Wypadek na Hubskiej. Potrącenie rowerzysty (ZDJĘCIA)

JJZaktualizowano 
Przed godziną 15 na skrzyżowaniu ulic Hubskiej i Prudnickiej we Wrocławiu samochód osobowy mercedes potrącił rowerzystę. Młody mężczyzna jadący na jednośladzie został odwieziony do szpitala.

Według wstępnych ustaleń kierujący mercedesem starszy mężczyzna wyjeżdżając z ulicy Prudnickiej, nie ustąpił pierwszeństwa rowerzyście poruszającemu się ścieżką rowerową wzdłuż ulicy Hubskiej. Rowerzysta został na noszach zabrany do szpitala.

Świadkiem zdarzenia był m.in. motocyklista, który na zdjęciach rozmawia z policjantami i relacjonuje przebieg zdarzenia.

polecane: Korytarz Życia

Wideo

Rozpowszechnianie niniejszego artykułu możliwe jest tylko i wyłącznie zgodnie z postanowieniami „Regulaminu korzystania z artykułów prasowych”i po wcześniejszym uiszczeniu należności, zgodnie z cennikiem.

Komentarze 154

Ta strona jest chroniona przez reCAPTCHA i obowiązują na niej polityka prywatności oraz warunki korzystania z usługi firmy Google. Dodając komentarz, akceptujesz regulamin oraz Politykę Prywatności.

Podaj powód zgłoszenia

G
Gość
2019-08-24T17:40:40 02:00, Tolerancyjny do czasu:

Na bank rowerzysta zaiwaniał na rowerku, "bo ma pierwszeństwo". Ile razy już widziałem cymbałów, którzy śmigali przez przejście dla pieszych, gdzie nie ma przejazdu rowerów. Jak następnym razem cwaniak nie zejdzie z roweru żeby PRZEJŚĆ przez pasy, to po prostu nie będę hamował. Koniec z tolerowaniem cwanych gap. Niech uczą się przepisów leżąc na chirurgii.

25 sierpnia, 20:35, Gość:

Jest wielu chorych psychicznie.

Niektórzy maja nawet PJ.

A ty masz PJ?

Z pewnością mam IQ, czego tobie brak...

z
zwyrol
2019-08-25T08:25:04 02:00, Gość:

Rowerzysta jechał rowerem torowym bez hamulców wjechał pod samochód gdy auto było już prawie poza ścieżką rowerową co moim zdaniem widać

https://youtu.be/OhzYryJAuqs

2019-08-25T08:26:46 02:00, Gość:

widać, ty;lko trzba podjechać i się zatrzymać

https://goo.gl/maps/QnwVBmttz1Y1YzwJ7

2019-08-25T08:46:25 02:00, Gość:

tylko że on wjechał pod samochód na jezdni i zahaczył pedałem o tablicę rejestracyjną,gdy tylny błotnik był na wysokości ścieżki rowerowej

2019-08-25T08:53:51 02:00, Gość:

Dokładnie w tym samym miejscu miałem takie samo zdarzenie kilka lat temu. Wyjeżdżają z prudnickiej gapiąc się tylko na lukę między autami na hubskiej, obstawiam że nawet nie widział rowerzysty po prostu delikatnie się toczył do przodu. U mnie dziadek ja go widziałem, wydawało mi się, że on mnie widzi ale nie zanotował nawet obracając głowę, po prostu czaił się na wolne miejsce pomiędzy autami na hubskiej ale po zawadzeniu mnie na przejeździe wyskoczył od razu z portfelem i zaczął przepraszać :| Ten przejazd tam jest mega ciulowy.

25 sierpnia, ‎10‎:‎09, Gość:

Sam jesteś ciulowy a nie droga.

Nie masz prawa wjechac na przejazd na skrzyzowanie jeśli nie masz mozliwosci opuszczenia skrzyzowania.

Za to są wysoki kilkuset złotowe mandaty wiele punktów karnych.

