reklama

Wypadek na Pułaskiego. VW passat wjechał pod tramwaj [ZDJĘCIA]

JJ, SZZaktualizowano 
Wypadek na Pułaskiego. Na skrzyżowaniu z Kniaziewicza samochód osobowy VW passat wjechał pod tramwaj.

Do wypadku doszło po godz. 12. Kierowca VW passata wyjeżdżał z ulicy Kniaziewicza i nie zauważył tramwaju jadącego w kierunku pl. Wróblewskiego. Auto wpadło pod tramwaj, następnie zostało zepchnięte na barierki.

Samochodem jechały trzy osoby. Pasażer jadący z tyłu został poszkodowany i został zabrany do szpitala. Kierowca i pasażer jadący z przodu nie odnięli większych obrażeń.

Na ulicy Pułaskiego tworzą się korki, bowiem jeden pas zajmują służby ratunkowe.

Zablokowany jest również ruch tramwajów. Wprowadzono objazdy:

  • Tramwaje linii 16 skierowano objazdem przez Glinianą, Dworzec Autobusowy, Peronową, Kołłątaja, Skargi.
  • Tramwaje linii 0L skierowano objazdem przez Kołłątaja, Skargi, pl. Dominikański.
  • Kursują autobusy "za tramwaj" w relacji Pułaskiego - pl. Wróblewskiego.

Ruch tramwajów został przywrócony ok. godz. 13.

Gdzie we Wrocławiu korkuje się najbardziej? To tu są najwięk...

Od 11 listopada Polacy będą podróżować do Stanów Zjednoczonych bez wiz

Wideo

Rozpowszechnianie niniejszego artykułu możliwe jest tylko i wyłącznie zgodnie z postanowieniami „Regulaminu korzystania z artykułów prasowych”i po wcześniejszym uiszczeniu należności, zgodnie z cennikiem.

Komentarze 56

Ta strona jest chroniona przez reCAPTCHA i obowiązują na niej polityka prywatności oraz warunki korzystania z usługi firmy Google. Dodając komentarz, akceptujesz regulamin oraz Politykę Prywatności.

Podaj powód zgłoszenia

s
susik

I właśnie później przez takich pseudokierowców są utrudnienia w komunikacji. Prawo jazdy znalezione w czipsach.

G
Gość
7 listopada, 13:41, tramwajo-realista:

i znowu kurԝa, autobus za tramwaj.

Widział kto kiedy żeby tramwaj za autobus pojechał ?!

Wypіerdolmy wreszcie ten niezgrabny złom na szynach z miasta!

On nie rozwiązuje ŻADNYCH problemów, on stwarza masę nowych.

7 listopada, 14:20, Gość:

niestety jest jakies chore lobby tramwajowe. Rozumiem, ze w czasach smierdzacych ikarusow mialo to uzasadnienie. Ale dzisiaj? Mamy autobusy elektryczne, hybrydowe... nie wymagaja osobnej trakcji, torowiska. Mozna zbudowac osobne pasy ruchu zamiast tych torowisk, poszerzyc drogi i miec prawdziwe buspasy, a nie odmalowane na istniejacych ciagach pseudosciezki korkujace ulice.

7 listopada, 14:21, Gość:

PS. Jak sie autobus zepsuje, to sie go po prostu objezdza pasem obok, a nie organizuje ruch zastepczy, puszcze caly tabor innymi trasami itd. mentalne sredniowiecze z tymi tramwajami.

7 listopada, 15:36, Gość:

Popieram, tramwaj to przeżytek.Ciekawostka dla turystów. Metro i autobusy to powinna być podstawa transportu w mieście. I to dokładnie w tej kolejności. A kto już naprawdę nie może i nie chce, jedzie sobie spokojnie taksówką lub prywatnym samochodem.

8 listopada, 15:15, Gość:

Metro jest nawet 10 razy droższe od tramwaju a może przewieźć tylko 2 razy więcej pasażerów.

I nas autoholicy nie mogą dojść 150 m do przystanku tramwajowego to jak mieliby dotrzeć kilometr do stacji metra?

Chyba by tam autami podjeżdżali.

Po co nam metro jak my nie potrafimy wykorzystać nawet estakad kolejowych

Na świecie przy budowie metra potania się je wyprowadzać je na powierzchnię tam gdzie to jest mozliwe czyli to takie, ni to metro ni kolej, ni tramwaj szybki

U nas najbardziej nie mogą znieść widoku tramwaju chorzy kierowcy bo to strasznie wkórwiajace jak się stoi w korku i wącha smród z rury wydechowej przed autem a obok tramwaje śmigają i pasażerowie jaja sobie robią i grają na nosie.

Niejeden głąb myśli ze jak zlikwidują tramwaje to na torowisku zrobią dla nich dodatkowy pas i ze przez to nie będą stać w korku.

Głupie jelenie

Paplasz pierdoły, popatrz w lustro gdzie na piechotę doszedłeś, dalej z buta już się da, tramwaj też nie pomoże.

G
Gość
7 listopada, 14:34, marjann:

Po winni wreście coś zrobić z tymi tramwajami!!!

