Złoty pociąg w Wałbrzychu: Trzeci dzień poszukiwań. Szykują się do wiercenia w skale [NOWE ZDJĘCIA]

Paweł Relikowski
Złoty pociąg w Wałbrzychu. Ekipa poszukiwaczy przygotowuje się do robienia próbnych odwiertów na dnie jednego z przekopów Paweł Relikowski
Trwa trzeci dzień poszukiwań złotego pociągu przy wykorzystaniu ciężkiego sprzętu. Na terenie 65. kilometra linii kolejowej Wrocław - Wałbrzych pracuje ponad 50 osób. W czwartek zaczęli wyjątkowo wcześniej, bo już o godz. 7. Dziś pracują nie tylko operatorzy koparek i wywrotek. Do akcji wkroczyli także fachowcy od wierceń. Na dnie przekopu w pobliżu wiaduktu nad torami kolejowymi przygotowywane są wiertnice. Wprowadzono je do miejsc, gdzie koparki nie mogą już prowadzić prac, bo ich łyżki zatrzymały się na litej skale. Eksploratorzy nie dają jednak za wygraną i za pomocą wierceń chcą sprawdzić co znajduje się pod warstwami skał. Wiercenia na dobre ruszą najprawdopodobniej w piątek. W innych miejscach tego przekopu, gdzie jest to możliwe, wciąż koparki pogłębiają dziurę i próbują dokopać się do tunelu.

Wideo

Komentarze 31

Komentowanie artykułów jest możliwe wyłącznie dla zalogowanych Użytkowników. Cenimy wolność słowa i nieskrępowane dyskusje, ale serdecznie prosimy o przestrzeganie kultury osobistej, dobrych obyczajów i reguł prawa. Wszelkie wpisy, które nie są zgodne ze standardami, proszę zgłaszać do moderacji. Zaloguj się lub załóż konto

Nie hejtuj, pisz kulturalne i zgodne z prawem komentarze! Jeśli widzisz niestosowny wpis - kliknij „zgłoś nadużycie”.

Podaj powód zgłoszenia

M
Mariano Peperoni

Jak tam złoty ciapciąg? Kopią dalej?

k
kurek

mam gorace zyczenie aby znaleziono tam skarb brylanty zloto i bursztynowa komnata moze polska dzieki temu splacilaby wszystkie dlugi bankowe zaciagniete przez uprzednio rzadzacych i obecnych wladcow samorzadowych ale gdyby tak sie stalo to z chwile ponownie zlodzieje prezydenci metropoli nabraliby kredytow gdyz ci kanalie sa poza prawem

p
potwierdzone info

od XYZ

g
geniasknera

Ciekawe ile kosztuja zdjęcia z wykopków? Stacje nie chcą zdjęć, bo ponoć za drogo?

S
Stefan

czeci dzień nic, czfarty dzień nic to ile jeszcze czeba kopać?

k
kj

Co się stało że nie mogą się dokopać? Przecież georadar pokazywał lufy dział pociągu i wagony. Czyżby pociąg zniknął?

p
praświadek

Kopia nie w tym miejscu! nie odkryte tunele sa gdzie indziej. Zasypane a to tory zlikwidowane z podbudową włącznie.

J
John McLane

Z ostatniej chwili - Odnaleziono Tunel do glupoty w ktorym urzgezlo kilka osob i wciaga reszte naiwniakow.. kazdy ktory zblizy sie do tematu zostaje wessany do srodka slychac tylko aaaaaaaa jaaaaaa pierdd... (i cos po niemiecku) Wystapil pewien paradoks - Podobno ci w srodku nie moga sie wydostac a Ci na zewnatrz sami chca tam wskoczyc i obcowac z urojonymi skarbami. Furer sie w grobie przewraca ze smiechu :P

S
Sad But Truth

Naukowcy z AGH, może pragmatyczni, może bez entuzjazmu, ale powiedzieli smutną prawdę. W tym nasypie nic nie ma, może poza śmieciami.

K
Krzysztof

ponoć znaleziono jakieś buty poniemieckie

w
widmo

Wykopia ale dinozara debile heee

m
mk

powiem jedno tam nic nie ma zadnego pociagu zrobio tylko idiotów z siebie. pociag to tylko bujda puszczona dla idiotów zeby go szukali co nie istnieje

o
olin

zobaczcie co się dzieje na 61 km.

K
Kasia

Oni juz bardzo dobrze wiedza co maja robic, sto razy dziennie wchodze na neta, by zobaczyc czy jest juz pociag hehe, super, wreszcie cos w tej Polsce fascynujacego sie dzieje i fajnie, ze pisza o tym i ze nie jest to tajemnica i ze pokazuja zdjecia i ze pisza o kazdym znalezisku, dla mnie to i te buty to super skarb, nie moge sie doczekac , moze jutro doczekamy sie ludziki skarbu hehe . Pozdrawiam Was wszystkich, czekamy razem

k
koniik

Zadnego pociagu nigdy nie było nabijaja kase i ludzi

Dodaj ogłoszenie

Wykryliśmy, że nadal blokujesz reklamy...

To dzięki reklamom możemy dostarczyć dla Ciebie wartościowe informacje. Jeśli cenisz naszą pracę, prosimy, odblokuj reklamy na naszej stronie.

Dziękujemy za Twoje wsparcie!

Jasne, chcę odblokować
Przycisk nie działa ?
1.
W prawym górnym rogu przegladarki znajdź i kliknij ikonkę AdBlock. Z otwartego menu wybierz opcję "Wstrzymaj blokowanie na stronach w tej domenie".
krok 1
2.
Pojawi się okienko AdBlock. Przesuń suwak maksymalnie w prawą stronę, a nastepnie kliknij "Wyklucz".
krok 2
3.
Gotowe! Zielona ikonka informuje, że reklamy na stronie zostały odblokowane.
krok 3