Teraz kamerki stanialy i ludzie wysyłają filmyz takimi idiotami na policje bo to jedyna droga do poprawy bezpieczenstwa ruchu i nauczenia idiotów kodeksu a jeśli są odporni na wiedzę to te 10 pkt karnych przechyli szalę i stracą PJ

W swoim zacietrzewieniu nawet nie zauważyłeś, że twój przedmówca jechał rowerem. To nawet zabawne. I doczytaj przepisy, za wjazd na skrzyżowanie bez możliwości kontynuowania jazdy poza nim są 2 pkt, a nie 10.

z
zwyrol
2019-08-24T20:15:44 02:00, ość w Twoim gardle:

Kiedyś nie było tylu wypadków rowerzystów co teraz.

Rowerzyści mogli jechać chodnikiem jechali wolno - było bezpiecznie

Przy przejściu dla pieszych rowerzyści schodzili z roweru i przechodzili na drugą stronę jezdni - było bezpiecznie

Teraz rowerzyści na drogach dla rowerów pędzą jak szaleni, zderzają się ze sobą, wjeżdżają na jezdnię z dużą prędkością zderzają się z samochodami.

Miało być bezpiecznie - a jest niebezpiecznie

wydatki wielkie - a korzyści mało

2019-08-24T20:45:01 02:00, Gość:

Kiedyś było bezpiecznie bo aut było mało a rowerzysci bezpiecznie jeździli po jezdni

Auta posiadali ludzie rozsądni bo auta były drogie i byle idiota nie mogł go kupić.

Alkoholicy mało zarabiali bo zwykle byli to robotnicy najczesciej budowlańcy bo tacy ciągle byli wyrzucani za pijaństwo i łatwo zmieniali budowy.

Nie było na rynku tyle narkotyków.

Policja działała skuteczniej

Udział w ruchu rowerów już ponad 6% a dotąd szło na ścieżki w ostatnich latach około3 mln a wczesnej nawet 80.000 zł rocznie.

Przy budżecie na transport gdzie an drogi szło prawie 600 mln na MPK 380 mln wydatki na rower stanowość ułamek procenta na więc nie pisz że wydatki wielkie, skoro były niedoszacowane 200 razy.

Doświadczenia zachodu mówią ze gdy rowerzystów jest dużo to ilość wypadków spada

Nie nie wiem gdzie ty widzisz wielkie wydatki? W kosztach farby na przejazd rowerowy? To tam rowerzysci mają pierwszeństwo i tam są głównie wypadki.Policja nie działa tak jak policja w krajach gdzie jest dużo rowerzystów.

Chciałbyś aby rowerzysci jeździli po chodnikach i byli potrącani na zebrach?

Tak by tracili ochronę prawną.Kiedyś na polskich drogach ginęło prawie 9000 osób a dziś ponad 3000.

Dlaczego nie widzisz poprawy?

Masz statystyki jak kiedyś zabijano rowerzystów a jak dziś?

Myślisz ze na święcie pracują idioci którzy budują niepotrzebne drogi dla rowerów?

Widzisz zwiazek z ilością chodników i wzrostem bezpieczeństwa pieszych po ich zbudowaniu?

To nie jest tak jak piszesz.

Kiedy rowerów było więcej niż aut.

Ale jak przez kilkadziesiąt lat ciężarówki i autobusy ocierały się o rowerzystów to tych zaczęło ubywać bo każdy chce żyć.

Uważasz, że dziś jadąc drogą dla rowerów ryzyko utraty życia jest takie same jak 20-30 lat temu?

Twój wpis odbiera prawo do życia ludziom którzy muszą jezdzić wśród alkoholików i ćpunów.

Nie wymyślono lepszych zabezpieczeń niż separowane drogi dla rowerów

Za 4 lata drogi rowerowe będą połączone w system.

26 sierpnia, 01:32, ość w Twoim gardle:

I co z tego że drogi dla rowerów są odizolowane od jezdni jak rowerzyści jeżdżą szybko i brawurowo, potrącają pieszych, innych rowerzystów wjeżdżają chamsko na drogę wprost pod samochód, pomimo bezpiecznych dróg stwarzają zagrożenia.

To nie drogi dla rowerów zwiększają bezpieczeństwo - tylko sami użytkownicy dróg, jeśli jeżdżą bezpiecznie.

