Wypadek na Traugutta. Korki i zablokowane torowisko [ZDJĘCIA]

sz
Po godz. 17 doszło do wypadku dwóch samochodów osobowych na ul. Traugutta. Zablokowana jest jezdnia w kierunku ul. Krakowskiej oraz torowisko tramwajowe.

Do wypadku doszło na odcinku między ul. Więckowskiego oraz Krakowskiej. Auta, które się zderzyły, zablokowały jezdnię, a także torowisko.

Z tego powodu wprowadzono zmiany w komunikacji zbiorowej:

  • Tramwaje linii 3 i 5 skrócono do pl. Społecznego.
  • Na odcinku Galeria Dominikańska - Księże Małe kursują autobusy "za tramwaj".

Autobusy zastępcze jadące w kierunku Księże Małe kursują przez pl. Zgody, ul. Kościuszki do ul. Krakowskiej. W przeciwnym kierunku jadą przez ul. Krakowską i Traugutta.

Utrudnienia zakończyły się o godz. 20.

Nie przegap!

FLESZ: Wybory Prezydenckie 2020 już w maju - to musisz wiedzieć.

Wideo

Rozpowszechnianie niniejszego artykułu możliwe jest tylko i wyłącznie zgodnie z postanowieniami „Regulaminu korzystania z artykułów prasowych”i po wcześniejszym uiszczeniu należności, zgodnie z cennikiem.

Komentarze 74

Ta strona jest chroniona przez reCAPTCHA i obowiązują na niej polityka prywatności oraz warunki korzystania z usługi firmy Google. Dodając komentarz, akceptujesz regulamin oraz Politykę Prywatności.

Podaj powód zgłoszenia

G
Gość
3 października, 10:37, Buspas Sruspas:

Hehehehe, to miejsce jest bardzo dobrze znane Wrocławiakom. Ile to już kolizji było na tym łuku, powód zawsze ten sam: wjechanie 4 kołami na tory tramwajowe. Do tego jeszcze jak pada deszcz to poślizg murowany przy 60 km/h. Niestety, sam to sprawdziłem w tym miejscu kiedy jeszcze nikt nie myślał o czymś takim jak buspas.

3 października, 11:03, Gość:

Są opony które powodują uślizg na mokrym torowisku ... np. Dunlopy tak miały ... na mokrej farbie zebry też się to ślizgało. Jak uszkodziła mi sie opona i była nie do naprawy ( i już coś innego produkowali) wziąłem na tą oś te szkopskie Fuldy .. i ich torowisko nie ruszało ... i wtedy było jeszcze niebezpiecznie bo osią z Dunlopami na Grabiszyńskiej rzucało na lewo na prawo ... a oś z Fuldami jechała bez problemu prosto.

Wiec wymieniłem tez te dobre Dunlopy na Fuldy ... fuldy miały za to inną wadę w stosunku do Dnulop ... strasznie sztywne były ( ale obniżenie cisnienia pomogło)

Obecnie na Michelinach wielosezonowych też nie rzuca na torowisku.

Acha uślizg na pasach zebry to tylko w Polsce ,,, malują to jakimś dziadostwem pewnie dla poprawienia "niebezpieczeństwa".

Tam gdzie są naklejki a nie ta farba auto nawet lepiej sie trzyma - co ważniejsze hamuje .. ba są one nawet widoczne w nocy bo są odblaskowe.

G
Gość
2 października, 18:32, Gość:

W tym mieście horror goni horror. Sfrustrowani kierowcy, pogoda, buspasy, ulice nie nieprzystosowane do takiej ilości aut. Komunikacja miejska nie przystosowana do takiej ilości pasażerów. Że nie wspomnę o tragicznym stanie infrastruktury. Przy tak kiepskim wyborze większość po prostu wybierze auto. A skutki tego są jakie są. Każdy widzi.

