Wypadek na A4 pod Wrocławiem. Zderzenie dwóch aut (ZDJĘCIA)

JEWZaktualizowano 
W niedzielę przed południem doszło do wypadku na autostradzie A4 pod Wrocławiem. Pomiędzy węzłami Bielany Wrocławskie i Wrocław Wschód (159. kilometr tej trasy) zderzyło się BMW i opel. Pierwszy samochód po uderzeniu "zatańczył" na jezdni w kierunku Wrocławia, drugi wyleciał na pobocze, na nasyp poza autostradą. Na szczęście żadna z osób biorących udział w zdarzeniu nie odniosła poważniejszych obrażeń. Zablokowany był jeden pas ruchu w stronę Wrocławia. Utrudnienia zakończyły się po godz. 12.30.

ZOBACZ TAKŻE:

Ostatni etap remontu A4 zacznie się szybciej. Co się zmieni?

Tragedia na przejeździe kolejowym pod Wrocławiem. Nie żyje 5...

Burza nadciągnęła nad Dolny Śląsk. Wieje, miejscami pada gra...

7. PKO Nocny Półmaraton we Wrocławiu (MNÓSTWO ZDJĘĆ)

Niemieckie czołgi na autostradzie A4. Koniec ćwiczeń (ZDJĘCIA)

ZOBACZ TAKŻE: TRAGICZNY WYPADEK. PIĘĆ OSÓB ZGINĘŁO NA PRZEJEŹDZIE KOLEJOWYM POD WROCŁAWIEM

Wideo

Rozpowszechnianie niniejszego artykułu możliwe jest tylko i wyłącznie zgodnie z postanowieniami „Regulaminu korzystania z artykułów prasowych”i po wcześniejszym uiszczeniu należności, zgodnie z cennikiem.

Komentarze 45

Ta strona jest chroniona przez reCAPTCHA i obowiązują na niej polityka prywatności oraz warunki korzystania z usługi firmy Google. Dodając komentarz, akceptujesz regulamin oraz Politykę Prywatności.

Podaj powód zgłoszenia

G
Gabsn Lato

sterownik bmw nie jest winny

G
Gabsn Lato

gówno OPTI !!!!? 30 wypadków w ciągu roku z powodu jazdy pod wpływem alkoholu

G
Gabsn Lato

powinien zatrzymać Opla i nie ścigać się jak szalony

Kierowca Opel idiota

A
AdamMT

Wypadek spowodował kierowca nielegalnego przewozu osób OPTI.

Posłuchajcie sobie.

https://zello.com/shared/frh8ZBa2dUCk?fbclid=IwAR1rgR1qjoncVKGIZgdznPySeny1T_E7asXkuhsnbRhqusDLw2ldqAUbkWo

G
Gość
2019-06-16T15:36:57 02:00, Gość:

Ty jebany matole z bmw ty cioto pierdolona ty kurwa platfusie bez mózgu i z małym siurkiem

Udowodniłeś już komuś że lewym pasem jeździ się co najmniej 180kmh?

Koleś z bmw zapierdalal caly czas lewym pasem i na wszystkich innych trabil badz mrugal swiatlami. Jebany psychopata!

2019-06-16T18:47:29 02:00, Gość:

I wszystko na ten temat

2019-06-16T19:43:16 02:00, KIEROWCA OPLA:

Jechałem Oplem. Było tak, jak napisałeś. Zagapiłem się i stało się, nie ma co płakać, a szwab z BMW pierwsze co zrobił, to zaczał zbierać z żoncią cukierki z A4, które wypadły mu z bagażnika. pozdrawiam.

2019-06-16T20:01:25 02:00, Ziomal:

Bo to Hanys był, albo inny gownojad, co na 'kotleta' jechał. Hwd mu!

Hanys z bmw👍😘🤣a ty ? Polak bez kotleta z maluchem? Do szkoly jezyka polskiego sie uczyć🙈

G
Gość
2019-06-16T15:36:57 02:00, Gość:

Ty jebany matole z bmw ty cioto pierdolona ty kurwa platfusie bez mózgu i z małym siurkiem

Udowodniłeś już komuś że lewym pasem jeździ się co najmniej 180kmh?

Koleś z bmw zapierdalal caly czas lewym pasem i na wszystkich innych trabil badz mrugal swiatlami. Jebany psychopata!

2019-06-16T18:47:29 02:00, Gość:

I wszystko na ten temat

2019-06-16T19:43:16 02:00, KIEROWCA OPLA:

Jechałem Oplem. Było tak, jak napisałeś. Zagapiłem się i stało się, nie ma co płakać, a szwab z BMW pierwsze co zrobił, to zaczał zbierać z żoncią cukierki z A4, które wypadły mu z bagażnika. pozdrawiam.

