reklama

Zaczyna się kongres świadków Jehowy. 20 tysięcy osób przyjedzie na Stadion Wrocław

JEWZaktualizowano 
Kongres świadków Jehowy na wrocławskim stadionie w 2013 roku Pawel Relikowski / Gazeta Wroclawska
Od piątku 9 sierpnia do niedzieli - 11 sierpnia na największych stadionach w całej Polsce odbędą się doroczne kongresy świadków Jehowy. Ich myśl przewodnia brzmi: „Miłość nigdy nie zawodzi”. We Wrocławiu świadkowie Jehowy spotkają się na Stadionie Wrocław. Szacuje się, że na tę uroczystość do stolicy Dolnego Śląska przyjedzie około 20 tys. osób. Pierwsze wydarzenia przewidziane w programie zaplanowano na piątek na godz. 9.20. Można się zatem spodziewać wzmożonego ruchu w okolicach stadionu oraz na autostradowej obwodnicy Wrocławia w piątek przed godziną 9. Najbardziej widowiskowa część kongresu - chrzest - zaplanowana jest na godz. 11.40 w sobotę. W ciągu trzech dni przewidziano także sympozja, przemówienia, projekcje filmów oraz modlitwę. Wstęp na stadion w czasie kongresu jest bezpłatny.

Żłobki tylko dla szczepionych

Wideo

Rozpowszechnianie niniejszego artykułu możliwe jest tylko i wyłącznie zgodnie z postanowieniami „Regulaminu korzystania z artykułów prasowych”i po wcześniejszym uiszczeniu należności, zgodnie z cennikiem.

Komentarze 218

Ta strona jest chroniona przez reCAPTCHA i obowiązują na niej polityka prywatności oraz warunki korzystania z usługi firmy Google. Dodając komentarz, akceptujesz regulamin oraz Politykę Prywatności.

Podaj powód zgłoszenia

G
Gość
2019-08-08T18:52:10 02:00, Gość:

Byłem w zeszłym roku na kongresie świadków pierwszy raz , dużo się można nauczyć, cenne rady dotyczące życia, bardzo pouczające,przydają się w codziennym zyciu

2019-08-08T19:39:49 02:00, Gość:

Ci ktorych znam ze należeli do świadków to marnie na tym wyszli np rozpadły się im rodziny.

Komu wypiorą mózgi już nigdy normalny nie będzie.

2019-08-09T18:18:48 02:00, Gość:

Znam świadków nieprawda, dużo można się od nich nauczyc

2019-08-09T21:47:36 02:00, Prawda:

Kiedyś myślałam że są chociaż uczciwi, ale sama się przekonałam, że ukrywają w zborach pedofilów, pijaków, oszustów, żyją plotkami i cię we wszystkim kontrolują, zamiast cieszyć się życiem boisz się albo armagedonu albo wykluczenia

2019-08-09T22:36:45 02:00, Gość:

Jeżeli postepujesz właściwie nie musisz bać się wykluczenia. Żyj po Bożemu.

Jak po bożemu?Te światła co chwilę się zmieniają, dziś za to kominet w przyszłym roku już nie.Mnie to przypomina korporacje,jest zarząd,są filie i szaraki których mozna oskubac..

P
Prawie im się udało

Ochrona stoi wokół by nikt się nie rozmyślał i nie uciekł z basenu,w tych garniturach to jak FBI.Hehe

G
Gość
2019-08-09T16:14:31 02:00, Aga:

Świadkowie Jehowy nie są sektą. Jesteśmy chrześcijanami, którzy starają się naśladować przykład dany przez Jezusa Chrystusa i żyć zgodnie z jego naukami.

Czym jest sekta?

Różni ludzie mają na ten temat różne wyobrażenia. Przyjrzyjmy się dwom najbardziej popularnym i zastanówmy się, dlaczego nie mogą się do nas odnosić.

Zdaniem niektórych sekta to nowy lub odstępczy ruch religijny. Świadkowie Jehowy nie wynaleźli nowej religii. Przeciwnie, jeśli chodzi o sposób wielbienia Boga, trzymamy się wzoru pozostawionego przez pierwszych chrześcijan, których postępowanie i nauki zostały opisane w Biblii (2 Tymoteusza 3:16, 17). Uważamy, że w sprawie oddawania czci Bogu autorytetem powinno być właśnie Pismo Święte.