Dlaczego nie kończymy koła obwodnicy śródmiejskiej? Po co bus pasy, które dodatkowo ograniczają ruch? No dobra, może nie wszystkie, ale jednak. Po co ITS, który wstrzymuje zamiast puszczać? Gdzie zielony na fala która nie blokowałaby aut tylko puszczała. Gdzie policja, która w newralgiczne dni (patrz początek roku akademickiego) kierowałby ruchem? Tak na przykład na pl. Społecznym? Żeby zmniejszyć korki? Ale nie lepiej głaskać kota i chodzić na marsze. Tu decyzji potrzeba i pomysłów. Zdecydowanej linii decyzyjnej i jej ciągłości, a nie zmiam co kadencję

A myślisz że dlaczego Polska jest mało liczącym się na świecie krajem z ... u nas nic się nie zmieniło ... okradanie swoich obywateli i napuszczanie jednych na drugich dla ukrycia złodziejstwa :).

Buspasy są bo ... kaskę za to trzeba skubnąć ... oficjalnie nie dowiesz się ile to "namalowanie" kosztowało ... bo i po co ze stołka być spadł.

Np. przykład .. namalowanie na rondzie na granicznej innej organizacji ruchy w 2016 poszło na prę linii i 4 znaki ... 35 tys. PLN ... po czasie urzędnicy odkręcili to .. ceny już nie podając .. pewnie kolejne 35 tys.

Wiec zrobienie NIC kosztowało podatników około 70 tys. PLN.

Acha "malowanie" to nie jest materiałami na poziomie europejskim ... bo to dziadowska farba ja za PRL malowali i po 6 miesiącach już się ściera.

A świat poszedł naprzód ... to naklejanie odblaskowe elementy ... i widzisz to elegancko w deszczową noc.

G
Gość
3 października, 10:37, Buspas Sruspas:

Hehehehe, to miejsce jest bardzo dobrze znane Wrocławiakom. Ile to już kolizji było na tym łuku, powód zawsze ten sam: wjechanie 4 kołami na tory tramwajowe. Do tego jeszcze jak pada deszcz to poślizg murowany przy 60 km/h. Niestety, sam to sprawdziłem w tym miejscu kiedy jeszcze nikt nie myślał o czymś takim jak buspas.

Są opony które powodują uślizg na mokrym torowisku ... np. Dunlopy tak miały ... na mokrej farbie zebry też się to ślizgało. Jak uszkodziła mi sie opona i była nie do naprawy ( i już coś innego produkowali) wziąłem na tą oś te szkopskie Fuldy .. i ich torowisko nie ruszało ... i wtedy było jeszcze niebezpiecznie bo osią z Dunlopami na Grabiszyńskiej rzucało na lewo na prawo ... a oś z Fuldami jechała bez problemu prosto.

Wiec wymieniłem tez te dobre Dunlopy na Fuldy ... fuldy miały za to inną wadę w stosunku do Dnulop ... strasznie sztywne były ( ale obniżenie cisnienia pomogło)

Obecnie na Michelinach wielosezonowych też nie rzuca na torowisku.

G
Gość
3 października, 8:30, Gość:

Jak można dopuścić do zablokowania KZ?

Tak trudno usunąć auto?

Poszkodowana pojchala do szpitala. Wiec nie bylo moza.

B
Buspas Sruspas

Hehehehe, to miejsce jest bardzo dobrze znane Wrocławiakom. Ile to już kolizji było na tym łuku, powód zawsze ten sam: wjechanie 4 kołami na tory tramwajowe. Do tego jeszcze jak pada deszcz to poślizg murowany przy 60 km/h. Niestety, sam to sprawdziłem w tym miejscu kiedy jeszcze nikt nie myślał o czymś takim jak buspas.

G
Gość

Na tych zdjęciach mogli zasłonić twarz Pana spoglądającego z uśmiechem ze słupa oświetleniowego.

G
Gość
3 października, 05:47, Gość:

Efekt bezsensownego buspasa !

3 października, 9:17, Gość:

Słyszałem podobną ocenę u wielu idiotów.

Dlaczego idioci tak się boją tego buspasa?

Właśnie idioci tacy jak Ty się nie boją... I nimi jeżdżą a potem kończy się jak widać.

Z jednej strony dobrze, selekcja naturalna, ale postronnych szkoda

G
Gość
2 października, 19:46, Gość:

Dla wszystkich "znaffców" i hejterów buspasa - gościu sam mówił, że zakręciło nim, bo jechał PO TORACH. Nie wymyślajcie bajek :)

2 października, 19:53, Gość:

Oczywiście, właśnie "dzięki" buspasowi można zapierdzielać i stwarzać niebezpieczne sytuacje bo jest wolny. Jakby wpuścić ruch to wszyscy płynnie by jechali z 30km/h i nic by się nie stało.

