Wypadek na skrzyżowaniu Borowskiej i Glinianej

MK
Wypadek na skrzyżowaniu ulic Borowskiej i Glinianej. Doszło tam do zderzenia osobowej skody oraz karetki. Jedno z aut zablokowało torowisko.

Do zdarzenia doszło po godz. 12.30. Po wypadku pasażerowie muszą liczyć się z utrudnieniami w kursowaniu komunikacji miejskiej. Tramwaje linii 8, 31 i 32 skierowane zostały do Zajezdni na ul. Kamiennej. Uruchomiono także autobus "za tramwaj" kursujący na trasach: Dworzec Główny - Gaj i Dworzec Główny - Tarnogaj. Z Gaju na Tarnogaj kursuje ponadto wahadło tramwajowe.

Wideo

Komentarze 13

Komentowanie artykułów jest możliwe wyłącznie dla zalogowanych Użytkowników. Cenimy wolność słowa i nieskrępowane dyskusje, ale serdecznie prosimy o przestrzeganie kultury osobistej, dobrych obyczajów i reguł prawa. Wszelkie wpisy, które nie są zgodne ze standardami, proszę zgłaszać do moderacji. Zaloguj się lub załóż konto

Nie hejtuj, pisz kulturalne i zgodne z prawem komentarze! Jeśli widzisz niestosowny wpis - kliknij „zgłoś nadużycie”.

Podaj powód zgłoszenia

k
kolo
debil jesteś kolego, nie wiesz tego ?
s
syn rodziców słoików z 45.
Panie do tego Braslau wszystkie słoiki ciągną. Począwszy od '45 do teraz jadą ze wschodu za chlebkiem bo chlebek najlepiej smakuje z zachodnich korporacji brylujących w Breslau. Niech polaczki robią na wynik finansowy Zachodniej Europy. Teraz czekamy aż Indie zaczną być bardziej kumate i przejmą te wasze miejsca pracy korpo szczurków tak jak rumunii nauczyli się liczyć i prowadzą księgowość. Na szczęście jest Amazon to ludzie będą mieli gdzie iść za 15 zł.
D
DriWer
Ludzie to k*rwy, szczególnie na DW. Pępki świata w granicach miasta ale jak wyjadą na autobana to nie wiedzą który to gaz i cisną 60 km/h jakby im focik mial zdjecia zrobic.
P
Prawy i Lewy
Poza tym to taki.hit jak Tesla - raczej marketingowy. Bo z ochrona srodowiska ma to niewiele wspolnego.

Zanim zaczniesz krzyczec - sprawdz ile tysiecy ton co2 emitowane jest w calym cyklu zycia (od kolyski po grob) takiej hybrydy. Inna kwwstia - utylizacja/odzysk substancji niebezpiecznych, ktore nie wystepuja w klasycznych pojazdach. Wiesz co sie z tym robi czy masz klapki konsumenckie na oczach, i powtarzasz slogany pana w garniturze o blue napedzie i green transporcie?
G
Gość
dają czadu! Teraz będzie egzotycznie - nowy słoikowy rok akademicki.((
W ubiegłym gostek zawracał na Nabycińskiej w miejscu łączenia się ulicy z legnicką i co da SIĘ? Da się!)
Inny gostek z "egzotyczną" (polską) rejestracją jechał twardo w prawo na pl O. Lwowskich ale pod prąd.
Czekam na nowe wymysły. Owszem można się pomylić czy pogubić ale bez ryzyka dla innych.
Tak czy siak prym wiodą słoiki na rowerach-rozwiana grzywa ze słuchawkami na uszach i ze smartfonem w łapce (pewnie kolejny SMS...) i jak tu żyć
m
m
Unia Europejska mocno dofinansowuje inwestycje tramwajowe i to główny powód dla którego pojawiły się one w Berlinie i Wrocławiu. Ekonomicznie jest to uzasadnione podobnie jak wiatraki, czyli jest niekorzystne. Inna sprawa, ze Niemcy maja elektrownie atomowa a my nie, wiec u nas opłacalność tramwajów jest jeszcze niższa. Do tego powoduje duże straty mieszkańców (nadmierne korki, zwiększona emisja spalin z aut w korku, strata czasu). Dodatkowo Berlin ma 3 ringi i potężna ilość dróg. Tramwaje częściowo jeżdżą pod ziemia (U-Bahn) tam gdzie by powodowały nadmierne korki. U nas brak obwodnic, brak sensownych dróg, ale jest dotacja z Unii na tramwaj wiec nikt nie patrzy na skutki.
M
Marek
Do tego sam tramwaj kosztuje 8x więcej niż autobus wiec nawet jeśli czas użytkowania tramwaju jest 3x dłuższy to i tak wygrywa autobus. Koszty infrastruktury, jej projektowania, utrzymania i skomplikowania - 10x większe niż tradycyjna infrastruktura drogowa, która i tak być musi. Jest jeszcze aspekt bezpieczeństwa o którym rzadko się mówi - proszę sobie sprawdzić drogę hamowania tramwaju (masa ponad 30 ton) i porównać z autobusem (5ton) ...zdziwicie się! Tylko z tego względu tramwaj nie powinien poruszać się w centrum miast. Juz pomijam aspekt funkcjonalny bo to oczywiste (brak możliwości wyprzedzania/wymijania najdrobniejszych przeszkód, hałas itd) . Jak można być zwolennikiem tego środka transportu? Jedyne wytłumaczenie to bycie fanatykiem-wielbicielem, dla którego nie docierają racjonalne argumenty.
t
tramwaj 25
W Berlinie Zachodnim zlikwidowano takie przeżytki, ale po zjednoczeniu Niemiec wróciły na zachodnie dzielnice. To ci dopiero zacofanie, nie to co u nas w światłej Europie.
t
taka prawda
Sądząc po samochodzie to raczej nie turysta, ale kolejny imigrant z POLSKI B który przyjechał ty za chlebkiem bo u nich BIDA.
...
się nie poznał na genialności wrocławskiego układu komunikacyjnego i nabroił...
A
Albin
Co się dzieje z tymi kierowcami karetek?
t
terminator
Teraz hitem będą/są już autobusy elektryczne czy hybrydowe, które nie potrzebują tak kosztownej infrastruktury. Tym bardziej, że mamy stać się pod tym względem potęgą nasze firmy już mają zaawansowane projekty a nawet już pojazdy to nagradzane.
L
Lechu
Widział ktoś żeby za uszkodzony autobus podstawiono tramwaj ? Za to zawsze autobus jest podstawiany za tramwaj (a właściwie kilkanaście autobusów). Tramwaje nie nadają się kompletnie do miast, ale lobby szynowe we Wrocławiu jest zbyt silne. Pewnie jakieś łapówki z tego idą bo nie ma innego wytłumaczenia.
Dodaj ogłoszenie