Wycieczki rowerowe w woj. dolnośląskim. Gdzie na weekend 23 - 24 października? Podpowiadamy pomysły na wyprawę

Newsroom 360
Poznaj najbliższą okolicę - trasy w woj. dolnośląskim
Poznaj najbliższą okolicę - trasy w woj. dolnośląskim gettyimages.com/Wavebreakmedia
Rozglądasz się za pomysłem na wyprawę rowerową w woj. dolnośląskim? Podpowiadamy, gdzie warto się wybrać. Na weekend 23 - 24 października mamy 10 ciekawych propozycji. Są zróżnicowane pod względem trudności czy odległości, dzięki temu każdy znajdzie coś dla siebie. Razem z Taseo proponujemy Wam 10 tras na wyprawę rowerową w woj. dolnośląskim. Co tydzień wybieramy inny zestaw. Zobacz, jakie trasy rowerowe w woj. dolnośląskim warto sprawdzić w weekend 23 - 24 października.

Rowerem po woj. dolnośląskim

We współpracy z Traseo wybraliśmy dla Was 10 tras rowerowych w woj. dolnośląskim, które wypróbowali inni rowerzyści. Wybierz najlepszą dla siebie.

Zanim wyruszysz na wyprawę, sprawdź, jaka będzie pogoda. W sobotę 23 października w woj. dolnośląskim ma być 13°C. Prawdopodobieństwo wystąpienia deszczu wynosi 40%. W niedzielę 24 października w woj. dolnośląskim ma być od 10°C do 13°C. Prawdopodobieństwo wystąpienia deszczu wynosi 20%.

🚲 Trasa rowerowa: Okrążenie Broumovskie Steny

• Początek trasy: Polanica-Zdrój
  • Dystans: 63,92 km
  • Czas trwania wyprawy: 5 godz. i 17 min.
  • Przewyższenia: 402 m
  • Suma podjazdów: 1 294 m
  • Suma zjazdów: 1 293 m

Trasę dla rowerzystów poleca Januszek_44

Okrążenie wokół Broumovskich Sten wynosi około 52 km, trasę trochę zmodyfikowałem. Pomimo niewielkiego dystansu przewyższenia sporawe, bo prawie 1500 m, na większym odcinku trasy spokój i cisza, o tej porze roku brak tłumów rowerzystów, trochę pieszych w miejscach atrakcyjnych.

Jaka będzie pogoda?

🚲 Trasa rowerowa: Krzyże pokutne pojednania - Brzeźnica- Budzów - Laskówka - Potworów - Różana

• Początek trasy: Kamieniec Ząbkowicki
  • Dystans: 60,13 km
  • Czas trwania wyprawy: 4 godz. i 27 min.
  • Przewyższenia: 162 m
  • Suma podjazdów: 594 m
  • Suma zjazdów: 588 m

Trasę rowerową mieszkańcom poleca Januszek_44

Kolejna trasa w poszukiwaniu krzyży pojednania . Tym razem powiat ząbkowicki . Auto pozostawiam koło kościoła w Laskówce . Teraz trzeba znaleźć znajdujący się w pobliżu krzyż . Z pomocą przychodzi mieszkanka tej wsi i faktycznie koło przystanku autobusowego w bukowym zagajniku odnajduję ukryty krzyż . Teraz już Brzeźnica . Tu dwa krzyże koło kościoła . Jeden przy głównej bramie dobrze widoczny i oznaczony , drugi już ukryty przy drugiej bramie wmurowany w mur kościelny za metalową siatką . Teraz jadę już do małej miejscowości Różana . W szczycie kościoła widoczne dwa krzyże ale podobno nie pokutne i ten właściwy wmurowany w kościelny mur . W drodze powrotnej zajeżdżam do Budzowa . Tu urodzaj krzyży . Cztery wmurowane w kościelne ogrodzenie . No i jeszcze Potworów . Ten zabezpieczony metalowym płotkiem , ale znaleźć go nie łatwo

🚲 Trasa rowerowa: Wrocław - Jawor - Jelenia Góra

• Początek trasy: Strzelin
  • Stopień trudności: 3
  • Dystans: 144,53 km
  • Czas trwania wyprawy: 9 godz. i 2 min.
  • Przewyższenia: 429 m
  • Suma podjazdów: 962 m
  • Suma zjazdów: 726 m