2 października, 20:33, Gość:

Oczywiście klient przegiął i przepisy miał głęboko - gdyby nie wjeżdżał w torowisko (czego nie wolno) nic by się nie stało, bo jadąc zgodnie z przepisami poruszałby się płynnie, ale bez wypadku ;)

2 października, 21:04, Wika:

A taksówki, które jadą po tych torach to nie mogą się zakręcić?To moze zróbmy bus pasy tylko dla busów i tramwajów, bo chyba taksówka czy auto elektryczne nie mają jakiś magicznych właściwości innych od pozostałych aut i tez potencjalnie mogą wpaść tam w poślizg na torach?

2 października, 21:25, Pan miły:

To kup sobie auto elektryczne, albo pracuj jako taksówkarz jak cie to tak bardzo uwiera w dupsko :)

Wystarczy żeby kierowcy przestrzegali przepisów ruchu drogowego.

No i aby policja nie była do doopy

G
Gość
3 października, 05:47, Gość:

Efekt bezsensownego buspasa !

Słyszałem podobną ocenę u wielu idiotów.

Dlaczego idioci tak się boją tego buspasa?

G
Gość
2 października, 19:46, Gość:

Dla wszystkich "znaffców" i hejterów buspasa - gościu sam mówił, że zakręciło nim, bo jechał PO TORACH. Nie wymyślajcie bajek :)

2 października, 19:53, Gość:

Oczywiście, właśnie "dzięki" buspasowi można zapierdzielać i stwarzać niebezpieczne sytuacje bo jest wolny. Jakby wpuścić ruch to wszyscy płynnie by jechali z 30km/h i nic by się nie stało.

2 października, 20:33, Gość:

Oczywiście klient przegiął i przepisy miał głęboko - gdyby nie wjeżdżał w torowisko (czego nie wolno) nic by się nie stało, bo jadąc zgodnie z przepisami poruszałby się płynnie, ale bez wypadku ;)

2 października, 21:04, Wika:

A taksówki, które jadą po tych torach to nie mogą się zakręcić?To moze zróbmy bus pasy tylko dla busów i tramwajów, bo chyba taksówka czy auto elektryczne nie mają jakiś magicznych właściwości innych od pozostałych aut i tez potencjalnie mogą wpaść tam w poślizg na torach?

2 października, 21:25, Pan miły:

To kup sobie auto elektryczne, albo pracuj jako taksówkarz jak cie to tak bardzo uwiera w dupsko :)

Wystarczy żeby kierowcy przestrzegali przepisów ruchu drogowego.

2 października, 21:35, krasnal buspasek:

Rozumiesz sam co piszesz?? Wystarczy, żeby ludzie się kochali a nie będzie morderstw :) Jeśli jednak ludzie nie bywają idealni to może ale tak tylko może system skonstruować w taki sposób, żeby ewentualny występek nie zagrażał zdrowiu lub życiu innych ludzi a tak teraz jest na Traugutta.

2 października, 21:40, Gość:

Idąc Twoim tropem myślenia - wprowadźmy prohibicję na wszelkie pojazdy /mechaniczne, spalinowe, elektryczne itp./ i kochajmy się - nie będzie wypadków ;))

Jestem za!

2 października, 21:42, Gość:

btw - myślenie i przestrzeganie przepisów - tyle wystarczy ......

Kierowcy z jednym i drugim sobie nie radzą jak widać...

3 października, 07:30, Hggghfy:

Oczywiście, że "pozwolenie" na broń jakim jest samochód, powinno być wprowadzone już dawno, a dziś każdy wariat ma auto, czyli mamy własny, polski dziki wschód, pełno debili z bronią bez pozwolenia...

3 października, 08:18, Gość:

Takie pozwolenie już obowiązuje, jest nim uprawnienie do jazdy. Bez niego poruszanie się "bronią" jest nielegalne.

3 października, 8:23, Gość:

Nie bada się stanu psychiki ani przy wydawaniu PJ ani potem jak kierowca staje się zwyrodnialcem.

