Wypadek na skrzyżowaniu Legnickiej i Zachodniej. Ranny 28-letni mężczyzna

Kinga Mierzwiak
Kinga Mierzwiak
fot. Czytelnik Mariusz
Dzisiaj przed północą 28-letni mężczyzna wbiegł na czerwonym świetle na przejście dla pieszych na skrzyżowaniu Legnickiej i Zachodniej. Został potrącony przez nadjeżdżający z centrum samochód marki Kia.

- Mężczyzna został przetransportowany do szpitala w stanie niezagrażającym życiu - mówi Krzysztof Marcjan z biura prasowego Komendy Miejskiej Policji we Wrocławiu.

Kierowca kii był trzeźwy.

ZOBACZ TAKŻE:

Niedziela to Światowy Dzień Pamięci Ofiar Wypadków Drogowych. Gdzie we Wrocławiu najczęściej dochodzi do wypadków? Od niedawna możemy dosyć precyzyjnie odpowiedzieć na to pytanie, a nawet nakreślić mapę tzw. czarnych punktów na wrocławskich ulicach. Wszystko dzięki współpracy policji i urzędu miejskiego, która doprowadziła do powstania mapy wypadków i kolizji na bazie mapy geoportalu. Duża ilość danych powoduje, że mapa nie zawsze jest czytelna. Prezentujemy najniebezpieczniejsze miejsca we Wrocławiu według danych za I i II kwartał 2019 roku. Tutaj dochodzi do największej liczby kolizji i wypadków - tym razem stosujemy terminologię policyjną, która przewiduje, że wypadek odnotowywany jest wówczas, gdy ranny trafił do szpitala na leczenie. W języku polskim definicja wypadku jest znacznie szersza i w wielu zdarzeniach odnotowanych tutaj jako kolizje byli ranni, którym udzielano pomocy na miejscu zdarzenia.ZOBACZCIE NA KOLEJNYCH SLAJDACH, KTÓRE MIEJSCA WE WROCŁAWIU LEPIEJ OMIJAĆ LUB ZACHOWAĆ TAM WYJĄTKOWĄ OSTROŻNOŚĆ

Wrocław: Czarne punkty na mapie wypadków i kolizji (NAJNOWSZE DANE)

Kozanów, Maślice, a może Huby. A jeśli już znamy osiedle, to przy których ulicach mieszka najwięcej ludzi, zastanawialiście się kiedyś nad tym. Odpowiedź można znaleźć na mapach udostępnianych przez urząd miejski, które podają zagęszczenie ludności na danym terenie i orientacyjną liczbę ludności z poszczególnych miejscach. Gdzie we Wrocławiu mieszka najwięcej osób i zagęszczenie na 1 km2 jest bardzo duże. Zobaczcie konkretne miejsca na mapach, czy znajdziecie swoją ulicę i blok? Kolejne miejsce opisujemy osiedlami, choć nie zawsze pokrywają się one idealnie z ich granicami - sugerujemy się największą gęstością zaludnienia, dlatego w opisie, dla lepszego rozeznania, wskazujemy graniczne ulice.PRZEJDŹ DO KOLEJNYCH SLAJDÓW

Najbardziej zaludnione części Wrocławia (SPRAWDŹ NA MAPIE)

Siłowe przekroczenie granicy przez migrantów.

Wideo

Komentarze 63

Komentowanie artykułów jest możliwe wyłącznie dla zalogowanych Użytkowników. Cenimy wolność słowa i nieskrępowane dyskusje, ale serdecznie prosimy o przestrzeganie kultury osobistej, dobrych obyczajów i reguł prawa. Wszelkie wpisy, które nie są zgodne ze standardami, proszę zgłaszać do moderacji. Zaloguj się lub załóż konto

Nie hejtuj, pisz kulturalne i zgodne z prawem komentarze! Jeśli widzisz niestosowny wpis - kliknij „zgłoś nadużycie”.

Podaj powód zgłoszenia

s
sky

kierowca powinien teleportować samochód a to nie wie ze lowely są trendy,ino ktoś zapomina o edukacji ich użytkowników...Nawet jak lamia prawo to zwykły użytkownik drogi możne im NIC...

p
patRYJota
17 listopada, 14:43, Gość:

Powinno być tam więcej wypadków, może wtedy ktoś zainteresuje się tymi cymbałami

17 listopada, 22:36, Gość:

Oj prawda. Co drugi na czarno ubrany i w dupie ma że wymusza niebezpieczne sytuacje.

18 listopada, 12:16, Gość:

A ty w czerwonych spodniach chodzisz ?