Wiesiek poleca tę trasę rowerzystom

Jeśli masz ochotę pofiglować na rowerku w Sudetach, proponuję najpierw dojazd z Wrocławia do Jeleniej Góry, trasą mniej ruchliwą, ale przez to bezpieczniejszą, przez Jawor. Dzień pierwszy mojej wycieczki to wyjazd z Wrocławia przez oś. Jerzmanowo i dalej przez Skałkę, Rakoszyce, Cesarzowice, Jarostów. Po przejechaniu nad autostradą, skręcamy w prawo i przez Łagiewniki Średzkie i Marcinowice docieramy do Jawora. Dotychczasowy odcinek trasy jest spokojny z niewielkimi podjazdami. W miasteczku tym proponuję zrobić małą przerwę na odpoczynek i uzupełnienie napoi, ale przede wszystkim należy zwiedzić Kościół Pokoju, pierwszy z dwóch na Dolnym Śląsku, wpisane na Listę Światowego Dziedzictwa UNESCO. Następnie proponuję obrać kierunek na Świeżawę drogą 365. Za wsią Chełmiec rozpoczyna się sztywny, dwukilometrowy podjazd. Rozpoczynają się tu Góry Kaczawskie, po lewej stronie pojawiają się piękne, górskie widoki. Omijając Świerzawę trzeba uważać, droga 365 robi ciekawy myk. Należy najpierw skręcić w prawo na drogę 328, a następnie po dwustu metrach skręcić w lewo i kontynuować jazdę drogą 365. Dalej wspinamy się dość mocno, aby osiągnąć szczyt tj. przełęcz Kapela 582 m. npm,(jesteśmy w sercu Gór Kaczawskich) i serpentyną w dół, przez Dziwiszów zjeżdżamy do Jeleniej Góry. Ja jednak, chyba przez sentyment, wcześniej, na Chrośnickim Rozdrożu 538 m npm. skręciłem w prawo i w dół, przez Chrośnicę i Czernice postanowiłem wpaść nad zalew Pilchowicki. Uwaga, za wsią Czernica znajduje się krótki ale bardzo ostry podjazd i choć już zaprawiony w górach, to obciążony sakwami, ten podjazd zdobyłem pieszo. Kilometr dalej znajduje się miejsce, które niezbyt miło wspominam. Kilka lat temu, wjeżdżając do wsi Strzyżowiec, mając zbyt dużą prędkość, tuż za zakrętem, ujrzałem na następnym zakręcie mostek. Aby nie zakończyć wycieczki w korycie rzeki, musiałem ostro wcisnąć hamulce. Tylne koło roweru wyprzedziło mnie, a ja dość mocno usiadłem na asfalt, co skończyło się rozległym krwiakiem w miejscu, gdzie plecy kończą swą szlachetną nazwę. Po kilku następnych kilometrach dojeżdżamy nad zalew i tamę na rzece Bóbr. Stąd dalej jedziemy drogą szutrową wokół zalewu. Mijamy przystanek kolejowy Pilchowice Zapora i dalej pagórkami przez Siedlęcin docieram do Jeleniej Góry. Po objechaniu rynku, dzisiejszą etap kończę w schronisku turystycznym.

Jaka będzie pogoda?

🚲 Trasa rowerowa: Po gminie Pakosław

• Początek trasy: Góra
  • Dystans: 57,01 km
  • Czas trwania wyprawy: 6 godz. i 24 min.
  • Przewyższenia: 34 m
  • Suma podjazdów: 92 m
  • Suma zjazdów: 93 m

Trasę rowerową mieszkańcom poleca Plantmar

Drogi o bardzo urozmaiconej nawierzchni - asfalty, szutry, bruki (np. do Góreczek Wielkich) oraz głębokie piaski (za Sworowem). Na trasie wiele krajoznawczych atrakcji: pałace w Pakosławiu, Osieku i Golejewku, stadnina koni w Golejewku, najstarsza leśniczówka w Polsce - Krasnolipka, aleja zasłużonych koni, wieża strażnicza i kościół w Golejewku, oryginalny szlaban drogowy na dawnej granicy polsko-niemieckiej miedzy Baranowicami a Białymkałem oraz nowo powstały zalew rekreacyjny w Sowach. Miłośnicy historii odnajdą zachowane po obu stronach dawnej granicy budynki celne i strażnice graniczne. Za Sworowem do asfaltu nieprzejezdny, głęboki piasek. Do Białegokału doprowadzi nas dojazd pożarowy nr 53. Zagospodarowanie turystyczne po stronie wielkopolskiej słabe. Korzystałem z mapy Powiat rawicki (1:75 000, Cartomedia). Warto przewidzieć dłuższy postój w Golejewku. Dogodne, zadaszone miejsce biwakowe przy szlabanie granicznym.