Wcale ilość wypadków nie spadła tylko wzrosła. Nie podawaj chłopcze liczb wyciągniętych z księżyca

Brawura na drogach się powiększa i polepszona infrastruktura niczego tu nie zmieni, a koszty inwestycji poniesie społeczeństwo.

26 sierpnia, ‎15‎:‎55, Gość:

Brawo! :)

Zaryzykowałbym nawet stwierdzenie, że im lepsza infrastruktura, tym większa brawura (rym niezamierzony), bo na beznadziejnej drodze wszyscy zazwyczaj są ostrożniejsi niż na takiej "udoskonalonej", gdzie odruchowo ludki jeżdżą mniej ostrożnie, bo ponoć jest bezpieczniejsza. Bez względu na rodzaj pojazdu.

G
Gość
2019-08-24T20:15:44 02:00, ość w Twoim gardle:

Kiedyś nie było tylu wypadków rowerzystów co teraz.

Rowerzyści mogli jechać chodnikiem jechali wolno - było bezpiecznie

Przy przejściu dla pieszych rowerzyści schodzili z roweru i przechodzili na drugą stronę jezdni - było bezpiecznie

Teraz rowerzyści na drogach dla rowerów pędzą jak szaleni, zderzają się ze sobą, wjeżdżają na jezdnię z dużą prędkością zderzają się z samochodami.

Miało być bezpiecznie - a jest niebezpiecznie

wydatki wielkie - a korzyści mało

2019-08-24T20:45:01 02:00, Gość:

Kiedyś było bezpiecznie bo aut było mało a rowerzysci bezpiecznie jeździli po jezdni

Auta posiadali ludzie rozsądni bo auta były drogie i byle idiota nie mogł go kupić.

Alkoholicy mało zarabiali bo zwykle byli to robotnicy najczesciej budowlańcy bo tacy ciągle byli wyrzucani za pijaństwo i łatwo zmieniali budowy.

Nie było na rynku tyle narkotyków.

Policja działała skuteczniej

Udział w ruchu rowerów już ponad 6% a dotąd szło na ścieżki w ostatnich latach około3 mln a wczesnej nawet 80.000 zł rocznie.

Przy budżecie na transport gdzie an drogi szło prawie 600 mln na MPK 380 mln wydatki na rower stanowość ułamek procenta na więc nie pisz że wydatki wielkie, skoro były niedoszacowane 200 razy.

Doświadczenia zachodu mówią ze gdy rowerzystów jest dużo to ilość wypadków spada

Nie nie wiem gdzie ty widzisz wielkie wydatki? W kosztach farby na przejazd rowerowy? To tam rowerzysci mają pierwszeństwo i tam są głównie wypadki.Policja nie działa tak jak policja w krajach gdzie jest dużo rowerzystów.

Chciałbyś aby rowerzysci jeździli po chodnikach i byli potrącani na zebrach?

Tak by tracili ochronę prawną.Kiedyś na polskich drogach ginęło prawie 9000 osób a dziś ponad 3000.

Dlaczego nie widzisz poprawy?

Masz statystyki jak kiedyś zabijano rowerzystów a jak dziś?

Myślisz ze na święcie pracują idioci którzy budują niepotrzebne drogi dla rowerów?

Widzisz zwiazek z ilością chodników i wzrostem bezpieczeństwa pieszych po ich zbudowaniu?

To nie jest tak jak piszesz.

Kiedy rowerów było więcej niż aut.

Ale jak przez kilkadziesiąt lat ciężarówki i autobusy ocierały się o rowerzystów to tych zaczęło ubywać bo każdy chce żyć.

Uważasz, że dziś jadąc drogą dla rowerów ryzyko utraty życia jest takie same jak 20-30 lat temu?

Twój wpis odbiera prawo do życia ludziom którzy muszą jezdzić wśród alkoholików i ćpunów.

Nie wymyślono lepszych zabezpieczeń niż separowane drogi dla rowerów

Za 4 lata drogi rowerowe będą połączone w system.

26 sierpnia, 01:32, ość w Twoim gardle:

I co z tego że drogi dla rowerów są odizolowane od jezdni jak rowerzyści jeżdżą szybko i brawurowo, potrącają pieszych, innych rowerzystów wjeżdżają chamsko na drogę wprost pod samochód, pomimo bezpiecznych dróg stwarzają zagrożenia.