Ja na czarno ale łeb mam na łyso ogolony, żeby się światło odbijało

G
Gość
17 listopada, 14:43, Gość:

Powinno być tam więcej wypadków, może wtedy ktoś zainteresuje się tymi cymbałami

17 listopada, 22:36, Gość:

Oj prawda. Co drugi na czarno ubrany i w dupie ma że wymusza niebezpieczne sytuacje.

A ty w czerwonych spodniach chodzisz ?

B
Bart
17 listopada, 14:56, Gość:

Prawdą jest to że bezmózgi w szybkich resorakach robią sobie z ulicy autostradę, zapominając że to teren zabudowany, a zielone światło nie zdejmuje ograniczeń prędkości i nie uprawnia do bezmyślnego zap1erd4lania! Powinno być tak, że nawet jeśli samochód miał pierwszeństwo przy potrąceniu pieszego, ale znacznie przekroczył dopuszczalną prędkość to jest winny z automatu spowodowania wypadku. A sprawców takich wypadków zamykać do więzień i codziennie przez 8 godzin siedzieć im na twarzy, dodatkowo robić im przymusową degustację ludzkich stolców jeśli ich autko miało wiejski tuning z rozpierdzianych wydechem.

17 listopada, 17:17, Pejotpe:

Myślisz, że nie ma takich wyroków?

https://www.auto-swiat.pl/porady/prawo/pieszy-po-alkoholu-na-czerwonym-ale-to-kierowca-jest-winny-dlaczego/lcnwsby

17 listopada, 17:47, Gość:

Ale bez zapisu z kamery samochodu, którym pochwalił się kierowca wyrok mógłby być inny. Po drugie walcząc dalej, czyli w następnej instancji już mogłoby być inaczej, wyżej są mądrzejsi.

Najbardziej przerażająca jest koncepcja karania kogoś za to, że mógł uniknąć wypadku, którego sam nie spowodował. Mi to przypomina - gwałciciel jest w sumie niewinny, bo dziewczyna była nieodpowiednio ubrana. Mogła uniknąć tego zdarzenia, prawda? Ksiądz ped... jest w sumie niewinny ....

Ciekawe co by było, gdyby kierowca jechał 50 km/h, a i tak nie zdążyłby zahamować?

17 listopada, 17:54, Gość:

Wg lewak ów jak wyżej kierowca zawsze winny. A sygnalizacja ? jest tylko dla kierowców reszta jest tak głupia że nie ogarnia tych powiadomień.

Sygnalizacja określa pierwszeństwo nie zwalnia natomiast z zachowania szczególnej ostrożności przy zbliżaniu się do przejścia dla pieszych. Nie upoważnia też do przekraczania prędkości. To że pieszy jest winny nie zwalnia kierowcy z ewentualnej współwinny. Jeśli jest nagranie z wideorejestratora to kierowca będzie łatwo mógł udowodnić że jechał przepisowo 50 km/h i pieszy wtargnął na przejście uniemożliwiając uniknięcie wypadku. Niezależnie od winy wyrazy współczucia dla obydwu uczestników zdarzenia.

G
Gość
17 listopada, 14:43, Gość:

Powinno być tam więcej wypadków, może wtedy ktoś zainteresuje się tymi cymbałami

Oj prawda. Co drugi na czarno ubrany i w dupie ma że wymusza niebezpieczne sytuacje.

G
Gość

no i ch uj z nim!

d
darwin

klasyczna natularna selekcja młodych nachlanych/naćpanych debili!

G
Gość
17 listopada, 17:57, Gość:

A czy pieszy miał słuchawki z głośną muzyką, był zapatrzony w komórkę itd???

Nie, ale miał okulary przeciwsłoneczne.

G
Gość

A czy pieszy miał słuchawki z głośną muzyką, był zapatrzony w komórkę itd???

G
Gość
17 listopada, 14:56, Gość:

Prawdą jest to że bezmózgi w szybkich resorakach robią sobie z ulicy autostradę, zapominając że to teren zabudowany, a zielone światło nie zdejmuje ograniczeń prędkości i nie uprawnia do bezmyślnego zap1erd4lania! Powinno być tak, że nawet jeśli samochód miał pierwszeństwo przy potrąceniu pieszego, ale znacznie przekroczył dopuszczalną prędkość to jest winny z automatu spowodowania wypadku. A sprawców takich wypadków zamykać do więzień i codziennie przez 8 godzin siedzieć im na twarzy, dodatkowo robić im przymusową degustację ludzkich stolców jeśli ich autko miało wiejski tuning z rozpierdzianych wydechem.

17 listopada, 17:17, Pejotpe:

Myślisz, że nie ma takich wyroków?

https://www.auto-swiat.pl/porady/prawo/pieszy-po-alkoholu-na-czerwonym-ale-to-kierowca-jest-winny-dlaczego/lcnwsby

17 listopada, 17:47, Gość:

Ale bez zapisu z kamery samochodu, którym pochwalił się kierowca wyrok mógłby być inny. Po drugie walcząc dalej, czyli w następnej instancji już mogłoby być inaczej, wyżej są mądrzejsi.