Jaka będzie pogoda?

🚲 Trasa rowerowa: Góry Sowie - Sobótka - Wrocław

• Początek trasy: Kudowa-Zdrój
  • Dystans: 97,94 km
  • Czas trwania wyprawy: 6 godz. i 7 min.
  • Przewyższenia: 361 m
  • Suma podjazdów: 110 m
  • Suma zjazdów: 470 m

Trasę dla rowerzystów poleca Wiesiek

Drogę z Gór Sowich do Wrocławia można oczywiście pokonać na kilka sposobów. Aby nie jechać bardzo ruchliwą, a przez to niebezpieczną drogą Świdnica – Wrocław, proponuję jedną z tych możliwości. Z Walimia jedziemy początkowo malowniczą drogą przełomem Bystrzycy, w dół przez Jugowice, Zagórze Śl., Lubachów, dalej w Bystrzycy Górnej w lewo i przez Burkatów do Świdnicy. Teraz należy odnaleźć drogę wylotową na Jagodnik, dalej wokół Masywu Ślęży, przez Wiry, Sady i Strzeblów docieramy do Sobótki. Tu najciekawszymi atrakcjami turystycznie są: zamek w Sobótce Górce, kościół sanktuarium św. Anny Samotrzeciej / Matki Nowej Ewangelizacji i z pewnością najstarsza z nich tzw. „Mnich”, jedna z poceltyckich rzeźb ulokowanych wokół Masywu Ślęży. W dalszą drogę do Wrocławia kierujemy się najpierw na północ, przez Rogów Sobócki, następnie na wschód, przez Ręków i Pustków Żurawski ( z pałacem z II połowy XIX w.) Kontynuując naszą podróż, jedziemy przez Wierzbice do Królikowic. Tuż przed wsią, z lewej strony, w głębi odnajdujemy kolejny pałac. To XIX wieczna budowla, w miejsce XVII w. dworu. Następnie jedziemy przez Kobierzyce, Galowice z zabytkową powozownią i Komorowice z pałacem XVI – XIX w. I to już ostatnia miejscowość z atrakcjami turystycznymi na tej trasie. Wycieczka dość długa, ale na pewno bardziej urozmaicona niż nudna i niebezpieczna DK 35.

Jaka będzie pogoda?

🚲 Trasa rowerowa: Droga do Karpacza i... zero samochodów

• Początek trasy: Jelenia Góra
  • Stopień trudności: 3
  • Dystans: 55,06 km
  • Czas trwania wyprawy: 5 godz. i 7 min.
  • Przewyższenia: 508 m
  • Suma podjazdów: 1 353 m
  • Suma zjazdów: 1 382 m

Trasę dla rowerzystów poleca Razmich

Dzisiaj proponuję ciekawą trasę z Jeleniej Góry do Karpacza. Jechałem rowerem górskim, bo niektóre odcinki przebiegają przez las i drogami szutrowymi bądź kamienistymi. Zaletą tej trasy jest to, że unikamy kontaktów z wszechobecnymi samochodami!!!

Opis: Wyjeżdżamy z Jeleniej Góry i kierujemy się ścieżką rowerową biegnącą wzdłuż Obwodnicy Północnej do Maciejowej, a dalej (po przecięciu ruchliwej drogi ) przez lasek do Dąbrowicy. Następnie do Wojanowa i Bobrowa. Dalej przez las - u stóp Sokolików do Karpnik, Bukowca i początku Kowar. Po raz kolejny przecinamy ruchliwa szosę (Jelenia Góra - Kamienna Góra) i przez Ciszycę jedziemy przez pola do Miłkowa. Stamtąd przez las do Karpacza. Uwaga stromy podjazd!

W samym Karpaczu również jedziemy stromą wąską asfaltówką (czasem gładką kostką). Tak to wygląda aż do Karpacza Górnego. W mojej ocenie trasa trudna. Jednak omijamy centrum Karpacza, co jest zaletą w przypadku jazdy o charakterze sportowym.