To nie drogi dla rowerów zwiększają bezpieczeństwo - tylko sami użytkownicy dróg, jeśli jeżdżą bezpiecznie.

Wcale ilość wypadków nie spadła tylko wzrosła. Nie podawaj chłopcze liczb wyciągniętych z księżyca

Brawura na drogach się powiększa i polepszona infrastruktura niczego tu nie zmieni, a koszty inwestycji poniesie społeczeństwo.

26 sierpnia, 15:55, Gość:

Brawo! :)

Piłeś?

G
Gość
26 sierpnia, 17:30, Gość:

Roweranctwo nie zna jakichkolwiek przepisów czy nawet podstawowych norm zachowań! Drugi dzień z rzędu idąc drogą dla pieszych i rowerantów po jej prawej stronie napieprza na mnie kolejny rowerant. Jedzie lewą stroną i nie dopuszcza prędkości-jutro zabiorę kij!

Uczcie się matoły przepisów ruchu drogowego, bo w RP obowiązuje ruch prawostronny!

Miało być nie odpuszcza predkości! Ja muszę uważać na kolejnego gnoja?

G
Gość

Roweranctwo nie zna jakichkolwiek przepisów czy nawet podstawowych norm zachowań! Drugi dzień z rzędu idąc drogą dla pieszych i rowerantów po jej prawej stronie napieprza na mnie kolejny rowerant. Jedzie lewą stroną i nie dopuszcza prędkości-jutro zabiorę kij!

Uczcie się matoły przepisów ruchu drogowego, bo w RP obowiązuje ruch prawostronny!

G
Gość
2019-08-24T20:15:44 02:00, ość w Twoim gardle:

Kiedyś nie było tylu wypadków rowerzystów co teraz.

Rowerzyści mogli jechać chodnikiem jechali wolno - było bezpiecznie

Przy przejściu dla pieszych rowerzyści schodzili z roweru i przechodzili na drugą stronę jezdni - było bezpiecznie

Teraz rowerzyści na drogach dla rowerów pędzą jak szaleni, zderzają się ze sobą, wjeżdżają na jezdnię z dużą prędkością zderzają się z samochodami.

Miało być bezpiecznie - a jest niebezpiecznie

wydatki wielkie - a korzyści mało

2019-08-24T20:45:01 02:00, Gość:

Kiedyś było bezpiecznie bo aut było mało a rowerzysci bezpiecznie jeździli po jezdni

Auta posiadali ludzie rozsądni bo auta były drogie i byle idiota nie mogł go kupić.

Alkoholicy mało zarabiali bo zwykle byli to robotnicy najczesciej budowlańcy bo tacy ciągle byli wyrzucani za pijaństwo i łatwo zmieniali budowy.

Nie było na rynku tyle narkotyków.

Policja działała skuteczniej

Udział w ruchu rowerów już ponad 6% a dotąd szło na ścieżki w ostatnich latach około3 mln a wczesnej nawet 80.000 zł rocznie.

Przy budżecie na transport gdzie an drogi szło prawie 600 mln na MPK 380 mln wydatki na rower stanowość ułamek procenta na więc nie pisz że wydatki wielkie, skoro były niedoszacowane 200 razy.

Doświadczenia zachodu mówią ze gdy rowerzystów jest dużo to ilość wypadków spada

Nie nie wiem gdzie ty widzisz wielkie wydatki? W kosztach farby na przejazd rowerowy? To tam rowerzysci mają pierwszeństwo i tam są głównie wypadki.Policja nie działa tak jak policja w krajach gdzie jest dużo rowerzystów.

Chciałbyś aby rowerzysci jeździli po chodnikach i byli potrącani na zebrach?

Tak by tracili ochronę prawną.Kiedyś na polskich drogach ginęło prawie 9000 osób a dziś ponad 3000.

Dlaczego nie widzisz poprawy?

Masz statystyki jak kiedyś zabijano rowerzystów a jak dziś?

Myślisz ze na święcie pracują idioci którzy budują niepotrzebne drogi dla rowerów?