Najbardziej przerażająca jest koncepcja karania kogoś za to, że mógł uniknąć wypadku, którego sam nie spowodował. Mi to przypomina - gwałciciel jest w sumie niewinny, bo dziewczyna była nieodpowiednio ubrana. Mogła uniknąć tego zdarzenia, prawda? Ksiądz ped... jest w sumie niewinny ....

Ciekawe co by było, gdyby kierowca jechał 50 km/h, a i tak nie zdążyłby zahamować?

Wg lewak ów jak wyżej kierowca zawsze winny. A sygnalizacja ? jest tylko dla kierowców reszta jest tak głupia że nie ogarnia tych powiadomień.

G
Gość
17 listopada, 14:56, Gość:

Prawdą jest to że bezmózgi w szybkich resorakach robią sobie z ulicy autostradę, zapominając że to teren zabudowany, a zielone światło nie zdejmuje ograniczeń prędkości i nie uprawnia do bezmyślnego zap1erd4lania! Powinno być tak, że nawet jeśli samochód miał pierwszeństwo przy potrąceniu pieszego, ale znacznie przekroczył dopuszczalną prędkość to jest winny z automatu spowodowania wypadku. A sprawców takich wypadków zamykać do więzień i codziennie przez 8 godzin siedzieć im na twarzy, dodatkowo robić im przymusową degustację ludzkich stolców jeśli ich autko miało wiejski tuning z rozpierdzianych wydechem.

17 listopada, 17:17, Pejotpe:

Myślisz, że nie ma takich wyroków?

https://www.auto-swiat.pl/porady/prawo/pieszy-po-alkoholu-na-czerwonym-ale-to-kierowca-jest-winny-dlaczego/lcnwsby

Ale bez zapisu z kamery samochodu, którym pochwalił się kierowca wyrok mógłby być inny. Po drugie walcząc dalej, czyli w następnej instancji już mogłoby być inaczej, wyżej są mądrzejsi.

Najbardziej przerażająca jest koncepcja karania kogoś za to, że mógł uniknąć wypadku, którego sam nie spowodował. Mi to przypomina - gwałciciel jest w sumie niewinny, bo dziewczyna była nieodpowiednio ubrana. Mogła uniknąć tego zdarzenia, prawda? Ksiądz ped... jest w sumie niewinny ....

Ciekawe co by było, gdyby kierowca jechał 50 km/h, a i tak nie zdążyłby zahamować?

P
Pejotpe
17 listopada, 14:56, Gość:

Prawdą jest to że bezmózgi w szybkich resorakach robią sobie z ulicy autostradę, zapominając że to teren zabudowany, a zielone światło nie zdejmuje ograniczeń prędkości i nie uprawnia do bezmyślnego zap1erd4lania! Powinno być tak, że nawet jeśli samochód miał pierwszeństwo przy potrąceniu pieszego, ale znacznie przekroczył dopuszczalną prędkość to jest winny z automatu spowodowania wypadku. A sprawców takich wypadków zamykać do więzień i codziennie przez 8 godzin siedzieć im na twarzy, dodatkowo robić im przymusową degustację ludzkich stolców jeśli ich autko miało wiejski tuning z rozpierdzianych wydechem.

Myślisz, że nie ma takich wyroków?

https://www.auto-swiat.pl/porady/prawo/pieszy-po-alkoholu-na-czerwonym-ale-to-kierowca-jest-winny-dlaczego/lcnwsby

G
Gość
17 listopada, 14:56, Gość:

Prawdą jest to że bezmózgi w szybkich resorakach robią sobie z ulicy autostradę, zapominając że to teren zabudowany, a zielone światło nie zdejmuje ograniczeń prędkości i nie uprawnia do bezmyślnego zap1erd4lania! Powinno być tak, że nawet jeśli samochód miał pierwszeństwo przy potrąceniu pieszego, ale znacznie przekroczył dopuszczalną prędkość to jest winny z automatu spowodowania wypadku. A sprawców takich wypadków zamykać do więzień i codziennie przez 8 godzin siedzieć im na twarzy, dodatkowo robić im przymusową degustację ludzkich stolców jeśli ich autko miało wiejski tuning z rozpierdzianych wydechem.

Prawda jest taka, że było czerwone dla pieszych.

j
jan

T aika to radiowóz a światła były pulsujące pomarańczowe

m
mirka

Przebiegał na czerwonym i nie dobiegł. Było czekać na zielone.

Dodaj ogłoszenie