania z tych kodów rabatowych, w przypadku których doszło do masowych nadużyć. Wszystkie osoby, które odwiedziły nasze stoiska podczas wydarzeń i otrzymały kody rabatowe, a nie zdążyły do tej pory skorzystać z nich zgodnie z ich przeznaczeniem będą miały nadal możliwość uzyskania rabatu.
Musimy jednak w każdym przypadku sprawdzić, czy są do niego uprawnione. Wszystkich z Państwa, którzy otrzymali kody na wspieranych przez nas wydarzeniach przepraszamy za niedogodności i prosimy o kontakt z Biurem Obsługi Klienta, które każdą sprawę rozpatrzy indywidualnie. Wprowadzamy również dodatkowe rozwiązania techniczne, które w przyszłości uniemożliwią masowe wykorzystanie kodów przez osoby nieuprawnione, tak by tego typu sytuacja nie miała więcej miejsca".

W weekend skontaktowaliśmy się z biurem obsługi klienta. Usłyszeliśmy, że użytkownicy mogą złożyć reklamacje pobierając formularz ze strony internetowej wypożyczalni. Należy również podać informacje o koncie użytkownika i wysłać e-maila na adres: [email protected].

Dołącz do nas na Facebooku!

Publikujemy najciekawsze artykuły, wydarzenia i konkursy. Jesteśmy tam gdzie nasi czytelnicy!

Polub nas na Facebooku!

Kontakt z redakcją

Byłeś świadkiem ważnego zdarzenia? Widziałeś coś interesującego? Zrobiłeś ciekawe zdjęcie lub wideo?

Napisz do nas!
Wróć na gazetawroclawska.pl Gazeta Wrocławska