Wypadek na Legnickiej. Nie jeździły tramwaje, potężne korki

DAP
Zdjęcie internauty
Na ul. Legnickiej, na wysokości przystanku Młodych Techników, tramwaj linii 33 potrącił mężczyznę przebiegającego przez torowisko. Mężczyzna został ranny. MPK wprowadziło objazdy dla linii 3, 10, 20, 23, 31, 32, 33 (nie jeździły przez Legnicką w obu kierunkach). Z powodu wypadku w ogromnym korku stały też samochody jadące Legnicką do centrum.

Jak informuje asp. szt. Łukasz Dutkowiak, do wypadku doszło, ponieważ mężczyzna zamiast przejść przejściem podziemnym, postanowił przejść przez torowisko. Na Legnickiej torowiska oddziela jednak metalowy płotek. Jeden tor mężczyźnie udało się przejść, nie zauważył jednak nadjeżdżającego tramwaju - gdy przeskoczył płotek, pojazd go uderzył. Na szczęście uderzenie nie było poważne. - Jego życiu nie zagraża niebezpieczeństwo - informuje asp. szt. Dutkowiak.

Tramwaje linii 3, 10, 20, 23, 31, 32, 33 jadące w kierunku centrum kursowały wahadłowo do Wrocławskiego Parku Przemysłowego.

Tramwaje linii 3, 10, 20, 23, 31, 32, 33 jadące w stronę Pilczyc, Leśnicy lub Kozanowa jeździły objazdem na trasie plac Jana Pawła - most Sikorskiego - Dubois - most Pomorski, skąd wracają na swoje trasy w przeciwnym kierunku.

Na trasie Dolmed - plac Jana Pawła II - Dolmed kursowały autobusy zastępcze.

Wideo

Komentarze 60

Komentowanie artykułów jest możliwe wyłącznie dla zalogowanych Użytkowników. Cenimy wolność słowa i nieskrępowane dyskusje, ale serdecznie prosimy o przestrzeganie kultury osobistej, dobrych obyczajów i reguł prawa. Wszelkie wpisy, które nie są zgodne ze standardami, proszę zgłaszać do moderacji. Zaloguj się lub załóż konto

Nie hejtuj, pisz kulturalne i zgodne z prawem komentarze! Jeśli widzisz niestosowny wpis - kliknij „zgłoś nadużycie”.

Podaj powód zgłoszenia

K
Karolina
Ja czekalam koło Astry. W godzinach ok. 15.10_16.ok.nie przyjechał ŻADEN autobus zastepczy w kierunku Lesnicy! Ze mna stało jeszcze sporo osób..... I palce sobie odmrozilo. Nie wiem kto wymyslil kursy zastepcze??? Może powinien zmienic pracę!!! Pomysłów jak to zorganizować jest conajmniej kilka. Może czasem ktoś pomysli o ludziach w tym MPK a nie o odwaleniu roboty. A potem slyszymy odpowiedź ze korki w kierunku Lesnicy i wszystko stoi... Czy to pierwszy raz awaria paraliżuje ten kierunek.... Może trochę wiecej kreatywnosci a nie siedzenie 8 godzin i do domu
s
ss
jw
m
mieszakniec
po wyjściu z pracy o 16.30 dostanie się w kierunku centrum z pętli Wrocławsi Park Przemysłowy było możliwe tylko na piechotę. Tłumy ludzi szły Legnicką w obie strony. Niezawodne MPK - gdzieś ponoć jechał jakiś autobus zastępczy widmo...
K
Krasnal Adamu
Chodziło o kursy w przeciwnym kierunku. Tramwaje jechały od strony Popowic i normalnie wjeżdżały na pętlę linii 23 - bez konieczności cofania.
K
Krasnal Adamu
Ta redakcja dość dziwnie rozumie termin "ruch wahadłowy".
h
henryka z krzywym nosem
Co na to Petru?
Spytajmy Ryśka czy on jako motorniczy widział ten wypadek.
p
poszkodowany
głupek to cię zrobił palancie
c
cipeq
...zaraz napiszecie, że to DTR/DOA/DOL/DSR, albo coś w tym stylu...
e
elo
jaki nie ma przejścia dla pieszych?!
ONO JEST TAM! podziemne! Dostępne 24h/7d -niczym nie skrępowane. Tysiące ludzi z niego codziennie korzysta!
TAM SĄ 3 [TRZY!] pasy ruchu. Gościu nie miał prawa tam przechodzić podobnie jak PO TOROWISKU POZA WYZNACZONY MIEJSCEM którego tam NIE MA!

Jego wina i powinien zostać obciążony całością akcji!
o
olek
Kiedyś w przepisach czy też wytycznych mpk był zapis ze autobus i tramwaj z pasażerami nie może cofać. Nie wiem czy nadal to obowiązuje Ale jeśli tak to właśnie z tego powodu nie było wahadła. Nie każdy trawmwaj we Wrocławiu ma dwie kabiny.
b
barteq
..a co ma piernik do wiatraka? tutaj problemem był brak przejścia dla pieszych a nie brak buspasa.
czytaj synek ze zrozumieniem
m
motorniczy
NIE MA BUS PASOW ale sa DROGI rowerowe !!!!!
J
Jasiu
porobily objazdy i skomplikowali ruch kominikacyjny.!!!
Ale czyz nie o to chodzi, przeciez dostana odszkodowanie + koszty jakie taki paraliz skomplikowal !!!
o
ola
tylko co dalej? a o czym jeszcze nie wiemy?
g
gosc
Każdej budowy nowej linii dodaje się koszty przebudowy różnej infrastruktury -samo położenie torów w technologii podkłady i tluczen jest tańsze niż Budowa drogi. Dużej części różnych kosztów można by uniknąć planując coś dużo wcześniej i po prostu nie pozwalając na budowanie kolizyjnych instalacji.
Dodaj ogłoszenie