2019-06-17T11:25:58 02:00, Gość:

Bo nasze cukierki są tak dobre że ich Niemcowi bardziej szkoda niż BMW :)

Nie dosc ze spowodowal wypadek, to jeszcze obraza innych. Jak jedziesz na Autostradzie to nie patrz jak inni po lewym pasie zapierdalaja, tylko patrz przed siebie. Najwazniejsze swoich bledow nie widziec.

Co mnie jeszcze bardziej dziwi, ze Gazeta wroclawska takie komentarze dopuszcza. Slownictwo.......tego goscia, slow brakuje.

Schwab? Co innego ci nie wpadlo do glowy? Ciesz sie ze nikomu sie nic powaznego nie stalo, bo mógl bys do końca zycia kartofle i cebule jeść zeby odszkodowanie zaplacić.

G
Gość
2019-06-16T15:36:57 02:00, Gość:

Ty jebany matole z bmw ty cioto pierdolona ty kurwa platfusie bez mózgu i z małym siurkiem

Udowodniłeś już komuś że lewym pasem jeździ się co najmniej 180kmh?

Koleś z bmw zapierdalal caly czas lewym pasem i na wszystkich innych trabil badz mrugal swiatlami. Jebany psychopata!

2019-06-16T18:47:29 02:00, Gość:

I wszystko na ten temat

2019-06-16T19:43:16 02:00, KIEROWCA OPLA:

Jechałem Oplem. Było tak, jak napisałeś. Zagapiłem się i stało się, nie ma co płakać, a szwab z BMW pierwsze co zrobił, to zaczał zbierać z żoncią cukierki z A4, które wypadły mu z bagażnika. pozdrawiam.

2019-06-17T11:25:58 02:00, Gość:

Bo nasze cukierki są tak dobre że ich Niemcowi bardziej szkoda niż BMW :)

niewiem dlaczeko tesco, kaufland sa pelne z milka, ferrero czy lind - czymu wy popierdolone gorole to kupujecie

G
Gość
2019-06-16T21:24:46 02:00, DW OD UR. Z 3 POKOLENIA:

POTWIERDZAJĄ SIĘ STEOROTYPY O SŁOIKACH, KTÓRZY CO WEEKEND WRACAJĄ Z WROCKA NA SWOJE PIPIDÓWY, BY ZROBIĆ ZAPAS ZIEMNIAKÓW I CEBULI BY MIEĆ CO ŻREĆ PRZEZ NASTĘPNY TYDZIEŃ WE WRO W MIESZKANIU NA KREDYT ( NA NIC INNEGO NIŻ SPŁATY KREDYTÓW ICH NIE STAĆ. JADĄ TAKIE WSIURY NA SWOJĄ PIPIDÓWE, TAM GRAJĄ WIELKIE JAŚNIEPAŃSTWO " BOGACZY Z WIELKIEGO MIASTA",TO NIC, ŻE ZAKREDYTOWANI PO USZY I PÓŻNIEJ PRZEZ KOLEJNE 5 DNI WPIEPRZAJĄ TYLKO ZIEMNIAKI I CEBULE, KTÓRĄ DAŁA IM RODZINA. TUTAT W ROZBITYM BMW DOSKNALE TO WIDAĆ, CO Z BAGAŻNIKA SIĘ WYSYPUJE.

2019-06-17T11:23:33 02:00, Gość:

Bzdury gadasz ... BMW to niemiec .. a nie jakiś student.

Winny jest ślepiec w starym oplu który nie widzi co przed nim się dzieje.

99% wypadków na autostradzie to przez niezachowanie odległości, zabawy smartfonem.

ty popierdolony gorolu

gdybys pracowal, tez bys kredyt dostal, ty skurwielu

L
LinkB

Sprawcą wypadku był kierowca opla z NIELEGALNEGO PRZEWOZU OSÓB, który po wypadku zbiegł z miejsca zdarzenia. OPTI PRAWIE taxi.

Bez koguta bez taksometru bez paragonu i co najważniejsze bez rozszerzonego ubezpieczenia OC dla pasażerów. Ludzie w jakim my kraju żyjemy że to jest dostępne i wszędzie reklamy dają tego opti . W Google wpiszcie taxi Wrocław i to coś się reklamuje. Na tramwajach też.... masakra Państwo TEORETYCZNE

G
Gość
2019-06-16T19:05:38 02:00, kiero:

Po raz kolejny marka nie ma znaczenia.

Stary opel .... im dalej tym lepiej. Ogólnie jak auto ma wartość poniżej 5 tys. PLN ... lepiej uważać na ich kierowców.

