W 2012 roku z usług wrocławskiego lotniska skorzystało 2 mln pasażerów. Ze stolicy Dolnego Śląska można się dostać samolotem do Irlandii, Wielkiej Brytanii, Norwegii, Szwecji, Hiszpanii, Francji, Niemiec, Włoch i Grecji. Dodatkowo realizowane są połączenia czarterowe do: Chorwacji, Tunezji, Bułgarii, Turcji, Cypru i Egiptu.
Władze zoo uznały więc, że to miejsce miejsce jest wyjątkowe i informacja o ogrodzie dotrze do licznego grona turystów z zagranicy.
- Obcokrajowcy wśród wszystkich zwiedzających ogród we Wrocławiu stanowią niecałe 7 proc. - informuje Ryszard Topola.
Okazuje się, że to bardzo słaby wynik, bo przykłady z innych światowych ZOO pokazują, że odsetek ten może wynosić nawet do 80 proc., jak jest w przypadku Night Safari w Singapurze.
Na efekty zoo będzie musiało poczekać. Reklama ogrodu na lotnisku pojawi się pod koniec wakacji.
Dołącz do nas na Facebooku!
Publikujemy najciekawsze artykuły, wydarzenia i konkursy. Jesteśmy tam gdzie nasi czytelnicy!
Kontakt z redakcją
Byłeś świadkiem ważnego zdarzenia? Widziałeś coś interesującego? Zrobiłeś ciekawe zdjęcie lub wideo?