Zdaniem niektórych sekta to niebezpieczne ugrupowanie, skupione wokół jakiegoś przywódcy. Świadkowie Jehowy nie uznają żadnego człowieka za swojego przywódcę. Trzymamy się raczej reguły ustalonej przez Jezusa: „Jeden jest wasz Wódz, Chrystus” (Mateusza 23:10).

Świadkowie Jehowy w żadnym wypadku nie są sektą. Praktykujemy religię, która przynosi pożytek zarówno nam samym, jak i innym ludziom. Na przykład nasza działalność kaznodziejska pomaga wielu osobom porzucić szkodliwe nałogi, takie jak uzależnienie od narkotyków czy alkoholu. Poza tym na całym świecie prowadzimy kursy czytania i pisania, z których korzystają tysiące osób. Bierzemy też udział w akcjach niesienia pomocy ofiarom klęsk żywiołowych. Dokładamy usilnych starań, żeby zgodnie z zaleceniem Jezusa wywierać na społeczeństwo pozytywny wpływ (Mateusza 5:13-16). Niektore komentarze ludzi są okropne pełne nienawiści i klamstw

W co wierzą swiadkowie jechowy można poczytać na stronie

https://www.jw.org/pl/świadkowie-jehowy/faq/swiadkowie-jehowy-

2019-08-09T19:19:24 02:00, Gość:

Dokładnie, Świadkowie Jehowy nie gloryfikuja człowieka tak jak innowiercy

2019-08-09T21:49:57 02:00, Gość:

Zapytaj ich czym jest dla nich ciało kierownicze. .

To nie papież z nieomylnoscia. Jest to organ kolegialny, który podejmuje decyzje i jest z nich rozliczany. Nie może kazdy rządzić, to chyba oczywiste. Ktoś musi odpowiadać za druk literatury, Biblii, budowę nowych obiektów, pomoc dotkniętym klęskami. Każdy robi i odpowiada przed braćmi. Poza tym, nie ma przywilejów dozywotnich. Każdego można odwołać. Jesteśmy doskonale zorganizowanie, co widać. Dobranoc, jutro drugi dzień Kongresu.

G
Gość
2019-08-08T18:52:10 02:00, Gość:

Byłem w zeszłym roku na kongresie świadków pierwszy raz , dużo się można nauczyć, cenne rady dotyczące życia, bardzo pouczające,przydają się w codziennym zyciu

2019-08-08T19:39:49 02:00, Gość:

Ci ktorych znam ze należeli do świadków to marnie na tym wyszli np rozpadły się im rodziny.

Komu wypiorą mózgi już nigdy normalny nie będzie.

2019-08-09T18:18:48 02:00, Gość:

Znam świadków nieprawda, dużo można się od nich nauczyc

2019-08-09T21:47:36 02:00, Prawda:

Kiedyś myślałam że są chociaż uczciwi, ale sama się przekonałam, że ukrywają w zborach pedofilów, pijaków, oszustów, żyją plotkami i cię we wszystkim kontrolują, zamiast cieszyć się życiem boisz się albo armagedonu albo wykluczenia

Jeżeli postepujesz właściwie nie musisz bać się wykluczenia. Żyj po Bożemu.

G
Gość
2019-08-09T16:14:31 02:00, Aga:

Świadkowie Jehowy nie są sektą. Jesteśmy chrześcijanami, którzy starają się naśladować przykład dany przez Jezusa Chrystusa i żyć zgodnie z jego naukami.

Czym jest sekta?

Różni ludzie mają na ten temat różne wyobrażenia. Przyjrzyjmy się dwom najbardziej popularnym i zastanówmy się, dlaczego nie mogą się do nas odnosić.

Zdaniem niektórych sekta to nowy lub odstępczy ruch religijny. Świadkowie Jehowy nie wynaleźli nowej religii. Przeciwnie, jeśli chodzi o sposób wielbienia Boga, trzymamy się wzoru pozostawionego przez pierwszych chrześcijan, których postępowanie i nauki zostały opisane w Biblii (2 Tymoteusza 3:16, 17). Uważamy, że w sprawie oddawania czci Bogu autorytetem powinno być właśnie Pismo Święte.

