reklama

Wypadek na Trzebnickiej. Czołowe zderzenie (ZDJĘCIA)

JJZaktualizowano 
Przed godziną 16. na skrzyżowaniu ulic Św. Wincentego i Trzebnickiej czołowo zderzyły się dwa samochody osobowe: VW i skoda. Nie ma osób poważnie rannych, ale uszkodzone samochody częściowo zablokowały skrzyżowanie.

Według wstępnych ustaleń kierowca skody jadąc ulicą Św. Wincentego na skrzyżowaniu z ulicą Trzebnicką z niewyjaśnionych przyczyn zjechał na przeciwny pas ruchu i zderzył się czołowo z nadjeżdżającym z przeciwnego kierunku VW. Nie ma osób poważnie rannych, ale uszkodzone samochody blokują środek skrzyżowania.

FLESZ: Rząd chce się zająć bezpieczeństwem na drogach

Wideo

Rozpowszechnianie niniejszego artykułu możliwe jest tylko i wyłącznie zgodnie z postanowieniami „Regulaminu korzystania z artykułów prasowych”i po wcześniejszym uiszczeniu należności, zgodnie z cennikiem.

Komentarze 19

Ta strona jest chroniona przez reCAPTCHA i obowiązują na niej polityka prywatności oraz warunki korzystania z usługi firmy Google. Dodając komentarz, akceptujesz regulamin oraz Politykę Prywatności.

Podaj powód zgłoszenia

G
Gość

Gościu skręcał pewnie w lewo na zakazie, bo mu się do firmy na Trzebnickiej spieszyło. Żadne czołowe.

J
Ja
19 września, 19:31, Gość:

Wsiur ddz w paseratti... Do siebie na wieś cwelu! Wrocław dla Wrocławian!!

Odezwal sie mieszczuch .skad ci debile sie biora

V
Vent

Jak zwykle mieszczuch ktory nie umie jezdzic to juz norma moze tych mieszczuchow wywalic do lasu niech na koniach jezdza bo ze autami nie umia jezdzic to wiadomo od dawna

R
Rysiu

Jak zwykle wściekły i szybki przedstawiciel handlowy w służbowym aucie.

Nie ich auto to szaleją i niszczą. Szkoda tylko, że niewinni posiadacze "własnych" aut cierpią przez takich ludzi.

G
Gość

Czołowo :D ja widze ze oni dachowali nawet

G
Gość
19 września, 18:48, Janusz:

Jezuuu taki piękny Passat tak zniszczony!

kurrła, mam nadzieje, że to passat somsiada hehe

G
Gość
19 września, 19:31, Gość:

Wsiur ddz w paseratti... Do siebie na wieś cwelu! Wrocław dla Wrocławian!!

też tak mówię Wrocław dla wsioków z Froclafia

Ogrodzić to coś drutem kolczastym i siedźcie sobie w tym upadłym łez padole

p
pzu

Służbowy passat to można walić, polska grupa energetyczna zapłaci albo inni kierowcy bo im znowu stawki oc ubezpieczalnia podniesie. A ten drugi ddz to do wielkiego miasta przyjechał ze wsi i się pogubil. Zderzenie dwoch cywilizacji mozna powiedzieć, hehehe.

G
Gość

Czołowe? W czoło to ty sie puknij idioto

G
Gość

NIE WIADOMO CZEMU ZJECHAŁ? WIADOMO, POJEB GAPIŁ SIĘ W TELEFON.

G
Gość

czy mieli prawko i oc ? ponoc to tylko gwarantuje bak wypadkow jak dra ryje rowerowi hejterzy

c
czytelnik

czołowe zderzenie - dziennikarz bez wykształcenia , czy poziom gazety

J
Janusz

Jezuuu taki piękny Passat tak zniszczony!

G
Gość

mi to na zderzenie czołowe nie wygląda tylko boczne

G
Gość

wiocha

Dodaj ogłoszenie

Wykryliśmy, że nadal blokujesz reklamy...

To dzięki reklamom możemy dostarczyć dla Ciebie wartościowe informacje. Jeśli cenisz naszą pracę, prosimy, odblokuj reklamy na naszej stronie.

Dziękujemy za Twoje wsparcie!

Jasne, chcę odblokować
Przycisk nie działa ?
1.
W prawym górnym rogu przegladarki znajdź i kliknij ikonkę AdBlock. Z otwartego menu wybierz opcję "Wstrzymaj blokowanie na stronach w tej domenie".
krok 1
2.
Pojawi się okienko AdBlock. Przesuń suwak maksymalnie w prawą stronę, a nastepnie kliknij "Wyklucz".
krok 2
3.
Gotowe! Zielona ikonka informuje, że reklamy na stronie zostały odblokowane.
krok 3