Widzisz zwiazek z ilością chodników i wzrostem bezpieczeństwa pieszych po ich zbudowaniu?

To nie jest tak jak piszesz.

Kiedy rowerów było więcej niż aut.

Ale jak przez kilkadziesiąt lat ciężarówki i autobusy ocierały się o rowerzystów to tych zaczęło ubywać bo każdy chce żyć.

Uważasz, że dziś jadąc drogą dla rowerów ryzyko utraty życia jest takie same jak 20-30 lat temu?

Twój wpis odbiera prawo do życia ludziom którzy muszą jezdzić wśród alkoholików i ćpunów.

Nie wymyślono lepszych zabezpieczeń niż separowane drogi dla rowerów

Za 4 lata drogi rowerowe będą połączone w system.

26 sierpnia, 01:32, ość w Twoim gardle:

I co z tego że drogi dla rowerów są odizolowane od jezdni jak rowerzyści jeżdżą szybko i brawurowo, potrącają pieszych, innych rowerzystów wjeżdżają chamsko na drogę wprost pod samochód, pomimo bezpiecznych dróg stwarzają zagrożenia.

To nie drogi dla rowerów zwiększają bezpieczeństwo - tylko sami użytkownicy dróg, jeśli jeżdżą bezpiecznie.

Wcale ilość wypadków nie spadła tylko wzrosła. Nie podawaj chłopcze liczb wyciągniętych z księżyca

Brawura na drogach się powiększa i polepszona infrastruktura niczego tu nie zmieni, a koszty inwestycji poniesie społeczeństwo.

Brawo! :)

G
Gość

Na tak ... ale tam przejazdu rowerowego nie ma :) .. co przejściem dla pieszych chciał przejechać ??.. No to rowerzysta z własnej kieszeni zapłacić za rachunek u Wróbla za tą gablotę. Oj zaboli.

G
Gość
2019-08-25T21:11:34 02:00, Gość:

To jest bardzo niebezpieczne miejsce.Ja schodzę z roweru i przechodzę prowadząc rower.Trzeba coś tam zrobić może światła.

25 sierpnia, 21:26, Gość:

A która zebra jest bezpieczna jak szaleńców za kółkiem przybywa?

26 sierpnia, 10:35, ...:

Jak trafisz na "szaleńca" jak to zauważyłeś to widoczność ma małe znaczenie ale jak trafisz na "normalnego" kierowce to możesz mi nie wierzyć ale jak cie zobaczy to się zatrzyma (a przynajmniej jest taka szansa) a jak cię nie zobaczy to cię na pewno rozjedzie - proste?? A wystarczyłoby wyciąć krzaki zasłaniające widok i problem rozwiazany

Szaleńcy są ... i radzę nie wchodzić im pod nóż ... bez wglądaniu czy to na 4/2 kołach czy na 2 nogach.

Ostatnio dużo osób ma w d. przestrzeganie jakiegokolwiek prawa. Jak to mówią o swoją d. najlepiej zatroszczysz się ty sam .... a po Polsce trudno się jeździ .. jak to mówią w d. musisz mieć oczy mieć. Ja już nie mam dnia aby ktoś nie wymusił pierwszeństwa .. a kiedyś była to rzadkość raz na miesiąc.

G
Gość
2019-08-25T21:11:34 02:00, Gość:

To jest bardzo niebezpieczne miejsce.Ja schodzę z roweru i przechodzę prowadząc rower.Trzeba coś tam zrobić może światła.

25 sierpnia, 21:26, Gość:

A która zebra jest bezpieczna jak szaleńców za kółkiem przybywa?

26 sierpnia, 10:35, ...:

Jak trafisz na "szaleńca" jak to zauważyłeś to widoczność ma małe znaczenie ale jak trafisz na "normalnego" kierowce to możesz mi nie wierzyć ale jak cie zobaczy to się zatrzyma (a przynajmniej jest taka szansa) a jak cię nie zobaczy to cię na pewno rozjedzie - proste?? A wystarczyłoby wyciąć krzaki zasłaniające widok i problem rozwiazany

A krzaki zasłaniające ścieżkę ... tak to w Polsce się bezpiecznie buduje te ścieżki że widoczności nie ma ( nie rzadki to widok).

