Przed godz. 9 doszło do wypadku na Autostradowej Obwodnicy Wrocławia. Jedna osoba została ranna. Tworzyły się również potężne korki.
Do wypadku doszło na 10. km AOW w pobliżu węzła Wrocław Zachód. Na jezdni w kierunku autostrady zderzyły się dwa samochody osobowe oraz bus. Jedna osoba została ranna.
Zablokowany był prawy pas jezdni, ruch odbywał się lewym i środkowym pasem. Tworzyły się spore korki. Ok. godz. 9 zator miał prawie 5 km.
Utrudnienia zakończyły się o godz. 11.40.
iPolitycznie - w jakim momencie w relacji polsko-ukraińskich jesteśmy?
Dołącz do nas na Facebooku!
Publikujemy najciekawsze artykuły, wydarzenia i konkursy. Jesteśmy tam gdzie nasi czytelnicy!
Komentowanie artykułów jest możliwe wyłącznie dla zalogowanych Użytkowników. Cenimy wolność słowa i nieskrępowane dyskusje, ale serdecznie prosimy o przestrzeganie kultury osobistej, dobrych obyczajów i reguł prawa. Wszelkie wpisy, które nie są zgodne ze standardami, proszę zgłaszać do moderacji.
Zaloguj się lub załóż konto
Nie hejtuj, pisz kulturalne i zgodne z prawem komentarze! Jeśli widzisz niestosowny wpis - kliknij „zgłoś nadużycie”.
Podaj powód zgłoszenia
G
Gość
Dzbany, dzbany! Wszędzie dzbany!
S
Smutne
16 września, 12:33, taktak:
Fajnie były, gdyby info na temat wypadku - oczywiście, gdy będzie to wiadome, zawierało informację, dlaczego zdarzył się wypadek ... Może by to trochę dało do myślenia kierowcom.
16 września, 13:34, Gość:
A co to wypadków na autostradzie nie widziałeś ?
Przyczyny są proste i zawsze ta sama ... gapiostwo.
Jak zwykle na autostradzie .. najechanie na tył ... a przyczyna ... niezachowanie odległości.
Druga przyczyna zmiana pasa ruchu bez sprawdzenia czy kogoś na nim nie ma.
A prędkość ... o wiele więcej piratów widuję na ulicach miasta niż na autostradzie.
Sa kraje gdzie się pomaga kierowcą zachować bezpieczną odległość ... własnie na obwodnicach dużych miast ( autostradach biegnących obok miast) malują poprzeczne linie ... i zasada jest prosta bo miedzy pojazdami mają być widoczne dwie takie linie. Można sie zdziwić jaka to spora przestrzeń...
U nas możesz namalować i wybetonować takie pasy regulujące odegłość ale jak nie zainstalujesz kamery,żeby EGZEKWOWAĆ zachowanie odległości to będą to wyrzucone pieniądze. Polak MUSI być prany po pysku ( i portfelu) , inaczej nie rozumie...
g
gościu
16 września, 13:51, Tylko mandaty:
Oczywiście kretyni jadą środkowym pasem, mając prawy pusty.
Mandaty tam walić ile się da !
Oooooj tak! I ten urojony "przepis" że prawy jest dla ciężarówek... Cebulactwo jeżdżace na pamięć i nie zabierające mózgu do auta. Szkoda że na to nie ma lekarstwa.
A
A to jest Jadzia
Słuchaj no, jest Stachu w domu?
G
Gość
16 września, 13:51, Tylko mandaty:
Oczywiście kretyni jadą środkowym pasem, mając prawy pusty.
Mandaty tam walić ile się da !
Skrajny prawy ... dobry zwyczaj zwolnić dla aut włączających się do ruchu .. wiec naturalną i bezpieczne jest zajmowanie środkowego na czas włączenia się ich do ruchu.
T
Tylko mandaty
Oczywiście kretyni jadą środkowym pasem, mając prawy pusty.
Mandaty tam walić ile się da !
G
Gość
16 września, 10:08, Semko:
W całym cywilizowanym świecie, na obwodnicach autrostradowych jest ograniczenie prędkości. W takich Niemczech 100 lub 120 km/h. U nas 140 km/h a cześć kamikaze gna dużo szybciej. Do tego "boskie TIRy" tuptające 90 km/h i wyprzedzające się jak bolidy formuły 1.
Żeby nie miauczeć:
Wprowadźmy ograniczenie prędkości do 110 km/h, zakaz jazdy TIR innym pasem niż prawy, fotoradary co 2 km i patrole policji.
Skończy się rumakowanie, skończą się wypadki.
16 września, 10:24, Gość:
W mieście jest 50 km/h i co to daje .. czy ktoś tego przestrzega :).
Niemców nie porównaj .... tam sztab ludzi elektronika pilnuje porządku i płynności .. a to tylko wierzchołek tego co u nas nie ma.
Tam masz np. skanowanie tablic i z automatu weryfikacja czy pojazd ma OC i badania techniczne ....
Węzły autostradowe u szkopów .... to nawet ze 100 km/h można pokonać .. a u nas .... prosze sie nie śmiać .. 40 km/h jest.
