Zablokowane tory, wykolejenia, awarie. Koszmarny poniedziałek dla pasażerów MPK
sz
W poniedziałek około godz. 20.30 doszło do wykolejenia się tramwaju na ul. Piotra Skargi. Tramwaje linii 5, 11 skierowano objazdem w obu kierunkach przez Kazimierza Wielkiego, Krupniczą, Sądową. Tramwaje linii 2, 8, 9, 17 skierowano objazdem w obu kierunkach przez Skargi, Teatralną, Świdnicką, Piłsudskiego.Utrudnienia zakończyły się o godz. 21. Niestety, to jedno z wielu zdarzeń, które w poniedziałek mocno skomplikowały życie pasażerów MPK. Na kolejnych stronach sprawdźcie, co się jeszcze działo.
Jaroslaw Jakubczak/ Polska Press
W poniedziałek około godz. 20.30 doszło do wykolejenia się tramwaju na ul. Piotra Skargi. Tramwaje linii 5, 11 skierowano objazdem w obu kierunkach przez Kazimierza Wielkiego, Krupniczą, Sądową. Tramwaje linii 2, 8, 9, 17 skierowano objazdem w obu kierunkach przez Skargi, Teatralną, Świdnicką, Piłsudskiego. Niestety, to jedno z wielu zdarzeń, które w poniedziałek mocno skomplikowały życie pasażerów MPK.
Wideo
W jakim kierunku powinna się zmieniać UE?
Dołącz do nas na Facebooku!
Publikujemy najciekawsze artykuły, wydarzenia i konkursy. Jesteśmy tam gdzie nasi czytelnicy!
Komentowanie artykułów jest możliwe wyłącznie dla zalogowanych Użytkowników. Cenimy wolność słowa i nieskrępowane dyskusje, ale serdecznie prosimy o przestrzeganie kultury osobistej, dobrych obyczajów i reguł prawa. Wszelkie wpisy, które nie są zgodne ze standardami, proszę zgłaszać do moderacji.
Zaloguj się lub załóż konto
Nie hejtuj, pisz kulturalne i zgodne z prawem komentarze! Jeśli widzisz niestosowny wpis - kliknij „zgłoś nadużycie”.
Podaj powód zgłoszenia
p
poirytowany
25 lutego, 8:32, Gość:
I znowu niesprawny tramwaj na trasie.
tramwaj czy tory i tak to wina mpk, które sobie nie radzi w tej kwestii
G
Gość
25 lutego, 06:11, Gość:
Ile było by wyremontowanych torów za pieniądze ze piłkarzykow ?
25 lutego, 8:27, Gość:
Tory to nie wszystko. Zasadniczą przyczyną wykolejeń jest nieprawidłowa geometria toru, usterka części biegowych taboru, koincydencja tych nieprawidłowości, ciało obce uniemożliwiające prawidłowy bieg koła po szynie, albo nieprawidłowe prowadzenie tramwaju przez motorniczego. Ponieważ nie każdy tramwaj się tam wypada z torów większy prawdopodobieństwem jest niesprawna część biegowa tramwaju oraz nierozgarnięty motorniczy. Temat stanu torów to temat zastępczy ukrywający rzeczywistość. Gdyby tory miały "skazę" to co drugi tramwaj by wylatał w danym miejscu, a tak nie jest.
niezadowolony ktoś z technicznego z mpk?
G
Gość
Napiszcie od razu że fotki są poglądowe. Te zdjęcia nie przedstawiają podanych sytuacji. Awarie i problemy MPK stały się wizytówką Wrocławia, dlatego jeżdżę autem. Zawsze miejsce siedzące, zawsze ciepło i wygodnie, zawsze na czas. Wrocławskie MPK to żenada.
G
Gość
wybraliście sobie
SATYRYKA
to teraz macie za swoje
G
Gość
25 lutego, 06:19, Gość:
czy ktoś wie ile mamy wykolejeń już w tym roku ??
To zależy jak liczyć, bo dla obniżenia statystyk wykolejeń próbuje się wyodrębnić kategorię rozjechanie, które jest niczym innym jak wykolejeniem, czyli niezamierzonym wypadnięciem pojazdu z planowego toru jazdy.
