Odpowiedzi na jego pytanie szukała reporterka Gazety Wrocławskiej Weronika Skupin:
Fragment drogi, o który pytał nasz Czytelnik, musi być zatoką, skrzyżowaniem lub wydzielonym przejściem dla pieszych. – Skrzyżowanie i wyniesione przejścia dla pieszych są z kostki betonowej, zgodnie z projektem, reszta – bitumiczna, a zatoki autobusowe z kostki kamiennej – mówi Marek Szempliński, rzecznik spółki Wrocławskie Inwestycje.
Układanie warstw nawierzchni z masy bitumicznej już się rozpoczęło. Latem kierowcy mają już korzystać z drogi. Utrudnienia na zamkniętej ul. Mulickiej będą trwały praktycznie do końca budowy ul. Nowogorlickiej.
Nowa droga pomoże odkorkować zapchane ulice: Zielną, Mulicką i Gorlicką. Ale na razie drogowcy zamknęli ulicę Mulicką. W ramach prac przebudowane ma być skrzyżowanie Mulickiej, Nowogorlickiej i Gorlickiej, zniknie wysepka na środku skrzyżowania, a autobusy zatrzymają się w wydłużonej zatoce. Samochody nie zaparkują już na chodniku i polanie przy bloku. Wzdłuż nowej ulicy powstaną natomiast zatoki dla aut.
Dołącz do nas na Facebooku!
Publikujemy najciekawsze artykuły, wydarzenia i konkursy. Jesteśmy tam gdzie nasi czytelnicy!
Kontakt z redakcją
Byłeś świadkiem ważnego zdarzenia? Widziałeś coś interesującego? Zrobiłeś ciekawe zdjęcie lub wideo?