Zdaniem niektórych sekta to niebezpieczne ugrupowanie, skupione wokół jakiegoś przywódcy. Świadkowie Jehowy nie uznają żadnego człowieka za swojego przywódcę. Trzymamy się raczej reguły ustalonej przez Jezusa: „Jeden jest wasz Wódz, Chrystus” (Mateusza 23:10).

Świadkowie Jehowy w żadnym wypadku nie są sektą. Praktykujemy religię, która przynosi pożytek zarówno nam samym, jak i innym ludziom. Na przykład nasza działalność kaznodziejska pomaga wielu osobom porzucić szkodliwe nałogi, takie jak uzależnienie od narkotyków czy alkoholu. Poza tym na całym świecie prowadzimy kursy czytania i pisania, z których korzystają tysiące osób. Bierzemy też udział w akcjach niesienia pomocy ofiarom klęsk żywiołowych. Dokładamy usilnych starań, żeby zgodnie z zaleceniem Jezusa wywierać na społeczeństwo pozytywny wpływ (Mateusza 5:13-16). Niektore komentarze ludzi są okropne pełne nienawiści i klamstw

W co wierzą swiadkowie jechowy można poczytać na stronie

https://www.jw.org/pl/świadkowie-jehowy/faq/swiadkowie-jehowy-

2019-08-09T19:19:24 02:00, Gość:

Dokładnie, Świadkowie Jehowy nie gloryfikuja człowieka tak jak innowiercy

Zapytaj ich czym jest dla nich ciało kierownicze. .

P
Prawda
2019-08-08T18:52:10 02:00, Gość:

Byłem w zeszłym roku na kongresie świadków pierwszy raz , dużo się można nauczyć, cenne rady dotyczące życia, bardzo pouczające,przydają się w codziennym zyciu

2019-08-08T19:39:49 02:00, Gość:

Ci ktorych znam ze należeli do świadków to marnie na tym wyszli np rozpadły się im rodziny.

Komu wypiorą mózgi już nigdy normalny nie będzie.

2019-08-09T18:18:48 02:00, Gość:

Znam świadków nieprawda, dużo można się od nich nauczyc

Kiedyś myślałam że są chociaż uczciwi, ale sama się przekonałam, że ukrywają w zborach pedofilów, pijaków, oszustów, żyją plotkami i cię we wszystkim kontrolują, zamiast cieszyć się życiem boisz się albo armagedonu albo wykluczenia

G
Gość

Bez obrazy ja wolę o wiele porozmawiać ze Świadkiem o Bogu niż z katolikiem, i większości zgadzam się z nauką Świadków, bo katolicką całkiem porzuciła ponad 20 lat tem i nie żałuję teraz wie że jestem wolna, ale to już inny temat. Jedynie z czym się ze Świadkami nie zgadzam to chodzi o moc i prowadzenie przez Ducha Świętego na tej ziemi aż do powtórnego przyjścia Jezusa jak sam powiedział w

Ew. Jana14,16-17:

"Ja prosić będę Ojca i da wam innego Pocieszyciela, aby był z wami na wieki.Ducha prawdy, którego świat przyjąć nie może, bo go nie widzi i nie zna; wy go znacie, bo przebywa wśród was i w was będzie."

Świadkowie twierdzą że nie ie ma Ducha Świętego na ziemi, a to jest kłamstwo i gdyby też jak twierdzą uznali Jezusa to by nie mówili tylko o sanym Bogu, a Słowo Boże mówi :

1List Jana 2, 23:

"Każdy, kto podaje w wątpliwość Syna, nie ma i Ojca. Kto wyznaje Syna, ma i Ojca."

Odrxucajac Syna Bożego tym samym odrzucasz i samego Boga. Więc jesteś sam. Bez Boga i Syna Bożego.

Jednak z świadkiem można dużo rozmawiać o Słowie Bożym, dużo się od nich nauczyłam gdy brat rodziny był Świadkiem, wtedy tak naprawdę poznałam Boga i Jego Syna a Duch Święty objawił i objawia mi Boże Słowo tak jak pragnie sam Bóg. A na tym kongresie są moi bliscy znajomi i też sąsiedzi , i może nawet się ochrzcza,.ake to już każdego indywidualna musi być świadoma decyzja komu chcemy służyć. fajni z nich ludzie. Pozdrawiam wszystkich Świadków.