Urzędnicy nie mają obowiązku mieć "przyzwolenie" policji na oddanie czegoś nowego do ruchu i tak to wygląda .. robi się aby najtaniej.

A jak wybudujesz sobie dom to ci karzą uzyskać wszelkie pozwolenia !!!

M
Manek

Akurat co pokazują zdjęcia na tym skrzyżowaniu nie ma ścieżki dla rowerów, a wystarczy ją tylko namalować

...
2019-08-25T21:11:34 02:00, Gość:

To jest bardzo niebezpieczne miejsce.Ja schodzę z roweru i przechodzę prowadząc rower.Trzeba coś tam zrobić może światła.

25 sierpnia, 21:26, Gość:

A która zebra jest bezpieczna jak szaleńców za kółkiem przybywa?

Jak trafisz na "szaleńca" jak to zauważyłeś to widoczność ma małe znaczenie ale jak trafisz na "normalnego" kierowce to możesz mi nie wierzyć ale jak cie zobaczy to się zatrzyma (a przynajmniej jest taka szansa) a jak cię nie zobaczy to cię na pewno rozjedzie - proste?? A wystarczyłoby wyciąć krzaki zasłaniające widok i problem rozwiazany

G
Gość
2019-08-26T00:11:29 02:00, Gość:

Wystarczy, że rowerzyści przestaną zasuwać w takich miejscach, tylko zwolnią i zachowają szczególną ostrożność. Znam to miejsce i jako kierowca, i rowerzysta bo mieszkam na Prudnickiej. Tu już dawno powinny być światła, przynajmniej działające w godzinach szczytu. Kierowcy wyjeżdżający z Prudnickiej bardzo mało widzą, krzaki robią swoje. Dodatkowo jest przystanek tramwajowy, który powoduje czasowe korki. Żeby cokolwiek wtedy zobaczyć, trzeba wyjechać na przejazd rowerowy, nie ma innej opcji. A rowerzyści jakby mieli siedem żyć, nieważne, że mega niebezpieczne skrzyżowanie, że kierowca nic nie widzi, to i tak zasuwa jak pershing. Jako kierowca wyjeżdżam w tym miejscu baaardzo delikatnie, żeby rowerzyści byli bezpieczni, ale i tak ze względu na ograniczoną widoczność kilka razy walili mi ze złości po karoserii, bo im nie "ustępiłem". A jako rowerzysta, zawsze zwalniam, albo i zatrzymuję jak jest kocioł, bo chcę żyć. Pozdr

Trochę trzeba pożyć aby uszanować swoje życie ... za młodu tez taki głupi byłem ... Chodziłem na skróty przez podwórka wieczorem no bo przecież prawo zabrania rabunku i pobić ... i dostałem pewnego wieczoru po gębie i skóra z portfelem poszła się szczypać ( na szczęście zęby całe) ... i tak mnie nauczano dbać o swoje bezpieczeństwo.

Na drogach podobnie ... obecnie nie ma dnia bez wykroczeń innych uczestników ruchu ... a głupie "upewnięcie sie" ratuje sytuacje ... bo co mi po tym jak ktoś mi auto skasuje.

G
Gość

Ale zarządca drogi to znaków poziomych wyznaczających ścieżkę nie odmalował - co tu mówić jej już nie ma tam wyznaczonej. Nic tam nie widać .... jak wzorem "zachodu" budujecie ścieżki to wzorem zachodu utrzymujcie w należytym stanie oznaczenia.

o
ość w Twoim gardle
2019-08-24T20:15:44 02:00, ość w Twoim gardle:

Kiedyś nie było tylu wypadków rowerzystów co teraz.

Rowerzyści mogli jechać chodnikiem jechali wolno - było bezpiecznie

Przy przejściu dla pieszych rowerzyści schodzili z roweru i przechodzili na drugą stronę jezdni - było bezpiecznie

Teraz rowerzyści na drogach dla rowerów pędzą jak szaleni, zderzają się ze sobą, wjeżdżają na jezdnię z dużą prędkością zderzają się z samochodami.