PO winni, ale jeszcze nie przeszli do Bundestagu

G
Gość
7 listopada, 13:41, tramwajo-realista:

i znowu kurԝa, autobus za tramwaj.

Widział kto kiedy żeby tramwaj za autobus pojechał ?!

Wypіerdolmy wreszcie ten niezgrabny złom na szynach z miasta!

On nie rozwiązuje ŻADNYCH problemów, on stwarza masę nowych.

7 listopada, 14:20, Gość:

niestety jest jakies chore lobby tramwajowe. Rozumiem, ze w czasach smierdzacych ikarusow mialo to uzasadnienie. Ale dzisiaj? Mamy autobusy elektryczne, hybrydowe... nie wymagaja osobnej trakcji, torowiska. Mozna zbudowac osobne pasy ruchu zamiast tych torowisk, poszerzyc drogi i miec prawdziwe buspasy, a nie odmalowane na istniejacych ciagach pseudosciezki korkujace ulice.

7 listopada, 14:21, Gość:

PS. Jak sie autobus zepsuje, to sie go po prostu objezdza pasem obok, a nie organizuje ruch zastepczy, puszcze caly tabor innymi trasami itd. mentalne sredniowiecze z tymi tramwajami.

7 listopada, 15:36, Gość:

Popieram, tramwaj to przeżytek.Ciekawostka dla turystów. Metro i autobusy to powinna być podstawa transportu w mieście. I to dokładnie w tej kolejności. A kto już naprawdę nie może i nie chce, jedzie sobie spokojnie taksówką lub prywatnym samochodem.

Metro jest nawet 10 razy droższe od tramwaju a może przewieźć tylko 2 razy więcej pasażerów.

I nas autoholicy nie mogą dojść 150 m do przystanku tramwajowego to jak mieliby dotrzeć kilometr do stacji metra?

Chyba by tam autami podjeżdżali.

Po co nam metro jak my nie potrafimy wykorzystać nawet estakad kolejowych

Na świecie przy budowie metra potania się je wyprowadzać je na powierzchnię tam gdzie to jest mozliwe czyli to takie, ni to metro ni kolej, ni tramwaj szybki

U nas najbardziej nie mogą znieść widoku tramwaju chorzy kierowcy bo to strasznie wkórwiajace jak się stoi w korku i wącha smród z rury wydechowej przed autem a obok tramwaje śmigają i pasażerowie jaja sobie robią i grają na nosie.

Niejeden głąb myśli ze jak zlikwidują tramwaje to na torowisku zrobią dla nich dodatkowy pas i ze przez to nie będą stać w korku.

Głupie jelenie

G
Gość
7 listopada, 13:41, tramwajo-realista:

i znowu kurԝa, autobus za tramwaj.

Widział kto kiedy żeby tramwaj za autobus pojechał ?!

Wypіerdolmy wreszcie ten niezgrabny złom na szynach z miasta!

On nie rozwiązuje ŻADNYCH problemów, on stwarza masę nowych.

7 listopada, 14:20, Gość:

niestety jest jakies chore lobby tramwajowe. Rozumiem, ze w czasach smierdzacych ikarusow mialo to uzasadnienie. Ale dzisiaj? Mamy autobusy elektryczne, hybrydowe... nie wymagaja osobnej trakcji, torowiska. Mozna zbudowac osobne pasy ruchu zamiast tych torowisk, poszerzyc drogi i miec prawdziwe buspasy, a nie odmalowane na istniejacych ciagach pseudosciezki korkujace ulice.

7 listopada, 19:36, Gość:

Nawet Chinczyki zapomnieli o tramwajach. Shenzhen, miasto w prowincji Guangdong, w którym mieszka ponad 12 milionów osób, osiągnęło cel wprowadzenia do ruchu wyłącznie elektrycznych autobusów. Zostawili tylko zabytkowy tramwaj na Wzgórze Wiktorii. A u nas dalej stawia się na DZYNDZOLE. Chore lobby dzyndzolowe zatrzymane w rozwoju i wiedzy w ubiegłym wieku.

Chińczyków nie stać na tramwaje,

Autobusy maja swoje i tanie bo robią tandetę kora się pali

U nas lobby motoryzacyjne może skoczyć tramwajom.

Joz się kikaTesli u nas spaliło.

G
Gość

Na ścieżki rowerowe i na zebry też tak po chamsku wjeżdżają nie patrząc czy ktoś jedzie.

Woził wilk razy kilkaset tysięcy powieźli i wilka

G
Gość

Polecam poszkodowanym w wypadku , w tym również pasażerom, którzy doznali obrażeń ciała, skontaktować się z kancelarią odszkodowawczą automobile expert, w celu dochodzenia swoich praw z polisy OC sprawcy. Dla zainteresowanych podaję numer telefonu 533-200-004.

M
Marek
7 listopada, 14:34, marjann:

Po winni wreście coś zrobić z tymi tramwajami!!!