G
Gość
25 lutego, 9:16, pvl:
Nawet jakby człowiek chciał się przesiąść do MPK w miejsce auta to się nie da. Spóźnienia, wykolejenia ogólna wyjebka. Jeden dzień jedzie w drugi nie, miasto trzeciego świata. Czekam na riksze, bo drogi rowerowe już są , pół roku w sumie puste
25 lutego, 10:18, Gość:
Jeżdżę tramwajem 5-6x w miesiącu i nigdy nie trafiłem na żaden problem. Zamiast czytać te wyboldowane wypociny na dyżurny temat tego medium warto zauważyć, że prawdopodobieństwo problemu jest mniejsze niż 1 %... Takimi artykułami tworzą się opinie takie jak Twoja.
25 lutego, 10:32, Gość:
Zacznij jeździć 5-6 x dziennie to cię trafi.
Zdarzało się, bardziej mnie trafia stanie autem w korku pół godziny, ruszanie slamazar na skrzyżowaniach, zastanawianie przejazdu na czerwonym świetle.
G
Gość
25 lutego, 9:16, pvl:
Nawet jakby człowiek chciał się przesiąść do MPK w miejsce auta to się nie da. Spóźnienia, wykolejenia ogólna wyjebka. Jeden dzień jedzie w drugi nie, miasto trzeciego świata. Czekam na riksze, bo drogi rowerowe już są , pół roku w sumie puste
25 lutego, 10:18, Gość:
Jeżdżę tramwajem 5-6x w miesiącu i nigdy nie trafiłem na żaden problem. Zamiast czytać te wyboldowane wypociny na dyżurny temat tego medium warto zauważyć, że prawdopodobieństwo problemu jest mniejsze niż 1 %... Takimi artykułami tworzą się opinie takie jak Twoja.
Zacznij jeździć 5-6 x dziennie to cię trafi.
G
Gość
25 lutego, 9:16, pvl:
Nawet jakby człowiek chciał się przesiąść do MPK w miejsce auta to się nie da. Spóźnienia, wykolejenia ogólna wyjebka. Jeden dzień jedzie w drugi nie, miasto trzeciego świata. Czekam na riksze, bo drogi rowerowe już są , pół roku w sumie puste
Jeżdżę tramwajem 5-6x w miesiącu i nigdy nie trafiłem na żaden problem. Zamiast czytać te wyboldowane wypociny na dyżurny temat tego medium warto zauważyć, że prawdopodobieństwo problemu jest mniejsze niż 1 %... Takimi artykułami tworzą się opinie takie jak Twoja.
G
Gość
po co powtarzasz Jarku dwa razy to samo???
p
pvl
Nawet jakby człowiek chciał się przesiąść do MPK w miejsce auta to się nie da. Spóźnienia, wykolejenia ogólna wyjebka. Jeden dzień jedzie w drugi nie, miasto trzeciego świata. Czekam na riksze, bo drogi rowerowe już są , pół roku w sumie puste
G
Gość
napiszcie, gdy będzie dzień bez wykolejenia
R
Realista
Trzeba być kretynem, żeby tego niekompetentnego tłuściocha zrobić prezesem MPK i ciągle go trzymać na stołku, choć wtopa goni wtopę.
G
Gość
25 lutego, 07:43, Pasażer:
Syf, bagno i gnój. Skoro się coś spiermoliło to chyba można na tych wyświetlaczach napisać info, że tramwaj nie pojedzie, ale nie, po co. To jest po to, żeby wszyscy wiedzieli, że dzisiaj są imieniny Pelagii, Alfonsa albo inne.
DNO totalne i szambo to całe mpk.
Nie można napisać, bo ten co umie pisać o 20.30 odpoczywa w domu, on pracuje do 15.00.
G
Gość
I znowu niesprawny tramwaj na trasie.
G
Gość
25 lutego, 06:11, Gość:
Ile było by wyremontowanych torów za pieniądze ze piłkarzykow ?
Tory to nie wszystko. Zasadniczą przyczyną wykolejeń jest nieprawidłowa geometria toru, usterka części biegowych taboru, koincydencja tych nieprawidłowości, ciało obce uniemożliwiające prawidłowy bieg koła po szynie, albo nieprawidłowe prowadzenie tramwaju przez motorniczego. Ponieważ nie każdy tramwaj się tam wypada z torów większy prawdopodobieństwem jest niesprawna część biegowa tramwaju oraz nierozgarnięty motorniczy. Temat stanu torów to temat zastępczy ukrywający rzeczywistość. Gdyby tory miały "skazę" to co drugi tramwaj by wylatał w danym miejscu, a tak nie jest.