Miało być bezpiecznie - a jest niebezpiecznie

wydatki wielkie - a korzyści mało

2019-08-24T20:45:01 02:00, Gość:

Kiedyś było bezpiecznie bo aut było mało a rowerzysci bezpiecznie jeździli po jezdni

Auta posiadali ludzie rozsądni bo auta były drogie i byle idiota nie mogł go kupić.

Alkoholicy mało zarabiali bo zwykle byli to robotnicy najczesciej budowlańcy bo tacy ciągle byli wyrzucani za pijaństwo i łatwo zmieniali budowy.

Nie było na rynku tyle narkotyków.

Policja działała skuteczniej

Udział w ruchu rowerów już ponad 6% a dotąd szło na ścieżki w ostatnich latach około3 mln a wczesnej nawet 80.000 zł rocznie.

Przy budżecie na transport gdzie an drogi szło prawie 600 mln na MPK 380 mln wydatki na rower stanowość ułamek procenta na więc nie pisz że wydatki wielkie, skoro były niedoszacowane 200 razy.

Doświadczenia zachodu mówią ze gdy rowerzystów jest dużo to ilość wypadków spada

Nie nie wiem gdzie ty widzisz wielkie wydatki? W kosztach farby na przejazd rowerowy? To tam rowerzysci mają pierwszeństwo i tam są głównie wypadki.Policja nie działa tak jak policja w krajach gdzie jest dużo rowerzystów.

Chciałbyś aby rowerzysci jeździli po chodnikach i byli potrącani na zebrach?

Tak by tracili ochronę prawną.Kiedyś na polskich drogach ginęło prawie 9000 osób a dziś ponad 3000.

Dlaczego nie widzisz poprawy?

Masz statystyki jak kiedyś zabijano rowerzystów a jak dziś?

Myślisz ze na święcie pracują idioci którzy budują niepotrzebne drogi dla rowerów?

Widzisz zwiazek z ilością chodników i wzrostem bezpieczeństwa pieszych po ich zbudowaniu?

To nie jest tak jak piszesz.

Kiedy rowerów było więcej niż aut.

Ale jak przez kilkadziesiąt lat ciężarówki i autobusy ocierały się o rowerzystów to tych zaczęło ubywać bo każdy chce żyć.

Uważasz, że dziś jadąc drogą dla rowerów ryzyko utraty życia jest takie same jak 20-30 lat temu?

Twój wpis odbiera prawo do życia ludziom którzy muszą jezdzić wśród alkoholików i ćpunów.

Nie wymyślono lepszych zabezpieczeń niż separowane drogi dla rowerów

Za 4 lata drogi rowerowe będą połączone w system.

I co z tego że drogi dla rowerów są odizolowane od jezdni jak rowerzyści jeżdżą szybko i brawurowo, potrącają pieszych, innych rowerzystów wjeżdżają chamsko na drogę wprost pod samochód, pomimo bezpiecznych dróg stwarzają zagrożenia.

To nie drogi dla rowerów zwiększają bezpieczeństwo - tylko sami użytkownicy dróg, jeśli jeżdżą bezpiecznie.

Wcale ilość wypadków nie spadła tylko wzrosła. Nie podawaj chłopcze liczb wyciągniętych z księżyca

Brawura na drogach się powiększa i polepszona infrastruktura niczego tu nie zmieni, a koszty inwestycji poniesie społeczeństwo.

Dodaj ogłoszenie

Wykryliśmy, że nadal blokujesz reklamy...

To dzięki reklamom możemy dostarczyć dla Ciebie wartościowe informacje. Jeśli cenisz naszą pracę, prosimy, odblokuj reklamy na naszej stronie.

Dziękujemy za Twoje wsparcie!

Jasne, chcę odblokować
Przycisk nie działa ?
1.
W prawym górnym rogu przegladarki znajdź i kliknij ikonkę AdBlock. Z otwartego menu wybierz opcję "Wstrzymaj blokowanie na stronach w tej domenie".
krok 1
2.
Pojawi się okienko AdBlock. Przesuń suwak maksymalnie w prawą stronę, a nastepnie kliknij "Wyklucz".
krok 2
3.
Gotowe! Zielona ikonka informuje, że reklamy na stronie zostały odblokowane.
krok 3