No i bardzo wazne na autostradach ZACHOWANIE ODLEGLOSCI u nich jest tam samo mocno karane jak przekroczenie prędkości ... za jazde na zderzaku tam połowę punktów max. sie dostaje z żywotności 2 lat 3 miesiace zabierają uprawnienia.
U nich telefonem nie możesz tego dotknąć nawet jak silnik masz uruchomiany ... 100 Euro mandatu dostałem na parkingu u nich.
Tak wiec porównując niemcy .. zacznij ty jeździć na początku max 50 km/h po terenie zabudowanym !!!
16 września, 12:20, Gość:
Co za bełkot
Czas może na fotoradary na AOW ... nie pomoże to obniżyć prędkość.
140 nie potrafi sie jeździć ... to może za dużo bo na zderzaku trzeba siedzieć .... to zrobić 80 km/h.
I będzie jak w USA ... powoli a bezpiecznie limit 50 mil sie jedzie obwodnicą .
G
Gość
16 września, 12:33, taktak:
Fajnie były, gdyby info na temat wypadku - oczywiście, gdy będzie to wiadome, zawierało informację, dlaczego zdarzył się wypadek ... Może by to trochę dało do myślenia kierowcom.
A co to wypadków na autostradzie nie widziałeś ?
Przyczyny są proste i zawsze ta sama ... gapiostwo.
Jak zwykle na autostradzie .. najechanie na tył ... a przyczyna ... niezachowanie odległości.
Druga przyczyna zmiana pasa ruchu bez sprawdzenia czy kogoś na nim nie ma.
A prędkość ... o wiele więcej piratów widuję na ulicach miasta niż na autostradzie.
Sa kraje gdzie się pomaga kierowcą zachować bezpieczną odległość ... własnie na obwodnicach dużych miast ( autostradach biegnących obok miast) malują poprzeczne linie ... i zasada jest prosta bo miedzy pojazdami mają być widoczne dwie takie linie. Można sie zdziwić jaka to spora przestrzeń...
G
Gość
Bo to drogę trzeba obserwować a nie swojego smartfona ... 90% wypadków na autostradach to przez niezachowanie odległości .... gapiąc się parę sekund na to urządzenie... to tak jak jazda 200-300 metrów na ślepo.
G
Gość
16 września, 11:39, Gość:
Lewy pas jest dla wszystkich, nie tylko dla cwaniaków przekraczających prędkość...
16 września, 13:06, Gość:
Jesteś potencjalnym sprawcą! Lewy pas jest do wyprzedzenia, a nie do jechania, bo możesz...
Oj niedouczony .... prawym tez możesz wyprzedzać.
G
Gość
16 września, 10:08, Semko:
W całym cywilizowanym świecie, na obwodnicach autrostradowych jest ograniczenie prędkości. W takich Niemczech 100 lub 120 km/h. U nas 140 km/h a cześć kamikaze gna dużo szybciej. Do tego "boskie TIRy" tuptające 90 km/h i wyprzedzające się jak bolidy formuły 1.
Żeby nie miauczeć:
Wprowadźmy ograniczenie prędkości do 110 km/h, zakaz jazdy TIR innym pasem niż prawy, fotoradary co 2 km i patrole policji.
Skończy się rumakowanie, skończą się wypadki.
16 września, 12:20, Gość:
Popieram wypowiedź Kolezki
Mamy martwe prawo 50 km/h w terenie zabudowanych .... nie wiem czy bedzie 1% którzy stosują się do 50.
Ograniczanie prędkości to nie tędy droga .... trzeba pilnować przestrzeganie prawa tego co jest teraz !!!!
Masz pojazdy nieprawidłowo zaparkowane i jest tego masa .. stoją one - nie trzeba za tym biegać, jest to najtańsze wystawianie mandatów bo patrol pieszy to może zrobić .. i jakoś nikt nie kwapi się do wystawiania im mandatu ....
G
Gość
16 września, 11:39, Gość:
Lewy pas jest dla wszystkich, nie tylko dla cwaniaków przekraczających prędkość...
Jesteś potencjalnym sprawcą! Lewy pas jest do wyprzedzenia, a nie do jechania, bo możesz...
G
Gość
Wina buspasów...
Zakorkowane drogi to bezpieczne, to bezpieczne drogi. Przynajmniej w Polsce. Kierowcy, to idioci i chyba tyle w temacie.
k
kierowca
16 września, 10:08, Semko:
W całym cywilizowanym świecie, na obwodnicach autrostradowych jest ograniczenie prędkości. W takich Niemczech 100 lub 120 km/h. U nas 140 km/h a cześć kamikaze gna dużo szybciej. Do tego "boskie TIRy" tuptające 90 km/h i wyprzedzające się jak bolidy formuły 1.
Żeby nie miauczeć:
Wprowadźmy ograniczenie prędkości do 110 km/h, zakaz jazdy TIR innym pasem niż prawy, fotoradary co 2 km i patrole policji.
Skończy się rumakowanie, skończą się wypadki.
16 września, 12:20, Gość:
Popieram wypowiedź Kolezki
Pełne poparcie!
t
taktak
Fajnie były, gdyby info na temat wypadku - oczywiście, gdy będzie to wiadome, zawierało informację, dlaczego zdarzył się wypadek ... Może by to trochę dało do myślenia kierowcom.