Wielu bandziorów ma dpżywonie PJ

Jak się im zabierze na rok to dalej jeżdżą bo nikt tego nie kontroluje

3 października, 08:35, Gość:

Wielu pedofilów ma prawa rodzicielskie, wielu gwałcicieli i oprawców ma akt ślubu. I co zrobisz, takie życie. Nie zmienisz tego

Jesli nieopatrznie wydano jakiś dokument to przecierp zawsze można to odwrócić

Z wariatem można się rozejść a gwałcicieli odseparować od społeczeństwa na 12 lat.

Można działać zanim komuś stanie się krzywda.

G
Gość
2 października, 19:46, Gość:

Dla wszystkich "znaffców" i hejterów buspasa - gościu sam mówił, że zakręciło nim, bo jechał PO TORACH. Nie wymyślajcie bajek :)

2 października, 19:53, Gość:

Oczywiście, właśnie "dzięki" buspasowi można zapierdzielać i stwarzać niebezpieczne sytuacje bo jest wolny. Jakby wpuścić ruch to wszyscy płynnie by jechali z 30km/h i nic by się nie stało.

2 października, 20:33, Gość:

Oczywiście klient przegiął i przepisy miał głęboko - gdyby nie wjeżdżał w torowisko (czego nie wolno) nic by się nie stało, bo jadąc zgodnie z przepisami poruszałby się płynnie, ale bez wypadku ;)

2 października, 21:04, Wika:

A taksówki, które jadą po tych torach to nie mogą się zakręcić?To moze zróbmy bus pasy tylko dla busów i tramwajów, bo chyba taksówka czy auto elektryczne nie mają jakiś magicznych właściwości innych od pozostałych aut i tez potencjalnie mogą wpaść tam w poślizg na torach?

2 października, 21:25, Pan miły:

To kup sobie auto elektryczne, albo pracuj jako taksówkarz jak cie to tak bardzo uwiera w dupsko :)

Wystarczy żeby kierowcy przestrzegali przepisów ruchu drogowego.

2 października, 21:35, krasnal buspasek:

Rozumiesz sam co piszesz?? Wystarczy, żeby ludzie się kochali a nie będzie morderstw :) Jeśli jednak ludzie nie bywają idealni to może ale tak tylko może system skonstruować w taki sposób, żeby ewentualny występek nie zagrażał zdrowiu lub życiu innych ludzi a tak teraz jest na Traugutta.

2 października, 21:40, Gość:

Idąc Twoim tropem myślenia - wprowadźmy prohibicję na wszelkie pojazdy /mechaniczne, spalinowe, elektryczne itp./ i kochajmy się - nie będzie wypadków ;))

Jestem za!

2 października, 21:42, Gość:

btw - myślenie i przestrzeganie przepisów - tyle wystarczy ......

Kierowcy z jednym i drugim sobie nie radzą jak widać...

3 października, 07:30, Hggghfy:

Oczywiście, że "pozwolenie" na broń jakim jest samochód, powinno być wprowadzone już dawno, a dziś każdy wariat ma auto, czyli mamy własny, polski dziki wschód, pełno debili z bronią bez pozwolenia...

3 października, 08:18, Gość:

Takie pozwolenie już obowiązuje, jest nim uprawnienie do jazdy. Bez niego poruszanie się "bronią" jest nielegalne.

3 października, 8:23, Gość:

Nie bada się stanu psychiki ani przy wydawaniu PJ ani potem jak kierowca staje się zwyrodnialcem.

Wielu bandziorów ma dpżywonie PJ

Jak się im zabierze na rok to dalej jeżdżą bo nikt tego nie kontroluje

3 października, 08:35, Gość:

Wielu pedofilów ma prawa rodzicielskie, wielu gwałcicieli i oprawców ma akt ślubu. I co zrobisz, takie życie. Nie zmienisz tego

To myślenie w stylu PRLowsimmniedasizm.

Wiele nie kosztuje sprawdzenie jak to zrobili na zachodzie.