Powrót do Jeleniej Góry przez Sosnówkę i Staniszów.

Jaka będzie pogoda?

Sprawdź rowery i akcesoria dla Ciebie

miejsce #4

• Początek trasy: Prochowice
  • Stopień trudności: 1
  • Dystans: 27,94 km
  • Czas trwania wyprawy: 2 godz. i 18 min.
  • Przewyższenia: 18 m
  • Suma podjazdów: 183 m
  • Suma zjazdów: 174 m

Mac.kis poleca tę trasę rowerzystom

Łatwa kilkugodzinna trasa rowerowa wzdłuż Odry; świetna dla niezawansowanych rowerzystów; idealna dla rodzin z dziećmi. Pozwala poznać obie strony rzeki od Mostu Milenijnego po Wyspę Opatowicką. Może nie zobaczymy wszystkich 12 wysp i 112 mostów, ale kilka zostanie nam w pamięci na pewno.

Nawierzchnia: od szutru do kostki i asfaltu.

Startujemy spod Muzeum Narodowego w kierunku zachodnim. Tuż za Zatoką Gondoli, gdzie możemy wypożyczyć sprzęt pływający i zwiedzić Wrocław wodą, skręcamy w prawo i albo prosto albo poprzez Wzgórze Polskie z jeszcze piękniejszym widokiem docieramy do Bulwaru Dunikowskiego z piękną panoramą Ostrowia Tumskiego, siedziby biskupów wrocławskich. Dalej kierujemy się do przeprawy na Wyspy Młyńska i Słodową. Po lewej mijamy Akademię Sztuk Pięknych i ceglany budynek Hali Targową i poprzez Most Piaskowy i śluzę wjeżdżamy na Wyspy. Na tej Słodowej młodzież spotyka się wieczorami, aby skosztować na świeżym powietrzu płynnych specjałów produkowanych właśnie ze słodu.
Jadąc kładkami docieramy do dawnego Aresztu Miejskiego i zielonego budynku hotelu Plaza HP. Na pasach przekraczamy ruchliwą ulicę Drobnera i kierujemy się w lewo do nowowybudowanej mariny. Tam miejsce na krótki odpoczynek i fantastyczny widok Uniwersytetu Wrocławskiego. Wzdłuż kanału jedziemy dalej ul Księcia Witolda obok dawnej siedziby ZOMO i dalej już ścieżka rowerową wzdłuż ul. Długiej. Przed wiaduktem kolejowym przekraczamy jezdnie po pasach i kierujemy się dalej drugą stroną jezdni. Mijamy wiadukt kolejowy i zaraz za stacją transformatorową skręcamy w prawo. Po ok. ½ km dojeżdżamy do Grobli Kozanowskiej, tam w lewo dróżką wśród zieleni ogródków działkowych dojeżdżamy do torów kolejowych i po kilku zakrętach docieramy do Parku Popowickiego. Stąd tylko kilometr do Mostu Milenijnego, którego początek w kolejnym parku, tym razem - Zachodnim. Teraz na drugi brzeg Odry przez najdłuższy most Wrocławia, co prawda już niedługo, bo EURO 2012 i autostrada zdetronizują go na rzecz mostu autostradowego. Zatrzymajmy się na chwilę na środku, aby podziwiać halę sportową, baseny a