Po winni coś wreszcie zrobić z wsiurami wjeżdzającymi do Wrocławia. Ten był O

G
Gość

Pulaskiego to reprezentacyjna ulica miasta. Proponuje aby nazwac ja Alejami Prezydenta Dutkiewicza. Ta magistrala oddaje ducha rzadow tego pana

V
Vent

O Janusz i jego passat a gdzie Grazyna ....tak to jest passat = Janusz

G
Gość
7 listopada, 15:29, wrocławianin:

tak to jest jak wieś przyjezdza do miasta

na jednym zdjeciu widać początek rejestracji ON - znając życie mistrzowie kierownicy z Nysy na ONA

A to jakiś wieśniak, bo w Namysłowie każdy audikiem się chawli

G
Gość
7 listopada, 13:41, tramwajo-realista:

i znowu kurԝa, autobus za tramwaj.

Widział kto kiedy żeby tramwaj za autobus pojechał ?!

Wypіerdolmy wreszcie ten niezgrabny złom na szynach z miasta!

On nie rozwiązuje ŻADNYCH problemów, on stwarza masę nowych.

7 listopada, 14:20, Gość:

niestety jest jakies chore lobby tramwajowe. Rozumiem, ze w czasach smierdzacych ikarusow mialo to uzasadnienie. Ale dzisiaj? Mamy autobusy elektryczne, hybrydowe... nie wymagaja osobnej trakcji, torowiska. Mozna zbudowac osobne pasy ruchu zamiast tych torowisk, poszerzyc drogi i miec prawdziwe buspasy, a nie odmalowane na istniejacych ciagach pseudosciezki korkujace ulice.

7 listopada, 14:21, Gość:

PS. Jak sie autobus zepsuje, to sie go po prostu objezdza pasem obok, a nie organizuje ruch zastepczy, puszcze caly tabor innymi trasami itd. mentalne sredniowiecze z tymi tramwajami.

7 listopada, 15:36, Gość:

Popieram, tramwaj to przeżytek.Ciekawostka dla turystów. Metro i autobusy to powinna być podstawa transportu w mieście. I to dokładnie w tej kolejności. A kto już naprawdę nie może i nie chce, jedzie sobie spokojnie taksówką lub prywatnym samochodem.

He he, metro w tym bagnie pod Wrocławiem utonie.

G
Gość
7 listopada, 15:29, wrocławianin:

tak to jest jak wieś przyjezdza do miasta

na jednym zdjeciu widać początek rejestracji ON - znając życie mistrzowie kierownicy z Nysy na ONA

7 listopada, 19:25, Marcin:

ONA to Namysłów. Gość się nie namyślił a bezmyślnie wjechał pod tramwaj.

A czego się spodziewałeś po operatorze passata?

G
Gość
7 listopada, 19:27, Marcin:

Wieśniak nie wieśniak wszędzie na Prawo Jazdy uczą że dojeżdżając i zbliżając się do torów czy kolejowych czy tramwajowych trzeba zachować szczególną ostrożność.

Mnie uczyli, uważaj gilotyna jedzie.

G
Gość
7 listopada, 13:41, tramwajo-realista:

i znowu kurԝa, autobus za tramwaj.

Widział kto kiedy żeby tramwaj za autobus pojechał ?!

Wypіerdolmy wreszcie ten niezgrabny złom na szynach z miasta!

On nie rozwiązuje ŻADNYCH problemów, on stwarza masę nowych.

7 listopada, 14:20, Gość:

niestety jest jakies chore lobby tramwajowe. Rozumiem, ze w czasach smierdzacych ikarusow mialo to uzasadnienie. Ale dzisiaj? Mamy autobusy elektryczne, hybrydowe... nie wymagaja osobnej trakcji, torowiska. Mozna zbudowac osobne pasy ruchu zamiast tych torowisk, poszerzyc drogi i miec prawdziwe buspasy, a nie odmalowane na istniejacych ciagach pseudosciezki korkujace ulice.

Nawet Chinczyki zapomnieli o tramwajach. Shenzhen, miasto w prowincji Guangdong, w którym mieszka ponad 12 milionów osób, osiągnęło cel wprowadzenia do ruchu wyłącznie elektrycznych autobusów. Zostawili tylko zabytkowy tramwaj na Wzgórze Wiktorii. A u nas dalej stawia się na DZYNDZOLE. Chore lobby dzyndzolowe zatrzymane w rozwoju i wiedzy w ubiegłym wieku.

Dodaj ogłoszenie

Wykryliśmy, że nadal blokujesz reklamy...

To dzięki reklamom możemy dostarczyć dla Ciebie wartościowe informacje. Jeśli cenisz naszą pracę, prosimy, odblokuj reklamy na naszej stronie.

Dziękujemy za Twoje wsparcie!

Jasne, chcę odblokować
Przycisk nie działa ?
1.
W prawym górnym rogu przegladarki znajdź i kliknij ikonkę AdBlock. Z otwartego menu wybierz opcję "Wstrzymaj blokowanie na stronach w tej domenie".
krok 1
2.
Pojawi się okienko AdBlock. Przesuń suwak maksymalnie w prawą stronę, a nastepnie kliknij "Wyklucz".
krok 2
3.
Gotowe! Zielona ikonka informuje, że reklamy na stronie zostały odblokowane.
krok 3