G
Gość
2019-08-09T16:14:31 02:00, Aga:

Świadkowie Jehowy nie są sektą. Jesteśmy chrześcijanami, którzy starają się naśladować przykład dany przez Jezusa Chrystusa i żyć zgodnie z jego naukami.

Czym jest sekta?

Różni ludzie mają na ten temat różne wyobrażenia. Przyjrzyjmy się dwom najbardziej popularnym i zastanówmy się, dlaczego nie mogą się do nas odnosić.

Zdaniem niektórych sekta to nowy lub odstępczy ruch religijny. Świadkowie Jehowy nie wynaleźli nowej religii. Przeciwnie, jeśli chodzi o sposób wielbienia Boga, trzymamy się wzoru pozostawionego przez pierwszych chrześcijan, których postępowanie i nauki zostały opisane w Biblii (2 Tymoteusza 3:16, 17). Uważamy, że w sprawie oddawania czci Bogu autorytetem powinno być właśnie Pismo Święte.

Zdaniem niektórych sekta to niebezpieczne ugrupowanie, skupione wokół jakiegoś przywódcy. Świadkowie Jehowy nie uznają żadnego człowieka za swojego przywódcę. Trzymamy się raczej reguły ustalonej przez Jezusa: „Jeden jest wasz Wódz, Chrystus” (Mateusza 23:10).

Świadkowie Jehowy w żadnym wypadku nie są sektą. Praktykujemy religię, która przynosi pożytek zarówno nam samym, jak i innym ludziom. Na przykład nasza działalność kaznodziejska pomaga wielu osobom porzucić szkodliwe nałogi, takie jak uzależnienie od narkotyków czy alkoholu. Poza tym na całym świecie prowadzimy kursy czytania i pisania, z których korzystają tysiące osób. Bierzemy też udział w akcjach niesienia pomocy ofiarom klęsk żywiołowych. Dokładamy usilnych starań, żeby zgodnie z zaleceniem Jezusa wywierać na społeczeństwo pozytywny wpływ (Mateusza 5:13-16). Niektore komentarze ludzi są okropne pełne nienawiści i klamstw

W co wierzą swiadkowie jechowy można poczytać na stronie

https://www.jw.org/pl/świadkowie-jehowy/faq/swiadkowie-jehowy-

Dokładnie, Świadkowie Jehowy nie gloryfikuja człowieka tak jak innowiercy

A
A
2019-08-09T16:14:31 02:00, Aga:

Świadkowie Jehowy nie są sektą. Jesteśmy chrześcijanami, którzy starają się naśladować przykład dany przez Jezusa Chrystusa i żyć zgodnie z jego naukami.

Czym jest sekta?

Różni ludzie mają na ten temat różne wyobrażenia. Przyjrzyjmy się dwom najbardziej popularnym i zastanówmy się, dlaczego nie mogą się do nas odnosić.

Zdaniem niektórych sekta to nowy lub odstępczy ruch religijny. Świadkowie Jehowy nie wynaleźli nowej religii. Przeciwnie, jeśli chodzi o sposób wielbienia Boga, trzymamy się wzoru pozostawionego przez pierwszych chrześcijan, których postępowanie i nauki zostały opisane w Biblii (2 Tymoteusza 3:16, 17). Uważamy, że w sprawie oddawania czci Bogu autorytetem powinno być właśnie Pismo Święte.

Zdaniem niektórych sekta to niebezpieczne ugrupowanie, skupione wokół jakiegoś przywódcy. Świadkowie Jehowy nie uznają żadnego człowieka za swojego przywódcę. Trzymamy się raczej reguły ustalonej przez Jezusa: „Jeden jest wasz Wódz, Chrystus” (Mateusza 23:10).