po drugiej stronie widoki na dawny port. Po przekroczeniu mostu kierujemy się już w drogę powrotną. Najpierw Cmentarz Osobowicki, największa i najstarsza obecnie nekropolia Wrocławia. Droga wzdłuż rzeki, choć w mieście, bardzo zielona i przyjemna. Po lewej widzimy pierwsze wrocławskie nowe bloki z lat 60 XX wieku, to Różanka z pięknym napisem kibiców piłkarskiego klubu Śląska; jedziemy wzdłuż Kanału Różanka. Przed mostem Osobowickim mijamy śluzę Różanka - wyremontowaną po powodzi w 1997 i dalej "¦czeka nas próba cierpliwości na skrzyżowaniu kolo Mostu Osobowickiego - kilkanaście minut na różnych światłach. Dalej ul. Na Polance i Wałem Karłowickim przejeżdżając pod mostem kolejowym aż do Mostów Jagiellońskich. Tam kierujemy się w prawo, przekraczamy jezdnię i wracamy, aby skręcić w prawo na groblę Folwarczną. Po lewej kolejna śluza Zacisze. Początkowo jedziemy kilkadziesiąt metrów po płytach betonowych, aby w dalszym ciągu zagłębić się pomiędzy stare dęby. Po drugiej stronie rzeki korty tenisowe, kąpielisko Morskie Oko i Stadion Olimpijski. Jeszcze jeden Most - Swojczycki i niewiele ponad kilometr, aby dojechać do przeciwległego punktu Mostu Milenijnego Jazu Opatowickiego. To początek wrocławskiego szlaku wodnego kanałów i rzeki. Jeszcze tylko Most Bartoszowicki i kilkaset metrów i kolejny jaz na naszej drodze - Jaz Bartoszowicki z kładką, którą kolo parku linowego zjeżdżamy na Wyspę Opatowicką, zwana również Miłości. Przekraczamy ją wskos i podjeżdżamy po ostatnią na naszej trasie śluzę - Opatowicką. Trzeba wciągnąć brzuch, aby przejść na druga stronę po wąskim mostku. Teraz w prawo i dalej asfaltem w kierunku centrum Wrocławia ulicami Opatowicką i Miedzyrzecką. Po lewej stronie osiedle domków odbudowanych po powodzi 1997r i dojeżdżamy do Instytutu Niskich Temperatur PAN. Tutaj dojście do Kładki Zwierzynieckiej (po prawej stronie), którą możemy dojść na tyły wrocławskiego ZOO. Z kładki piękny widok Wrocławia i jazu ze śluzą Szczytnicką. Za skrzyżowaniem ul. Na Grobli z Rakowiecką ścieżka rowerowa, którą jedziemy do Mostu Oławskiego - jedynego kamiennego we Wrocławiu. Po lewej tereny Wodociągów a po prawej Wieża Ciśnień Na Grobli. Z mostu widok na pocztę na Pl. Krasińskiego i Most Grunwaldzki. - najbardziej charakterystyczny symbol miasta. My jedziemy dalej podziemnym tunelem na drugą stronę ulicy pod budynek Urzędu Wojewódzkiego. Tu kończymy wyprawę mają na widoku punkt startowy Muzeum Narodowego.