Kika dni temu nawet w Rosji dali bezwzględne pierwszeństwo pieszym na zebrach czyli jesteśmy już nawet za Rosją

Wystarczy aby na komisariacie siedział w oknie policjant z telefonem i podawał rejestracje aut jakie jadą po buspsie a drugi patrol na Krakowskie zatrzymywałby te auta. W tydzień by można idiotów wyczesać

Jak ktoś ma zwieszone PJ to albo sprzedaje auto zdaje dowód rejestracyjny.

Za złapanie w takim aucie sam Fundusz gwarancyjny Rypnie kilka tysiecy złotych co zwykle oznacza więcej niż dwukrotna wartość auta.

Jak ktoś pożyczy swoje auto osobie bez PJ to tez ma zawieszone uprawnienia na rok. Dzielnicowy jak dostanie premie 500 zł za złapanie takiego to on już się podzieli z sąsiadami i dostanie cynk tylko gdy idiota naruszy zakaz .

Wszystko można jak się chce.

Każdy wie jak się zachowują idioci jak wściekli wychodzą z auta

Już tylko takie zgłoszenie powinno kierować kierowcę na badania psychiatryczne.

Co ciekawe buspasy są taka pułapka odsiewająca zjebów i można by postawić policjanta i uratować wielu życie.

Każda forma weryfikacja służy dojściu do celu.

Nie każdy może być kierowcą i nie każdy może mieć pozwolenie na broń.

G
Gość
2 października, 19:46, Gość:

Dla wszystkich "znaffców" i hejterów buspasa - gościu sam mówił, że zakręciło nim, bo jechał PO TORACH. Nie wymyślajcie bajek :)

2 października, 19:53, Gość:

Oczywiście, właśnie "dzięki" buspasowi można zapierdzielać i stwarzać niebezpieczne sytuacje bo jest wolny. Jakby wpuścić ruch to wszyscy płynnie by jechali z 30km/h i nic by się nie stało.

2 października, 20:33, Gość:

Oczywiście klient przegiął i przepisy miał głęboko - gdyby nie wjeżdżał w torowisko (czego nie wolno) nic by się nie stało, bo jadąc zgodnie z przepisami poruszałby się płynnie, ale bez wypadku ;)

2 października, 21:04, Wika:

A taksówki, które jadą po tych torach to nie mogą się zakręcić?To moze zróbmy bus pasy tylko dla busów i tramwajów, bo chyba taksówka czy auto elektryczne nie mają jakiś magicznych właściwości innych od pozostałych aut i tez potencjalnie mogą wpaść tam w poślizg na torach?

2 października, 21:25, Pan miły:

To kup sobie auto elektryczne, albo pracuj jako taksówkarz jak cie to tak bardzo uwiera w dupsko :)

Wystarczy żeby kierowcy przestrzegali przepisów ruchu drogowego.

2 października, 21:35, krasnal buspasek:

Rozumiesz sam co piszesz?? Wystarczy, żeby ludzie się kochali a nie będzie morderstw :) Jeśli jednak ludzie nie bywają idealni to może ale tak tylko może system skonstruować w taki sposób, żeby ewentualny występek nie zagrażał zdrowiu lub życiu innych ludzi a tak teraz jest na Traugutta.

Musiałbyś zabierać PJ wszystkim niezrównoważonym np. tym co wyszli z więżeń za rozboje, co bija zonę i maja niebieska kartę, co maja dużo wykroczeń drogowych, tym co pyskują jak płacą mandaty,notowanym za handel narkotykami itd

Mówiąc ianczej u nas prawie każdy psychol ma PJ i pozwala mu się trzaskac wykroczenia jedno za drugim na 24 pkt.

Czyli może popełniać wykroczenie na jeden punkt co dwa tygodnie.

Ponieważ policja komtroluje auta często raz na 10 lat to ma jeden pkt za złapanie, kiepski idiota może rozbić co najnmniej 100 pkt bez złapania a to daje łącznie w ciągu roki 2400 pkt.

Przecież jak się jeździ i widzi tę powszechną agresją to trzeba uznać że ktoś w nas w końcu wjedzie bo coraz więcej idiotow ma PJ.