Świadkowie Jehowy w żadnym wypadku nie są sektą. Praktykujemy religię, która przynosi pożytek zarówno nam samym, jak i innym ludziom. Na przykład nasza działalność kaznodziejska pomaga wielu osobom porzucić szkodliwe nałogi, takie jak uzależnienie od narkotyków czy alkoholu. Poza tym na całym świecie prowadzimy kursy czytania i pisania, z których korzystają tysiące osób. Bierzemy też udział w akcjach niesienia pomocy ofiarom klęsk żywiołowych. Dokładamy usilnych starań, żeby zgodnie z zaleceniem Jezusa wywierać na społeczeństwo pozytywny wpływ (Mateusza 5:13-16). Niektore komentarze ludzi są okropne pełne nienawiści i klamstw

W co wierzą swiadkowie jechowy można poczytać na stronie

https://www.jw.org/pl/świadkowie-jehowy/faq/swiadkowie-jehowy-

fanatyczka!

K
K
2019-08-09T15:57:01 02:00, Gość:

Tylko nie mów nikomu – polski film dokumentalny z 2019 roku w reżyserii Tomasza Sekielskiego, opowiadający o wykorzystywaniu seksualnym małoletnich przez księży katolickich w Polsce i ukrywaniu tych praktyk przez kościelnych hierarchów. Cala prawda o kościele katolickim

a to;:.... `?

https://www.tvn24.pl/wiadomosci-ze-swiata,2/australia-sledztwo-ws-molestowania-dzieci-przez-swiadkow-jehowy,599326.html

G
Gość
2019-08-09T16:32:25 02:00, Kamila:

Postępowanie. We wszystkim, co robimy, staramy się okazywać niesamolubną miłość (Jana 13:34, 35). Unikamy praktyk, które nie podobają się Bogu, na przykład niewłaściwego używania krwi, obejmującego transfuzję (Dzieje 15:28, 29; Galatów 5:19-21). Jesteśmy pokojowo nastawieni i nie uczestniczymy w działaniach wojennych (Mateusza 5:9; Izajasza 2:4). Okazujemy szacunek lokalnym władzom i jesteśmy im posłuszni, dopóki nie koliduje to z prawem Bożym (Mateusza 22:21; Dzieje 5:29).

Relacje międzyludzkie. Jezus polecił: „Masz miłować swego bliźniego jak samego siebie”. Powiedział również, że chrześcijanie „nie są częścią świata” ​(Mateusza 22:39; Jana 17:16). Chociaż więc staramy się ‛wyświadczać dobro wszystkim’, pozostajemy neutralni w sprawach politycznych i unikamy jakichkolwiek powiązań z innymi religiami (Galatów 6:10; 2 Koryntian 6:14). Z drugiej strony szanujemy wybory dokonywane w tych kwestiach przez innych ludzi (Rzymian 14:12).

Więcej informacji na temat świadków na stronie jw.org

Kamila ok Kamil też tu jestem

K
Kocur

Kogo to obchodzi? Zainteresowani pewnie o tym wiedzą, a pozostali mają ciekawsze rzeczy do roboty - niż oglądać jakiś pseudo chrzest.

J
Johan Kepler

Jedni mają radyjko i rydzusia inni słuchają wykładów jestem na stadionie i jest wysoki poziom zapraszam i proszę o szacunek dla 15789 osób

G
Gość

https://youtu.be/1hUg3w1IZM0 Krystian i Paulina byli wychowani w rodzinie świadków Jehowy. Co mówią teraz jak dorośli ludzie?

w
whooy :)
2019-08-09T10:15:12 02:00, Igma:

Światkowie Jehowy są jak męskie jądra.

Zawsze w parze,

mają paskudną fryzurę,

i nie powinni wejść do środka.

dobre!!!!!

Dodaj ogłoszenie

Wykryliśmy, że nadal blokujesz reklamy...

To dzięki reklamom możemy dostarczyć dla Ciebie wartościowe informacje. Jeśli cenisz naszą pracę, prosimy, odblokuj reklamy na naszej stronie.

Dziękujemy za Twoje wsparcie!

Jasne, chcę odblokować
Przycisk nie działa ?
1.
W prawym górnym rogu przegladarki znajdź i kliknij ikonkę AdBlock. Z otwartego menu wybierz opcję "Wstrzymaj blokowanie na stronach w tej domenie".
krok 1
2.
Pojawi się okienko AdBlock. Przesuń suwak maksymalnie w prawą stronę, a nastepnie kliknij "Wyklucz".
krok 2
3.
Gotowe! Zielona ikonka informuje, że reklamy na stronie zostały odblokowane.
krok 3