G
Gość
2019-06-16T15:36:57 02:00, Gość:

Ty jebany matole z bmw ty cioto pierdolona ty kurwa platfusie bez mózgu i z małym siurkiem

Udowodniłeś już komuś że lewym pasem jeździ się co najmniej 180kmh?

Koleś z bmw zapierdalal caly czas lewym pasem i na wszystkich innych trabil badz mrugal swiatlami. Jebany psychopata!

2019-06-16T18:47:29 02:00, Gość:

I wszystko na ten temat

2019-06-16T19:43:16 02:00, KIEROWCA OPLA:

Jechałem Oplem. Było tak, jak napisałeś. Zagapiłem się i stało się, nie ma co płakać, a szwab z BMW pierwsze co zrobił, to zaczał zbierać z żoncią cukierki z A4, które wypadły mu z bagażnika. pozdrawiam.

Bo nasze cukierki są tak dobre że ich Niemcowi bardziej szkoda niż BMW :)

G
Gość
2019-06-16T21:00:48 02:00, M:

Ojoj co on w tym bagażniku wiezie????ziemniory słoiki z peklami????brakuje jeszcze tylko cebuli hshshaha typowy polaczek wieśniaczek :))))

To BMW jest na niemieckich numerach.

G
Gość
2019-06-16T21:24:46 02:00, DW OD UR. Z 3 POKOLENIA:

POTWIERDZAJĄ SIĘ STEOROTYPY O SŁOIKACH, KTÓRZY CO WEEKEND WRACAJĄ Z WROCKA NA SWOJE PIPIDÓWY, BY ZROBIĆ ZAPAS ZIEMNIAKÓW I CEBULI BY MIEĆ CO ŻREĆ PRZEZ NASTĘPNY TYDZIEŃ WE WRO W MIESZKANIU NA KREDYT ( NA NIC INNEGO NIŻ SPŁATY KREDYTÓW ICH NIE STAĆ. JADĄ TAKIE WSIURY NA SWOJĄ PIPIDÓWE, TAM GRAJĄ WIELKIE JAŚNIEPAŃSTWO " BOGACZY Z WIELKIEGO MIASTA",TO NIC, ŻE ZAKREDYTOWANI PO USZY I PÓŻNIEJ PRZEZ KOLEJNE 5 DNI WPIEPRZAJĄ TYLKO ZIEMNIAKI I CEBULE, KTÓRĄ DAŁA IM RODZINA. TUTAT W ROZBITYM BMW DOSKNALE TO WIDAĆ, CO Z BAGAŻNIKA SIĘ WYSYPUJE.

Bzdury gadasz ... BMW to niemiec .. a nie jakiś student.

Winny jest ślepiec w starym oplu który nie widzi co przed nim się dzieje.

99% wypadków na autostradzie to przez niezachowanie odległości, zabawy smartfonem.

G
Gość
2019-06-16T23:15:04 02:00, ormo:

Czy kto zrobi porządek z tymi gnojami co od tygodnia zakłócają ciszę nocną na motorach co wyżywają się jak na żużlu!Na milicje już nie ma co liczyć, trzeba będzie zastosować skuteczne sposoby na tych gnoi

policja ma gdzies co sie dzieje na ulicach we Wroclawiu . Kierowcy przy ograniczeniu 50km/h cisna grubo ponad 100 , motocyklisci urzadzaja sobie wyscigi , samochody parkuja gdzie popadnie a policja udaje ze nie widzi .

o
ormo

Czy kto zrobi porządek z tymi gnojami co od tygodnia zakłócają ciszę nocną na motorach co wyżywają się jak na żużlu!Na milicje już nie ma co liczyć, trzeba będzie zastosować skuteczne sposoby na tych gnoi

Dodaj ogłoszenie

Wykryliśmy, że nadal blokujesz reklamy...

To dzięki reklamom możemy dostarczyć dla Ciebie wartościowe informacje. Jeśli cenisz naszą pracę, prosimy, odblokuj reklamy na naszej stronie.

Dziękujemy za Twoje wsparcie!

Jasne, chcę odblokować
Przycisk nie działa ?
1.
W prawym górnym rogu przegladarki znajdź i kliknij ikonkę AdBlock. Z otwartego menu wybierz opcję "Wstrzymaj blokowanie na stronach w tej domenie".
krok 1
2.
Pojawi się okienko AdBlock. Przesuń suwak maksymalnie w prawą stronę, a nastepnie kliknij "Wyklucz".
krok 2
3.
Gotowe! Zielona ikonka informuje, że reklamy na stronie zostały odblokowane.
krok 3