G
Gość
2 października, 19:46, Gość:

Dla wszystkich "znaffców" i hejterów buspasa - gościu sam mówił, że zakręciło nim, bo jechał PO TORACH. Nie wymyślajcie bajek :)

2 października, 19:53, Gość:

Oczywiście, właśnie "dzięki" buspasowi można zapierdzielać i stwarzać niebezpieczne sytuacje bo jest wolny. Jakby wpuścić ruch to wszyscy płynnie by jechali z 30km/h i nic by się nie stało.

2 października, 20:33, Gość:

Oczywiście klient przegiął i przepisy miał głęboko - gdyby nie wjeżdżał w torowisko (czego nie wolno) nic by się nie stało, bo jadąc zgodnie z przepisami poruszałby się płynnie, ale bez wypadku ;)

2 października, 21:04, Wika:

A taksówki, które jadą po tych torach to nie mogą się zakręcić?To moze zróbmy bus pasy tylko dla busów i tramwajów, bo chyba taksówka czy auto elektryczne nie mają jakiś magicznych właściwości innych od pozostałych aut i tez potencjalnie mogą wpaść tam w poślizg na torach?

2 października, 21:25, Pan miły:

To kup sobie auto elektryczne, albo pracuj jako taksówkarz jak cie to tak bardzo uwiera w dupsko :)

Wystarczy żeby kierowcy przestrzegali przepisów ruchu drogowego.

2 października, 21:35, krasnal buspasek:

Rozumiesz sam co piszesz?? Wystarczy, żeby ludzie się kochali a nie będzie morderstw :) Jeśli jednak ludzie nie bywają idealni to może ale tak tylko może system skonstruować w taki sposób, żeby ewentualny występek nie zagrażał zdrowiu lub życiu innych ludzi a tak teraz jest na Traugutta.

2 października, 21:40, Gość:

Idąc Twoim tropem myślenia - wprowadźmy prohibicję na wszelkie pojazdy /mechaniczne, spalinowe, elektryczne itp./ i kochajmy się - nie będzie wypadków ;))

Jestem za!

2 października, 21:42, Gość:

btw - myślenie i przestrzeganie przepisów - tyle wystarczy ......

Kierowcy z jednym i drugim sobie nie radzą jak widać...

3 października, 07:30, Hggghfy:

Oczywiście, że "pozwolenie" na broń jakim jest samochód, powinno być wprowadzone już dawno, a dziś każdy wariat ma auto, czyli mamy własny, polski dziki wschód, pełno debili z bronią bez pozwolenia...

3 października, 08:18, Gość:

Takie pozwolenie już obowiązuje, jest nim uprawnienie do jazdy. Bez niego poruszanie się "bronią" jest nielegalne.

3 października, 8:23, Gość:

Nie bada się stanu psychiki ani przy wydawaniu PJ ani potem jak kierowca staje się zwyrodnialcem.

Wielu bandziorów ma dpżywonie PJ

Jak się im zabierze na rok to dalej jeżdżą bo nikt tego nie kontroluje

Wielu pedofilów ma prawa rodzicielskie, wielu gwałcicieli i oprawców ma akt ślubu. I co zrobisz, takie życie. Nie zmienisz tego

G
Gość
3 października, 05:47, Gość:

Efekt bezsensownego buspasa !

Jak widać buspas ma sens bo można osunąć idiotów z ruchu

U mnie idiota wczoraj jechał po chodniku.

Widać brakuje u nas buspasa

G
Gość

Jak można dopuścić do zablokowania KZ?

Tak trudno usunąć auto?

Dodaj ogłoszenie

Wykryliśmy, że nadal blokujesz reklamy...

To dzięki reklamom możemy dostarczyć dla Ciebie wartościowe informacje. Jeśli cenisz naszą pracę, prosimy, odblokuj reklamy na naszej stronie.

Dziękujemy za Twoje wsparcie!

Jasne, chcę odblokować
Przycisk nie działa ?
1.
W prawym górnym rogu przegladarki znajdź i kliknij ikonkę AdBlock. Z otwartego menu wybierz opcję "Wstrzymaj blokowanie na stronach w tej domenie".
krok 1
2.
Pojawi się okienko AdBlock. Przesuń suwak maksymalnie w prawą stronę, a nastepnie kliknij "Wyklucz".
krok 2
3.
Gotowe! Zielona ikonka informuje, że reklamy na stronie zostały odblokowane.
krok 3