🚲 Trasa rowerowa: Szlak Piastowski (Granitowy) K-2

• Początek trasy: Pieszyce
  • Stopień trudności: 1
  • Dystans: 45,76 km
  • Czas trwania wyprawy: 2 godz. i 52 min.
  • Przewyższenia: 82 m
  • Suma podjazdów: 93 m
  • Suma zjazdów: 128 m

Trasę rowerową mieszkańcom poleca KsiestwoSJ

Trasa rowerowa K -2 „Granitowa” Świdnica – Jaworzyna Śląska – Strzegom – Jawor oznaczona kolorem czerwonym, długość: 50 km
Trasa łatwa i zarazem bogata w walory widokowe i kulturowe, biegnie po nizinnych terenach Przedgórza Sudeckiego, a głównie drogami asfaltowymi o małym natężeniu ruchu, dlatego też nie wymaga zbytniej kondycji i profesjonalnego sprzętu. Swój początek bierze nad Zalewem Witoszówka w Świdnicy, skąd ulicami Polna Droga i Kochanowskiego wyjeżdżamy w kierunku Witoszowa Dolnego. Przejeżdżając przez Witoszów po lewej stronie drogi mijamy prywatne Muzeum Broni i Militariów, w którego zbiorach znajdują się m.in.: pojazdy bojowe, samoloty oraz broń strzelecka. Kilkaset metrów dalej na skrzyżowaniu dróg skręcamy w prawo i jedziemy w kierunku Komorowa, przecinając po drodze ruchliwą drogę krajową nr 35. W Komorowie możemy podziwiać ruiny wiatraka, starą dzwonnicę, która jest pomnikiem upamiętniającym poległych w czasie I wojny światowej mieszkańców wsi, a nad niewielkim zalewem możemy zrobić krótki odpoczynek. Po minięciu zalewu jedziemy cały czas asfaltową drogą przez Milikowice i Witków do Starego Jaworowa, po przejechaniu którego skręcamy w lewo i przez pola dojeżdżamy do tzw. „Drogi Węglowej”, która doprowadza nas do asfaltowej drogi łączącej Bolesławice i Jaworzynę Śląską. W tym miejscu skręcamy w lewo i dojeżdżamy do Jaworzyny Śląskiej, dużego węzła kolejowego, gdzie krzyżują się linie kolejowe z Jeleniej Góry do Wrocławia i z Legnicy do Kamieńca Ząbkowickiego. W mieście możemy zwiedzić bardzo ciekawe Muzeum Przemysłu i Kolejnictwa na Śląsku, które mieści się w zabytkowej parowozowni. Z miasta wyjeżdżamy ulicami Wolności i Ceglaną, przejeżdżamy przez bocznicę kolejową Jaworzyna Śląska – Pastuchów, mijamy ogródki działkowe i polną drogą podążamy w kierunku Pasiecznej. Tutaj wjeżdżamy na asfaltową drogę, którą przez Stanowice i Międzyrzecze udajemy się w kierunku Strzegomia. W mieście podziwiamy odrestaurowany ratusz wraz z wieżą targową, Bazylikę Mniejszą pw. św. Piotra i Pawła oraz pozostałości średniowiecznych murów obronnych. Ze Strzegomia wyjeżdżamy ulicami Kościuszki, Promenada, Sosnową i Legnicką, aby po minięciu ostatnich zabudowań skręcić w prawo i polniakiem dojechać do asfaltowej drogi, która przez Graniczną doprowadzi nas do Goczałkowa Górnego. Po drodze tuż za przejazdem na linii kolejowej Legnica – Kamieniec Ząbk. Mijamy z lewej strony kopalnię surowców skalnych (uwaga na ciężarówki). Po dojechaniu do Goczałkowa Górnego skręcamy w lewo i jedziemy do Goczałkowa, z którego przez Targoszyn dojeżdżamy do Mściwojowa. Z Mściwojowa udajemy się w kierunku Zębowic przecinając po drodze linię kolejową Legnica – Kamieniec Ząbk., a później drogę wojewódzką 374. Po dojechaniu do Zębowic skręcamy w prawo i jedziemy w kierunku Jawora. Do rynku dojeżdżamy ulicami Szpitalną , Strzegomską i Staromiejską. W tym miejscu kończymy naszą wycieczkę.
Trasa została oznakowana przez Lokalną Organizację Turystyczną "Księstwo Świdnicko - Jaworskie"

🚲 Trasa rowerowa: Wrzosówka

• Początek trasy: Stronie Śląskie
  • Dystans: 28,63 km
  • Czas trwania wyprawy: 2 godz. i 21 min.
  • Przewyższenia: 349 m
  • Suma podjazdów: 527 m
  • Suma zjazdów: 521 m

Trasę dla rowerzystów poleca Januszek_44

Trasa biegnie głownie drogami asfaltowymi, ale za Lutynią spory kawałek trzeba przejechać szutrem. Warto tam się jednak udać, aby podziwiać wystąpienia skalne w wąwozie, a dalej zabytkowy kościółek w nieistniejącej już praktycznie wsi Wrzosówka. Powrót przez równie urokliwą Wojtówkę.

🚲 Trasa rowerowa: Żerniki Wr. - Bielany - Tyniec Mały - Smolec

• Początek trasy: Środa Śląska
  • Dystans: 27,17 km
  • Czas trwania wyprawy: 2 godz. i 53 min.
  • Przewyższenia: 37 m
  • Suma podjazdów: 502 m
  • Suma zjazdów: 507 m

Trasę dla rowerzystów poleca Wielogorski

ciąg dalszy trasy 'Żółtym szlakiem dookoła Wrocławia'

traseo

Traseo.pl to portal oraz darmowa aplikacja mobilna na urządzenia z systemami android lub iOS. Znajdziesz tu ponad 200 000 tras! Możesz nagrywać własne ślady podczas wycieczek lub podążać trasami pozostałych użytkowników. Szukaj inspiracji wycieczkowych.

Rób zdjęcia, dodawaj opisy, a później wyślij zapisaną trasę na Traseo.pl. Będziesz mieć możliwość dodatkowej edycji danej trasy. Możesz również podzielić się nią z innymi użytkownikami Traseo lub zachować jako prywatną tylko dla siebie. Sprawdź wszystkie możliwości Traseo, zainstaluj aplikację i ruszaj na szlak!

Okazje

Czy biały chleb jest zdrowy?